SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paint er op los, volgende week vrijdag komen de leukste op het weblog en plaats ik een nieuwe foto![]()
quote:
Nee het actuele onderwerp wordt gepost en daar moeten we wat mee doen, maar het is natuurlijk wel extra leuk als het iets met het onderwerp te maken heeft.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Had trouwens niet eens gelezen dat het een actueel onderwerp moest zijn. Zat maar wat te kwasten.
Ja, dat dus. Je hebt ze wel steeds snel klaar hoor, kolere zeg.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het actuele onderwerp wordt gepost en daar moeten we wat mee doen, maar het is natuurlijk wel extra leuk als het iets met het onderwerp te maken heeft.
Whehehe ik heb vaak een stuk of 6 ideeën als ik een nieuw plaatje zie!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Je hebt ze wel steeds snel klaar hoor, kolere zeg.![]()
Nou, dan maar aan het piekeren.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:12 schreef sneakydesert het volgende:
29 paintsNice job
![]()
Benieuwd of jouw paint in de top 5 staat? Check het weblogje hier.
De gebeurtenis van deze week:
Dit keer nieuws van Hollandse bodem. Een bloemist redde zijn huwelijk. Maar hoe redde hij zijn huwelijk? Dat mag je zelf bepalen. Paint een originele tekst en wie weet staat jouw paint volgende week op het weblog.
Foto van de originele tekstMisschien de volgende een nieuw topic openen? Dan is er een beetje overzicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paint er op los, volgende week vrijdag komen de leukste op het weblog en plaats ik een nieuwe foto
Bijvoorbeeld [Paint] Leuke Nieuwsfoto's Week 01 Jaar 16
Haha ik zat ook te denken aan dat hij een tekening van zijn vrouw zou maken, maar dit is een goede uitvoering!quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ik zat ook te denken aan dat hij een tekening van zijn vrouw zou maken, maar dit is een goede uitvoering!![]()
En het A4'tje is fucking groot he!quote:Op maandag 25 januari 2016 14:24 schreef 44rdbei het volgende:
Ik zie nu pas dat ik een stuk van zijn buik heb verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |