Weet je wat ook rolt? Mijn nieuwe bureaustoel die net voor mij in elkaar is gezet. Hij zit heerlijk!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:19 schreef Kaas- het volgende:
Als symbool voor dat geld rollen moet natuurlijk.
Ikea?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat ook rolt? Mijn nieuwe bureaustoel die net voor mij in elkaar is gezet. Hij zit heerlijk!
Nnnnice.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat ook rolt? Mijn nieuwe bureaustoel die net voor mij in elkaar is gezet. Hij zit heerlijk!
Ja. Ik was zo stom, ik bestelde hem online, maar vergat dat je bij Ikea alles in delen krijgt. Stond er dus geen complete stoel voor de deur maar een knutselpakket.quote:
hoeveel schroefjes heb je nog over?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Ik was zo stom, ik bestelde hem online, maar vergat dat je bij Ikea alles in delen krijgt. Stond er dus geen complete stoel voor de deur maar een knutselpakket.
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Ik was zo stom, ik bestelde hem online, maar vergat dat je bij Ikea alles in delen krijgt. Stond er dus geen complete stoel voor de deur maar een knutselpakket.
Niet een. En weet je wat? Hij is door een vrouw in elkaar gezet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
hoeveel schroefjes heb je nog over?
We sturen wel een bloemetje als hij uit elkaar valt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet een. En weet je wat? Hij is door een vrouw in elkaar gezet.
Niet zo pessimistisch hè.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We sturen wel een bloemetje als hij uit elkaar valt.
Dan ben je blijkbaar ook niet echt een Youp-kenner.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik iets bij Ikea koop. Eigenlijk ken ik alleen hun restaurant.
Haha. Die hot dogs zijn wel lekker ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik iets bij Ikea koop. Eigenlijk ken ik alleen hun restaurant.
Nee, wat is er met Youp en Ikea?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar ook niet echt een Youp-kenner.
Ik ken iemand die een pasje heeft, dan kost al dat eten vrijwel niets.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Die hot dogs zijn wel lekker ja.
Lastige zaak lijkt me dit. Want het mag niet, maar het was wel voor een goede zaak.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:29 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)doden-strijders.html
Boze burgers aan je bureau?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Moet even een lastig AZC gesprek afreageren
Ik kan niet meer dan respect voor zulke mensen hebben, maar het is toch altijd de vraag in hoeverre je het heft in eigen handen moet nemen inderdaad.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Lastige zaak lijkt me dit. Want het mag niet, maar het was wel voor een goede zaak.
Culpa in causa door daar naartoe te gaan, derhalve geen beroep op noodweer mogelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Lastige zaak lijkt me dit. Want het mag niet, maar het was wel voor een goede zaak.
Je kan toch niet vervolgd worden voor een misdaad die in een ander gebied (en onder ander jurisdictie) gepleegd is. Dat zou betekenen dat alle Amerikanen die in Nederland een jointje roken (wat hier trouwens ook verboden is) terug in Amerika voor velen jaren de bak in zouden kunnen gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Culpa in causa door daar naartoe te gaan, derhalve geen beroep op noodweer mogelijk.
Denk alleen dat het bewijstechnisch wel eens lastig kan gaan worden voor het OM. Hoe wil je immers een moord bewijzen als je niet eens weet wie het slachtoffer is?
Nee, dat denk ik niet. Want er was geen oorlog tussen Nederland-Syrië/IS.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je kan toch niet vervolgd worden voor een misdaad die in een ander gebied (en onder ander jurisdictie) gepleegd is. Dat zou betekenen dat alle Amerikanen die in Nederland een jointje roken (wat hier trouwens ook verboden is) terug in Amerika voor velen jaren de bak in zouden kunnen gaan.
Is die vent niet gewoon opgepakt want oorlogsrecht?
Whehe, ik kan melden dat de bureaustoel íets makkelijker ging. Maar dat van die schroefjes en de sleutel is wel herkenbaar.quote:
Zijn ze ontevreden weggegaan? Dat lijkt me niet prettig.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, zoiets inderdaad. Goed gesprek gehad hoor maar je komt er toch niet uit.
Nou ja, het schijnt dat hij erover opgeschept heeft op Facebook, is dat dan geen bewijs?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Culpa in causa door daar naartoe te gaan, derhalve geen beroep op noodweer mogelijk.
Denk alleen dat het bewijstechnisch wel eens lastig kan gaan worden voor het OM. Hoe wil je immers een moord bewijzen als je niet eens weet wie het slachtoffer is?
Tumbleweedquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:02 schreef Tem het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
[ afbeelding ]
Nee, zeker niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, het schijnt dat hij erover opgeschept heeft op Facebook, is dat dan geen bewijs?
Dat is wel bewijs. Maar als dat het enige is, niet voldoende om tot een veroordeling te komen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, het schijnt dat hij erover opgeschept heeft op Facebook, is dat dan geen bewijs?
Maar kennelijk denkt hijzelf dat het wel geoorloofd was. Ben benieuwd wat de staat hiermee kan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat is wel bewijs. Maar als dat het enige is, niet voldoende om tot een veroordeling te komen.
Het is een aanleiding om een onderzoek te starten, maar geen bewijs toch? Als ik een compleet lulverhaal vertel over hoe ik iemand in elkaar heb geslagen, maar het achteraf niet blijkt te kloppen is het toch ook geen bewijs?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat is wel bewijs. Maar als dat het enige is, niet voldoende om tot een veroordeling te komen.
Die eerst de gebruiksaanwijzing heeft gelezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet een. En weet je wat? Hij is door een vrouw in elkaar gezet.
Klopt!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die eerst de gebruiksaanwijzing heeft gelezen.
Natuurlijk wel. Je kan gewoon iemands verklaring gebruiken als bewijs tegen hem. Maar je kan niet uitsluitend op iemands verklaring tot een bewezenverklaring komen. Art 341 lid 4 Sv. Anders zou ik kunnen zeggen dat ik JFK heb vermoord en daarvoor veroordeeld kunnen worden, of zoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:49 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het is een aanleiding om een onderzoek te starten, maar geen bewijs toch?
Ja, dat is wat ik achteraf nog toevoegde aan mijn verhaalquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je kan gewoon iemands verklaring gebruiken als bewijs tegen hem. Maar je kan niet uitsluitend op iemands verklaring tot een bewezenverklaring komen. Art 341 lid 4 Sv. Anders zou ik kunnen zeggen dat ik JFK heb vermoord en daarvoor veroordeeld kunnen worden, of zo
Artikel 339 1. Als wettige bewijsmiddelen worden alleen erkend: 1°. eigen waarneming van den rechter; 2°. verklaringen van den verdachte; 3°. verklaringen van een getuige; 4°. verklaringen van een deskundige; 5°. schriftelijke bescheiden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik achteraf nog toevoegde aan mijn verhaal. Wist niet dat dat als bewijs wordt geclassificeerd, genoteerd.
Die artikelen, moet je die nou uit je hoofd leren met bijbehorend nummer?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Artikel 339 1. Als wettige bewijsmiddelen worden alleen erkend: 1°. eigen waarneming van den rechter; 2°. verklaringen van den verdachte; 3°. verklaringen van een getuige; 4°. verklaringen van een deskundige; 5°. schriftelijke bescheiden.
Ja, en voor elke fout die je maakt tijdens het tentamen krijg je stokslagen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Die artikelen, moet je die nou uit je hoofd leren met bijbehorend nummer?
En staat er echt 'den'?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, en voor elke fout die je maakt tijdens het tentamen krijg je stokslagen.
De fuckers die hun wetbundel aceren en met tabjes werken hebben het al helemaal zwaar.
Nee dat zou weinig academisch zijn hèquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja, dat is de genitief van de.quote:
Ik ken ook wat artikelen uit mijn hoofd. 7:290, 7:233.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ha, grappig.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat is de genitief van de.Veel wetgeving is nog in oud-Nederlands opgesteld.
Mijn favoriet op dat gebied is trouwens deze:quote:
Leiden. Ik woon in Amsterdam maar niet zo positief over de VU/UvA wat betreft rechten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:58 schreef Pokkelmans het volgende:
Ketchup al besloten welke universiteit het moet worden trouwens?
Link?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:04 schreef Ryon het volgende:
Rechten aan de UvA is by far de beste keus. In het rechtentopic heb ik daar gister nog een hele post aan gewijd.
SES / [SC] WO Rechten #971 - Jetblast Iquote:
Mooi om te zien dat eenvoudige gemeente-ambtenaren ook uit kunnen groeien tot de machtigste mannen ter wereld.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:05 schreef Kaas- het volgende:
Die biografie van Vladimir Poetin ("de nieuwe tsaar") is fantastisch, al veel nieuwe dingen over hem geleerd en ik ben pas bij het gedeelte dat hij nog gemeente-ambtenaar is in St. Petersburg nadat hij ontslag heeft genomen bij de KGB en hij net een nieuwe assistent heeft gekregen bij de gemeente: Dmitri Medvedev. Smullen.
99.999 en Mutant lezen mee.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat eenvoudige gemeente-ambtenaren ook uit kunnen groeien tot de machtigste mannen ter wereld.
Van Meppel naar wereldheerschappij. Op dat moment zal Danny al die bans nog flink bezuren.quote:
Je moet ergens beginnen met je wereldheerschappij.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Van Meppel naar wereldheerschappij. Op dat moment zal Danny al die bans nog flink bezuren.
Kwaliteit over de kwantiteit, behalve bij de absolute top. Ik vraag me af of ik bij die absolute top behoor. Verder vond ik de sfeer in Leiden een stuk aangenamer: inderdaad kleinschaliger en minder chaotisch en ik ben dusver alleen naar open dagen en meeloopdagen geweest.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
SES / [SC] WO Rechten #971 - Jetblast I
Tweede deel van die post. Dat topic is sowieso de moeite waard van het volgen als je rechten wilt gaan doen. De discussie is elke week hetzelfde, maar er komt veel nuttigs langs.
Met een stuk slang?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:15 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen idee hoe die kookplaat aan te sluiten op het gas. Die aansluiting heeft niet eens schroefdraad.
Maar goed, woensdag komt er een loodgieter langs voor de vaatwasser, ik zal die wel vragen die kookplaat ook aan te sluiten.
Ja, sfeer is het belangrijkste. Als je bij de UvA gepast had, had je dat al gemerkt als je daar binnenliep.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:13 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Kwaliteit over de kwantiteit, behalve bij de absolute top. Ik vraag me af of ik bij die absolute top behoor. Verder vond ik de sfeer in Leiden een stuk aangenamer: inderdaad kleinschaliger en minder chaotisch en ik ben dusver alleen naar open dagen en meeloopdagen geweest.
Ook van een aantal vrienden die op de UvA hebben gestuurd/studeren hoor ik dit. Ik denk dat Leiden het zeker niet onder zal doen voor de UvA en het is daarmee ook meteen een mooi excuus om op kamers te gaan.
Ik kijk nu al uit naar de reacties van andere wereldleiders op de discussietoon van onze Meppelse vriend.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Van Meppel naar wereldheerschappij. Op dat moment zal Danny al die bans nog flink bezuren.
Dat staat er niet. Maar tussen de gasaansluiting in de muur en mijn gasstel zit ook gewoon een slang hoor. Is echt niet ongebruikelijk. Maar wel vastgezet met zo'n knelding natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Stukje slang en stukje tape. Komt helemaal goed.
Hoezo is dat wat rechten betreft belangrijker?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, sfeer is het belangrijkste. Als je bij de UvA gepast had, had je dat al gemerkt als je daar binnenliep.
Wat rechten betreft is de stad natuurlijk ook belangrijker. De studententijd die je in Leiden beleeft is heel anders dan die in Amsterdam. Het is inderdaad leuk om asap op kamers te gaan i.p.v eindeloos bij je ouders te blijven.
Omdat het een generieke cursus is die je overal kan volgen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoezo is dat wat rechten betreft belangrijker?
Omdat al die opleidingen inwisselbaar zijn. Daarnaast zal je met de studielast van rechten waarschijnlijk meer tijd doorbrengen in de stad dan op de universiteit zelfquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoezo is dat wat rechten betreft belangrijker?
Ja en dan met een tiewrap vastzetten zeker?quote:
Oh, die slang is logisch inderdaad. Geen idee hoe de aansluiting in mijn gasstel zit. Aan de muur is wel wat schroefbaars geloof ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Maar tussen de gasaansluiting in de muur en mijn gasstel zit ook gewoon een slang hoor. Is echt niet ongebruikelijk. Maar wel vastgezet met zo'n knelding natuurlijk.
Hoog tijd om een nieuwe wereldoorlog uit te lokken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de reacties van andere wereldleiders op de discussietoon van onze Meppelse vriend.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja en dan met een tiewrap vastzetten zeker?
Het is wel een gasaansluiting hè?
Ja, Christus mensen. Beetje respect voor de gasaansluiting mag ook wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Mij is verteld dat de studielast relatief laag is als je gaat voor de 6jes/7entjes, maar dat het toch wel aanpakken is als je hoger wilt halen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Omdat al die opleidingen inwisselbaar zijn. Daarnaast zal je met de studielast van rechten waarschijnlijk meer tijd doorbrengen in de stad dan op de universiteit zelf
Ik heb ooit eens van die schroefdelen moeten maken. De kerel van een jaar of 50, die dat dus al jarenlang deed en mij in moest werken, was zich bij elk onderdeel bewust van het belang van zijn werk. Als hij het niet goed zou doen zou een heel woningblok weggeblazen kunnen worden. Maar bij zijn gratie bleven de slachtoffers bespaard.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:15 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen idee hoe die kookplaat aan te sluiten op het gas. Die aansluiting heeft niet eens schroefdraad.
Maar goed, woensdag komt er een loodgieter langs voor de vaatwasser, ik zal die wel vragen die kookplaat ook aan te sluiten.
Ik ken ze maar dat is meer voor de camping. Zo'n slang en slangenklem zou ik thuis niet direct gebruiken. Daar is geschikter spul voorquote:
Het eerste jaar is toch voor alle opleidingen hetzelfde. Na het propedeusejaar hoef je pas te kiezen tussen Nederlands/Europees/Internationaal/Notarieel/Fiscaal.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:24 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mij is verteld dat de studielast relatief laag is als je gaat voor de 6jes/7entjes, maar dat het toch wel aanpakken is als je hoger wilt halen.
Maar goed, zoals je al zegt, de opleidingen (in Nederland) zijn vrij inwisselbaar, zeker in vergelijking met andere landen. Ik heb dusver een college over Internationaal Recht bezocht en ik vond dat echt ongelofelijk interessant, dus ben benieuwd in hoeverre de rest van de studie mij zal bevallen.
Zelfs al ga je voor de tien, dan ben je er alsnog geen 40 uur per week meebezig. Als je een beetje pienter ventje bent kan je rustig vier dagen per week bierdrinken en toch nog achten blijven halen. Een combinatie die ik ook zeker zou doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:24 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mij is verteld dat de studielast relatief laag is als je gaat voor de 6jes/7entjes, maar dat het toch wel aanpakken is als je hoger wilt halen.
Maar goed, zoals je al zegt, de opleidingen (in Nederland) zijn vrij inwisselbaar, zeker in vergelijking met andere landen. Ik heb dusver een college over Internationaal Recht bezocht en ik vond dat echt ongelofelijk interessant, dus ben benieuwd in hoeverre de rest van de studie mij zal bevallen.
Dat modelletje laatst in Drachten was zeker van een vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens van die schroefdelen moeten maken. De kerel van een jaar of 50, die dat dus al jarenlang deed en mij in moest werken, was zich bij elk onderdeel bewust van het belang van zijn werk. Als hij het niet goed zou doen zou een heel woningblok weggeblazen kunnen worden. Maar bij zijn gratie bleven de slachtoffers bespaard.
Zo kun je een baan in een machinefabriek ook interessant houden, natuurlijk.
Weet je dat me dat best wel zorgen baart?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zelfs al ga je voor de tien, dan ben je er alsnog geen 40 uur per week meebezig. Als je een beetje pienter ventje bent kan je rustig vier dagen per week bierdrinken en toch nog achten blijven halen. Een combinatie die ik ook zeker zou doen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
Hij ziet parallellen, zegt hij. Hij zegt dat de psychologische strategieën van Marine Le Pen, Donald Trump en Geert Wilders, 'de demagogen van extreem-rechts', overeenkomen met die van Islamitische Staat.
bron
quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat hebben GeenStijl en IS met elkaar gemeen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk Ketchup, dit dus.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik zie de associatie GeenStijl en burgeroorlog niet zo snel.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Serieus? Daarmee zou ik nauwelijks een wateraansluiting durven maken.quote:
Het bier drinken? Daar wen je binnen een week aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:26 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Weet je dat me dat best wel zorgen baart?
Goed verhaal, maar ik heb er niets aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens van die schroefdelen moeten maken. De kerel van een jaar of 50, die dat dus al jarenlang deed en mij in moest werken, was zich bij elk onderdeel bewust van het belang van zijn werk. Als hij het niet goed zou doen zou een heel woningblok weggeblazen kunnen worden. Maar bij zijn gratie bleven de slachtoffers bespaard.
Zo kun je een baan in een machinefabriek ook interessant houden, natuurlijk.
De ambitieuze student ontwikkelt zich ook buiten zijn studie om.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:26 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zit er bij mijn ouders al 40 jaar op geloof ik. Ik weet het bij mij niet helemaal zeker want het zit ergens achter verstopt, maar ik sluit niet uit dat het hier ook zo zit. Je moet wel regelmatig de slang vervangen natuurlijk, die dingen gaan niet oneindig mee. En ik heb de gaskraan standaard dicht staan, tenzij ik aan het koken ben.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Serieus? Daarmee zou ik nauwelijks een wateraansluiting durven maken.
Nee, dat je me verteld dat de studie zo makkelijk is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het bier drinken? Daar wen je binnen een week aan.
Acht is de nieuwe studententien?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zelfs al ga je voor de tien, dan ben je er alsnog geen 40 uur per week meebezig. Als je een beetje pienter ventje bent kan je rustig vier dagen per week bierdrinken en toch nog achten blijven halen. Een combinatie die ik ook zeker zou doen.
Je kan ook een LOI cursusje rechten doen en de rest van je tijd nuttig besteden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:26 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ben jij ook enorm druk mee bezig he.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
De ambitieuze student ontwikkelt zich ook buiten zijn studie om.
De Geert Wilders manier.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je kan ook een LOI cursusje rechten doen en de rest van je tijd nuttig besteden.
Ik zit elke dag in de POL-SC man.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben jij ook enorm druk mee bezig he.
Oh, de studie is niet makkelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:30 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee, dat je me verteld dat de studie zo makkelijk is.
Heb verder ook een hekel aan meer dan 1x per week uitgaan.
Als Jood niet weten hoe een gasaansluiting eruit ziet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |