Ah nee hè, ToT, geen wortels hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:33 schreef ToT het volgende:
TOF IDEE!!!!!
Misschien dat ik morgen ff tijd heb voor een peentje.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah nee hè, ToT, geen wortels hoor.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Okee nu ff alvast wat gemaakt.
Op het laatst helaas ff wat snel afgeraffeld wat betreft achtergrondplaatje en dergelijke, maar ik had geen tijd meer.quote:
Man, ik dacht dat ik brak toen ik dat ToDje met bloemen zag!quote:Op zondag 17 januari 2016 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Op het laatst helaas ff wat snel afgeraffeld wat betreft achtergrondplaatje en dergelijke, maar ik had geen tijd meer.
Die bloemenpatroon een beetje natuurlijk laten lopen was al lastig zat!
Eigenlijk wil ik hem ook nog in de hemel planten en hem daar iets Harry Potterigs laten doen, maar ik weet te weinig van die films af!
quote:Op zondag 17 januari 2016 13:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Man, ik dacht dat ik brak toen ik dat ToDje met bloemen zag!Hij is geweldig, zou ik niets meer aan doen.
Echt? Dan zal ik de volgende keer extra opletten met het opslaan. Had ze in ieder geval geëxporteerd als png.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:43 schreef ToT het volgende:
Overigens, Sneaky? De plaatjes die je gepost hebt zijn .jpgs die alleen als naam .png hebben meegekregen.
Hehehe painttopics doen het meestal wel goed, maar het gebeurt zelden meer dat het echt storm blijft lopen. Een topicreeks met telkens 1 plaatje uit het nieuws kan zeer succesvol worden!quote:Op maandag 18 januari 2016 23:01 schreef sneakydesert het volgende:
Hulde voor de hoeveelheid paints trouwens. Super tof allemaal
Leraar toverdranken dus een biertje tappen mag geen probleem zijnquote:Op maandag 18 januari 2016 22:34 schreef ToT het volgende:
Hij is niet dood; hij is gewoon een eigen barretje begonnen!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2016 23:18 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Leraar toverdranken dus een biertje tappen mag geen probleem zijn
Je hebt die scene op kingscross waarin Harry semi dood is. Als je daar snape in kan photoshoppen... Is wel lastig omdat je dan zijn mantel wit moet maken.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik probeer dingen te verzinnen waarbij zijn dood een hoax blijkt te zijn, om zo toch wat bij het onderwerp te blijven.
Hem als geest/engel in de hemel is niet erg origineel meer omdat jij 'm al als geest hebt afgebeeld!
Hehehe ik kijk wel ff.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:32 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je hebt die scene op kingscross waarin Harry semi dood is. Als je daar snape in kan photoshoppen... Is wel lastig omdat je dan zijn mantel wit moet maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |