Ik heb best een paar messen en de nadelen van hard staal zijn minimaal. Ik heb een mes met een SG-2 kern en dat is veruit het beste mes dat ik heb. Ik vind niet dat er nadelen aan zitten, ik hak gen bevroren stukken vlees met een koksmes en ik heb voor ruig werk ook nog een chinees bijltjequote:Op maandag 8 februari 2016 23:07 schreef habitue het volgende:
[..]
Hoe harder het staal hoe langer ze scherp blijven. Echter heeft hard staal ook weer nadelen. Het is net waar je voorkeuren liggen.
Ik had laatst mijn zwilling mes gebroken bij het stukslaan van een bevroren stuk kipfilet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:47 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik heb best een paar messen en de nadelen van hard staal zijn minimaal. Ik heb een mes met een SG-2 kern en dat is veruit het beste mes dat ik heb. Ik vind niet dat er nadelen aan zitten, ik hak gen bevroren stukken vlees met een koksmes en ik heb voor ruig werk ook nog een chinees bijltje
Tuurlijk, ze zijn nu van jou!quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:48 schreef FANN het volgende:
ze naar Zelfscanner en als habitue het goed vind, zijn zegeltjes ook
quote:wo 10 feb 2016, 16:38
Drukke handel in AH-bestekzegels
AMSTERDAM -
Nu de zegelactie voor de messen van Villeroy & Boch van Albert Heijn bijna ten einde loopt, neemt de gekte toe. Op Marktplaats.nl is zelfs een ware handel in de zegeltjes ontstaan.
,,In januari werden gemiddeld 114 advertenties met de zegels per dag geplaatst. Sinds deze maand zijn dat er al 260 per dag'', zegt een woordvoerder van Marktplaats.nl. ,,Er staan nu meer dan duizend advertenties online met de zoekterm 'AH bestekzegels.'' Niet alleen het aantal aanbiedingen groeit, ook de vraag naar de bestekzegels stijgt explosief. ,,Het aantal unieke zoekopdrachten was een maand geleden vierhonderd per dag. Nu zoeken dagelijks zo'n dertienhonderd mensen naar de zegels op Marktplaats.nl."
Albert Heijn laat weten blij te zijn met de succesvolle actie en rekening te houden met extra drukte de komende dagen. ,,Dit valt vooraf niet te voorspellen, maar nu kunnen we toch wel zeggen dat de actie erg geslaagd is'', aldus een woordvoerder.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:42 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik had laatst mijn zwilling mes gebroken bij het stukslaan van een bevroren stuk kipfilet.Ik wist neiteens dat dat kon.
Gewoon een hele hap staal eruit.
En toch wil ik je héél erg bedanken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom? Nouhou... dan konden ze mooi hierin, want de messen die daarin zaten stelde
niet veel voor en het past allemaal perfect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.én voor die andere twee volle kaarten heb ik deze twee messen gekocht...
Alles is zonder snijwonden uitgepakt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg dus ook nog 30 zegels van de zus die deze zegeltjes had gestuurd,
vrijdag ga ik nog bij mijn broer zegeltjes halen, die heeft ook nog door gespaard en mijn
oudste zus heeft ook nog, maar ik weet niet hoeveel, ik denk dat ik nét nog een kaart vol
krijg voor gebaksvorkjes en zo niet dan pik ik er nog een paar van jou in, dan heb je ze dus
niet voor niks gestuurd en mijn broer en zussen niet voor niks gespaard, dat leek mij de
leukste oplossing, maar misschien hebben ze wel zoveel dat ik ook nog over heb, dan stuur ik
die meteen mee naar Zelfscanner, dan heeft ze dubbel mazzel!
Nah... jah... ik had ook veel mazzel tenslotteén een la vol bestek en messen
![]()
Nogmaals voor jou en voor iedereen hier die mee heeft gespaard heeft héél erg bedankt!
[ Bericht 7% gewijzigd door FANN op 11-02-2016 00:16:17 ]![]()
Dm je adres maarquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:33 schreef Zelfscanner het volgende:
Awh, dankje FANN![]()
![]()
Ik zit klaar bij mijn brievenbus.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
En toch wil ik je héél erg bedanken!![]()
Ik vind het ontzettend lief van je dat je voor me hebt gespaarden als
Zelfscanner er niet tussendoor was gekomen had ik ze natuurlijk tóch gebruikt![]()
maar ik mag zéker niet mopperen want ik heb véél en ik krijg ook nog en anders
zou ik mij oprecht rottig voelen daarover ....
Maar ik durf nu wel met een blij gemoed een update te posten van wat we vanavond
nog gehaald hebben en dat is ook veel waard![]()
Komt ie hoor..........
Ik heb maar liefst 2 van die setjes gekocht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom? Nouhou... dan konden ze mooi hierin, want de messen die daarin zaten stelde
niet veel voor en het past allemaal perfect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.én voor die andere twee volle kaarten heb ik deze twee messen gekocht...
Alles is zonder snijwonden uitgepakt!
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg dus ook nog 30 zegels van de zus die deze zegeltjes had gestuurd,
vrijdag ga ik nog bij mijn broer zegeltjes halen, die heeft ook nog door gespaard en mijn
oudste zus heeft ook nog, maar ik weet niet hoeveel, ik denk dat ik nét nog een kaart vol
krijg voor gebaksvorkjes en zo niet dan pik ik er nog een paar van jou in, dan heb je ze dus
niet voor niks gestuurd en mijn broer en zussen niet voor niks gespaard, dat leek mij de
leukste oplossing, maar misschien hebben ze wel zoveel dat ik ook nog over heb, dan stuur ik
die meteen mee naar Zelfscanner, dan heeft ze dubbel mazzel!
Nah... jah... ik had ook veel mazzel tenslotteén een la vol bestek en messen
![]()
Nogmaals voor jou en voor iedereen hier die mee heeft gespaard heeft héél erg bedankt!A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Yep naar mijquote:zelfscanner heeft ze dus al naar mij gestuurd
![]()
![]()
en ik weet niet hoeveel zegels ik nu nog precies van broer en andere zus krijg,
áls ik net een paar zegeltjes te kort voor een volle kaart dan pik ik er een paar van
habitue, die heeft tenslotte voor mij gespaard![]()
Maar wie weet heb ik zelfs over en dan krijg je er nog meer, dus ik wacht even met sturen
tot ik alles heb, maar dan heb je ze nog op tijd hoorze zullen dan maandag wel op de
post gaan...quote:![]()
![]()
Heb net de dessertlepels gescoord. Dus die zijn in ieder geval binnen. Nog 7 zegeltjes erbij en ik kan 2 maal de opscheplepels en het slacouvert halen. En dan is het klaar bij mij. Zie over een paar weken desnoods wel op marktplaats de boel (zou nog heel graag 6 x gewoon bestek willen) in de "aanbieding"
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Post is geweest!!!!quote:
32 zegeltjesik hoef in elk geval niet bang meer te zijn dat ik mijn laatste kaart niet
vol krijg, alsik nog iets te kort kom, pik ik ze van je![]()
Van schrik de foto weer vergeten
Je moet écht even je adres gaan sturen hoor, ik ben er wel zeker van dat er over isquote:![]()
![]()
7 zegels nog maar... ik ga nog krijgen en dan kunnen er misschien ook wel 7 voor jou afquote:Op donderdag 11 februari 2016 16:25 schreef Mickeys het volgende:
Heb net de dessertlepels gescoord. Dus die zijn in ieder geval binnen. Nog 7 zegeltjes erbij en ik kan 2 maal de opscheplepels en het slacouvert halen. En dan is het klaar bij mij. Zie over een paar weken desnoods wel op marktplaats de boel (zou nog heel graag 6 x gewoon bestek willen) in de "aanbieding"![]()
Ik ga morgen naar mijn broer, ik weet niet hoeveel hij er heeft, hij zou misschien nog langs AH
gaan vandaag, maar dat wist hij ook niet zeker...
Ik weet ook niet hoeveel Zelfscanner nodig had eigenlijk![]()
![]()
Ik kan nog wel 2 flesjes Lenor wasverzachter halen joh.. doe ik ondertussen de opscheplepels erbij en ik zit alweer op 7 zegeltjes. Maar dank je wel sweetiequote:Op donderdag 11 februari 2016 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
7 zegels nog maar... ik ga nog krijgen en dan kunnen er misschien ook wel 7 voor jou af![]()
Ik ga morgen naar mijn broer, ik weet niet hoeveel hij er heeft, hij zou misschien nog langs AH
gaan vandaag, maar dat wist hij ook niet zeker...
Ik weet ook niet hoeveel Zelfscanner nodig had eigenlijk
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Oké, dat kan ook!quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik kan nog wel 2 flesjes Lenor wasverzachter halen joh.. doe ik ondertussen de opscheplepels erbij en ik zit alweer op 7 zegeltjes. Maar dank je wel sweetie![]()
![]()
De eerste die dm stuurt krijgt ze. Geen zin om tig pagina's over zegeltjes terug te lezen
Gaat om 5 zegeltjes.![]()
Nou Zelfscanner dan moet je snel zijn nu!
béétje opletten![]()
ik heb ook nog steeds geen adres....
als je niet meer wil ook goed, ga ik ze zelf gebruiken![]()
![]()
Joh dm me nu maar. Jij had t topic geopend ook.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:48 schreef FANN het volgende:
Nou Zelfscanner dan moet je snel zijn nu!
béétje opletten![]()
ik heb ook nog steeds geen adres....
als je niet meer wil ook goed, ga ik ze zelf gebruiken![]()
Nee,quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Joh dm me nu maar. Jij had t topic geopend ook.ik heb niet meer nodig, alle zegels die ik van habitue heb gekregen ga gebruiken kan ik nog iets halen, ik krijg nog meer van broer en zus en nog een zus.
ik heb 5 zussen![]()
maar dat is wel lief van je![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: