Weet je wat ook rolt? Mijn nieuwe bureaustoel die net voor mij in elkaar is gezet. Hij zit heerlijk!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:19 schreef Kaas- het volgende:
Als symbool voor dat geld rollen moet natuurlijk.
Ikea?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat ook rolt? Mijn nieuwe bureaustoel die net voor mij in elkaar is gezet. Hij zit heerlijk!
Nnnnice.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat ook rolt? Mijn nieuwe bureaustoel die net voor mij in elkaar is gezet. Hij zit heerlijk!
Ja. Ik was zo stom, ik bestelde hem online, maar vergat dat je bij Ikea alles in delen krijgt. Stond er dus geen complete stoel voor de deur maar een knutselpakket.quote:
hoeveel schroefjes heb je nog over?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Ik was zo stom, ik bestelde hem online, maar vergat dat je bij Ikea alles in delen krijgt. Stond er dus geen complete stoel voor de deur maar een knutselpakket.
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Ik was zo stom, ik bestelde hem online, maar vergat dat je bij Ikea alles in delen krijgt. Stond er dus geen complete stoel voor de deur maar een knutselpakket.
Niet een. En weet je wat? Hij is door een vrouw in elkaar gezet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
hoeveel schroefjes heb je nog over?
We sturen wel een bloemetje als hij uit elkaar valt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet een. En weet je wat? Hij is door een vrouw in elkaar gezet.
Niet zo pessimistisch hè.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We sturen wel een bloemetje als hij uit elkaar valt.
Dan ben je blijkbaar ook niet echt een Youp-kenner.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik iets bij Ikea koop. Eigenlijk ken ik alleen hun restaurant.
Haha. Die hot dogs zijn wel lekker ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik iets bij Ikea koop. Eigenlijk ken ik alleen hun restaurant.
Nee, wat is er met Youp en Ikea?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar ook niet echt een Youp-kenner.
Ik ken iemand die een pasje heeft, dan kost al dat eten vrijwel niets.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Die hot dogs zijn wel lekker ja.
Lastige zaak lijkt me dit. Want het mag niet, maar het was wel voor een goede zaak.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:29 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)doden-strijders.html
Boze burgers aan je bureau?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Moet even een lastig AZC gesprek afreageren
Ik kan niet meer dan respect voor zulke mensen hebben, maar het is toch altijd de vraag in hoeverre je het heft in eigen handen moet nemen inderdaad.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Lastige zaak lijkt me dit. Want het mag niet, maar het was wel voor een goede zaak.
Culpa in causa door daar naartoe te gaan, derhalve geen beroep op noodweer mogelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Lastige zaak lijkt me dit. Want het mag niet, maar het was wel voor een goede zaak.
Je kan toch niet vervolgd worden voor een misdaad die in een ander gebied (en onder ander jurisdictie) gepleegd is. Dat zou betekenen dat alle Amerikanen die in Nederland een jointje roken (wat hier trouwens ook verboden is) terug in Amerika voor velen jaren de bak in zouden kunnen gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Culpa in causa door daar naartoe te gaan, derhalve geen beroep op noodweer mogelijk.
Denk alleen dat het bewijstechnisch wel eens lastig kan gaan worden voor het OM. Hoe wil je immers een moord bewijzen als je niet eens weet wie het slachtoffer is?
Nee, dat denk ik niet. Want er was geen oorlog tussen Nederland-Syrië/IS.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je kan toch niet vervolgd worden voor een misdaad die in een ander gebied (en onder ander jurisdictie) gepleegd is. Dat zou betekenen dat alle Amerikanen die in Nederland een jointje roken (wat hier trouwens ook verboden is) terug in Amerika voor velen jaren de bak in zouden kunnen gaan.
Is die vent niet gewoon opgepakt want oorlogsrecht?
Whehe, ik kan melden dat de bureaustoel íets makkelijker ging. Maar dat van die schroefjes en de sleutel is wel herkenbaar.quote:
Zijn ze ontevreden weggegaan? Dat lijkt me niet prettig.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, zoiets inderdaad. Goed gesprek gehad hoor maar je komt er toch niet uit.
Nou ja, het schijnt dat hij erover opgeschept heeft op Facebook, is dat dan geen bewijs?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Culpa in causa door daar naartoe te gaan, derhalve geen beroep op noodweer mogelijk.
Denk alleen dat het bewijstechnisch wel eens lastig kan gaan worden voor het OM. Hoe wil je immers een moord bewijzen als je niet eens weet wie het slachtoffer is?
Tumbleweedquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:02 schreef Tem het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
[ afbeelding ]
Nee, zeker niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, het schijnt dat hij erover opgeschept heeft op Facebook, is dat dan geen bewijs?
Dat is wel bewijs. Maar als dat het enige is, niet voldoende om tot een veroordeling te komen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, het schijnt dat hij erover opgeschept heeft op Facebook, is dat dan geen bewijs?
Maar kennelijk denkt hijzelf dat het wel geoorloofd was. Ben benieuwd wat de staat hiermee kan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat is wel bewijs. Maar als dat het enige is, niet voldoende om tot een veroordeling te komen.
Het is een aanleiding om een onderzoek te starten, maar geen bewijs toch? Als ik een compleet lulverhaal vertel over hoe ik iemand in elkaar heb geslagen, maar het achteraf niet blijkt te kloppen is het toch ook geen bewijs?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat is wel bewijs. Maar als dat het enige is, niet voldoende om tot een veroordeling te komen.
Die eerst de gebruiksaanwijzing heeft gelezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet een. En weet je wat? Hij is door een vrouw in elkaar gezet.
Klopt!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die eerst de gebruiksaanwijzing heeft gelezen.
Natuurlijk wel. Je kan gewoon iemands verklaring gebruiken als bewijs tegen hem. Maar je kan niet uitsluitend op iemands verklaring tot een bewezenverklaring komen. Art 341 lid 4 Sv. Anders zou ik kunnen zeggen dat ik JFK heb vermoord en daarvoor veroordeeld kunnen worden, of zoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:49 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het is een aanleiding om een onderzoek te starten, maar geen bewijs toch?
Ja, dat is wat ik achteraf nog toevoegde aan mijn verhaalquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je kan gewoon iemands verklaring gebruiken als bewijs tegen hem. Maar je kan niet uitsluitend op iemands verklaring tot een bewezenverklaring komen. Art 341 lid 4 Sv. Anders zou ik kunnen zeggen dat ik JFK heb vermoord en daarvoor veroordeeld kunnen worden, of zo
Artikel 339 1. Als wettige bewijsmiddelen worden alleen erkend: 1°. eigen waarneming van den rechter; 2°. verklaringen van den verdachte; 3°. verklaringen van een getuige; 4°. verklaringen van een deskundige; 5°. schriftelijke bescheiden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik achteraf nog toevoegde aan mijn verhaal. Wist niet dat dat als bewijs wordt geclassificeerd, genoteerd.
Die artikelen, moet je die nou uit je hoofd leren met bijbehorend nummer?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Artikel 339 1. Als wettige bewijsmiddelen worden alleen erkend: 1°. eigen waarneming van den rechter; 2°. verklaringen van den verdachte; 3°. verklaringen van een getuige; 4°. verklaringen van een deskundige; 5°. schriftelijke bescheiden.
Ja, en voor elke fout die je maakt tijdens het tentamen krijg je stokslagen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Die artikelen, moet je die nou uit je hoofd leren met bijbehorend nummer?
En staat er echt 'den'?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, en voor elke fout die je maakt tijdens het tentamen krijg je stokslagen.
De fuckers die hun wetbundel aceren en met tabjes werken hebben het al helemaal zwaar.
Nee dat zou weinig academisch zijn hèquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja, dat is de genitief van de.quote:
Ik ken ook wat artikelen uit mijn hoofd. 7:290, 7:233.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |