SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto zonder achtergrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paint er op los, volgende week vrijdag komen de leukste op het weblog en plaats ik een nieuwe foto![]()
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:22 schreef noodgang het volgende:
PVV gaat verzetsspreuken uitdelen aan vrouwen
[ afbeelding ]
Ah nee hč, ToT, geen wortels hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:33 schreef ToT het volgende:
TOF IDEE!!!!!
Misschien dat ik morgen ff tijd heb voor een peentje.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah nee hč, ToT, geen wortels hoor.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Okee nu ff alvast wat gemaakt.
Op het laatst helaas ff wat snel afgeraffeld wat betreft achtergrondplaatje en dergelijke, maar ik had geen tijd meer.quote:
Man, ik dacht dat ik brak toen ik dat ToDje met bloemen zag!quote:Op zondag 17 januari 2016 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Op het laatst helaas ff wat snel afgeraffeld wat betreft achtergrondplaatje en dergelijke, maar ik had geen tijd meer.
Die bloemenpatroon een beetje natuurlijk laten lopen was al lastig zat!
Eigenlijk wil ik hem ook nog in de hemel planten en hem daar iets Harry Potterigs laten doen, maar ik weet te weinig van die films af!
quote:Op zondag 17 januari 2016 13:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Man, ik dacht dat ik brak toen ik dat ToDje met bloemen zag!Hij is geweldig, zou ik niets meer aan doen.
Echt? Dan zal ik de volgende keer extra opletten met het opslaan. Had ze in ieder geval geëxporteerd als png.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:43 schreef ToT het volgende:
Overigens, Sneaky? De plaatjes die je gepost hebt zijn .jpgs die alleen als naam .png hebben meegekregen.
Hehehe painttopics doen het meestal wel goed, maar het gebeurt zelden meer dat het echt storm blijft lopen. Een topicreeks met telkens 1 plaatje uit het nieuws kan zeer succesvol worden!quote:Op maandag 18 januari 2016 23:01 schreef sneakydesert het volgende:
Hulde voor de hoeveelheid paints trouwens. Super tof allemaal
Leraar toverdranken dus een biertje tappen mag geen probleem zijnquote:Op maandag 18 januari 2016 22:34 schreef ToT het volgende:
Hij is niet dood; hij is gewoon een eigen barretje begonnen!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2016 23:18 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Leraar toverdranken dus een biertje tappen mag geen probleem zijn
Je hebt die scene op kingscross waarin Harry semi dood is. Als je daar snape in kan photoshoppen... Is wel lastig omdat je dan zijn mantel wit moet maken.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik probeer dingen te verzinnen waarbij zijn dood een hoax blijkt te zijn, om zo toch wat bij het onderwerp te blijven.
Hem als geest/engel in de hemel is niet erg origineel meer omdat jij 'm al als geest hebt afgebeeld!
Hehehe ik kijk wel ff.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:32 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je hebt die scene op kingscross waarin Harry semi dood is. Als je daar snape in kan photoshoppen... Is wel lastig omdat je dan zijn mantel wit moet maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paint er op los, volgende week vrijdag komen de leukste op het weblog en plaats ik een nieuwe foto![]()
quote:
Nee het actuele onderwerp wordt gepost en daar moeten we wat mee doen, maar het is natuurlijk wel extra leuk als het iets met het onderwerp te maken heeft.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Had trouwens niet eens gelezen dat het een actueel onderwerp moest zijn. Zat maar wat te kwasten.
Ja, dat dus. Je hebt ze wel steeds snel klaar hoor, kolere zeg.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het actuele onderwerp wordt gepost en daar moeten we wat mee doen, maar het is natuurlijk wel extra leuk als het iets met het onderwerp te maken heeft.
Whehehe ik heb vaak een stuk of 6 ideeën als ik een nieuw plaatje zie!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Je hebt ze wel steeds snel klaar hoor, kolere zeg.![]()
Nou, dan maar aan het piekeren.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:12 schreef sneakydesert het volgende:
29 paintsNice job
![]()
Benieuwd of jouw paint in de top 5 staat? Check het weblogje hier.
De gebeurtenis van deze week:
Dit keer nieuws van Hollandse bodem. Een bloemist redde zijn huwelijk. Maar hoe redde hij zijn huwelijk? Dat mag je zelf bepalen. Paint een originele tekst en wie weet staat jouw paint volgende week op het weblog.
Foto van de originele tekstMisschien de volgende een nieuw topic openen? Dan is er een beetje overzicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paint er op los, volgende week vrijdag komen de leukste op het weblog en plaats ik een nieuwe foto
Bijvoorbeeld [Paint] Leuke Nieuwsfoto's Week 01 Jaar 16
Haha ik zat ook te denken aan dat hij een tekening van zijn vrouw zou maken, maar dit is een goede uitvoering!quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ik zat ook te denken aan dat hij een tekening van zijn vrouw zou maken, maar dit is een goede uitvoering!![]()
En het A4'tje is fucking groot he!quote:Op maandag 25 januari 2016 14:24 schreef 44rdbei het volgende:
Ik zie nu pas dat ik een stuk van zijn buik heb verwijderd
quote:Op maandag 25 januari 2016 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En het A4'tje is fucking groot he!
Maar er moeten wel meer mensen gaan painten!
Ik heb nog geen idee.....quote:Op maandag 25 januari 2016 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En het A4'tje is fucking groot he!
Maar er moeten wel meer mensen gaan painten!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paint er op los, volgende week vrijdag komen de leukste op het weblog en plaats ik een nieuwe foto![]()
komt omdat dat het eerste is wat bij je opkomt als je aan de v.s. denkt.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:37 schreef Peachbird het volgende:
[..]
komt omdat dat het eerste is wat bij je opkomt als je aan de v.s. denkt.
YOU SHALL NOT PASS!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:57 schreef Peachbird het volgende:
Had nog wel een leuke gemaakt trouwens
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Hier ben ik ook erg voor, dan kan je ook nog een keer wat terugzoeken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:51 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Misschien de volgende een nieuw topic openen? Dan is er een beetje overzicht.
Bijvoorbeeld [Paint] Leuke Nieuwsfoto's Week 01 Jaar 16
Ok, ik vul hem zelf wel verder in:quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:50 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Vul verder maar lekker zelf in!
Trouwens, is iemand dat doodshoofd in de sneeuw opgevallen?![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:24 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ok, ik vul hem zelf wel verder in:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |