paay en gordon zijn ook juryleden?quote:
Alleen Gordonquote:Op maandag 28 maart 2016 20:26 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
paay en gordon zijn ook juryleden?
quote:Op vrijdag 8 april keert Holland's Got Talent terug bij RTL 4 met een gloednieuw seizoen. Dit seizoen staan wederom de meest spectaculaire acts op je te wachten. Van zang tot dans, van bizarre goochelacts tot ontroerend jong talent. Nieuw dit jaar zijn Angela Groothuizen, die plaats zal nemen in de jury als vierde jurylid, naast het vertrouwde trio Chantal Janzen, Dan Karaty en Gordon. Ook neemt Johnny de Mol het presentatiestokje over van Robert ten Brink.
Het eerste seizoen (toen nog bij SBS) won dat slangenmeisje en weet dat opera kind nog Amira ofzoquote:Op woensdag 6 april 2016 19:59 schreef Guanabana het volgende:
Zou echt alle winnaars niet weer weten, behalve dan dat er irritant veel operazang bij zat
Het is wel heel veel in een keer. En dan straks in de zomermaanden helemaal niks meerquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik nog helemaal niks!
Wat een fijne tv-tijd is het zo, met It Takes 2, Idols, en HGT weer terug
Hij heeft wel overal programma's ja. Overigens is HGT niet van ome Johnquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:39 schreef ato het volgende:
John de moll doet toch alles voor RTL 4 en SBS?
Ok dat wist ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft wel overal programma's ja. Overigens is HGT niet van ome John
Ohquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
All female![]()
Ik verstond eerst all piemel
Ik niet. Leek me echt een triest en hersenloos programmaquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:53 schreef hunter2011 het volgende:
Wie kijkt zullen we een spelletje doen op SBS6?
Die arme Kim-Lian en Nick & Simon.
Wel zielig, die poppenshow ga ik misschien wel kijkenquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik niet. Leek me echt een triest en hersenloos programma
Dat leek me eigenlijk nog dommer. Kon niet eens een glimlachje vanafquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:55 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Wel zielig, die poppenshow ga ik misschien wel kijken
Waren die door? Verschrikkelijk!quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:58 schreef roos85 het volgende:
Dit was toch beter dan die schreeuw wijven
Kaartjes waren niet voor niets gratisquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:58 schreef iBenny het volgende:
Ga je naar de opnames... Moet je naar de schermen achter de jury kijken
Nee, dat jongetje was schattigquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:58 schreef ato het volgende:
Slaat ook nergens op, was beter dan de eerste 2 acts
Gaat toch niet om schattige acts? Hoe vaak hebben wij niet schattige jongetjes met break dance niet gezien?quote:
Chantal mag altijd naaktquote:
Enorm, het klinkt bijna alsof ie Engels spreekt, zo goed!quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:04 schreef iBenny het volgende:
Tjonge... Dan's Nederlands gaat er wel snel op vooruit zeg
Schandalig, gewoon een luie donder.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:04 schreef iBenny het volgende:
Tjonge... Dan's Nederlands gaat er wel snel op vooruit zeg
Een 80-jarige paaldanseres of zo?quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zal vast wel een of ander zingend kind/opa/oma winnen
Ja, kwam een beetje Dunglish overquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:14 schreef hunter2011 het volgende:
Ze praat gewoon Engels met een nederlands accent
quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:16 schreef hunter2011 het volgende:
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik een donkere vrouw zie in zo´n act.
Vet hipquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:18 schreef hunter2011 het volgende:
Waarom zegt ze nou dat ze liever Engels praat
Tiger mommyquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:22 schreef hunter2011 het volgende:
In China geboren, die was vastgebonden aan de piano om te trainen
Beetje te gedrevenquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:23 schreef iBenny het volgende:
Die vader ziet er ook wel een beetje uit als een klassieke muziekman
Daarom hoop ik ook dat ze er de volgende ronde uit vliegt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:18 schreef hunter2011 het volgende:
Waarom zegt ze nou dat ze liever Engels praat
Amira was gestoord, die ging in de laatste uitzending als een hond op de rug liggen met beentjes en armpjes omhoog en tong uit de mondquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:25 schreef roos85 het volgende:
Ik vind haar wel een hogere like factor dan Amira hebben
Oh jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:26 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Amira was gestoord, die ging in de laatste uitzending als een hond op de rug liggen met beentjes en armpjes omhoog en tong uit de mond
Dat dus. Wel een schattig meisje.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:24 schreef iBenny het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre dit haar eigen plezier is en/of dat het haar is opgedragen
Wauw inderdaadquote:
Ja, dat was echt heel raarquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:26 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Amira was gestoord, die ging in de laatste uitzending als een hond op de rug liggen met beentjes en armpjes omhoog en tong uit de mond
Ligt nog steeds erg op crechequote:Op vrijdag 8 april 2016 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten... Heb eigenlijk niks meer over dr gehoord
Volgens mij is ze redelijk succesvol, voor HGT begrippenquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten... Heb eigenlijk niks meer over dr gehoord
Hij blijft zelf ook in de kast denk ik :-)quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:54 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dan is a real American, conservative
In tegenstelling tot de jury van Idols, die zijn vreselijkquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:53 schreef ato het volgende:
Ik vind het wel een leuke jury, vooral Angela
Ik vind Ronald van de Idols jury meevallen. De rest niets..quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:55 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de jury van Idols, die zijn vreselijk
Als je op van de paaltjes kan staan dan kun je ook op de voeten van de ander staan!quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe je dat zou moeten doen
Ook even gezapt, teringquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:08 schreef iBenny het volgende:
*zapte naar SBS6
Wat is die poppenshow enorm slecht
quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:08 schreef iBenny het volgende:
*zapte naar SBS6
Proces van jaren is dit geweestquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mensen hebben hier tijd in gestoken...
Zag het bij DWDD langskomen, dat was al één grote anti-reclame!quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:08 schreef iBenny het volgende:
*zapte naar SBS6
je verwacht iets goeds bij SBS6? Zelfs de rijdende rechter-variant hebben ze verneukt. En dan hebben zij baas Visser.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:08 schreef iBenny het volgende:
*zapte naar SBS6
Nee, eigenlijk niet. Maar het is eigenlijk nog slechter dan ik had gedacht.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
je verwacht iets goeds bij SBS6? Zelfs de rijdende rechter-variant hebben ze verneukt. En dan hebben zij baas Visser.
Dure productie ook nog.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:08 schreef iBenny het volgende:
*zapte naar SBS6
Het werd uitgekotst op Twitter, jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:14 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dure productie ook nog.
En de nieuwe show van Kim Lian en Nick & Simon schijnt ook niets te zijn.
*leest namen en verwacht al nietsquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:14 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
En de nieuwe show van Kim Lian en Nick & Simon schijnt ook niets te zijn.
Vreemde Eend met Irene Moors was ook slecht, ik vond die met de huizen van BN-ers wel leuk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Maar het is eigenlijk nog slechter dan ik had gedacht.
Alhoewel... Ik irriteerde me al kapot aan die reclame
Ja de nieuwe show van Meester Misser is niet te kijken zo slecht.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
je verwacht iets goeds bij SBS6? Zelfs de rijdende rechter-variant hebben ze verneukt. En dan hebben zij baas Visser.
SBS wordt geroemd dat ze met een goeie verbeterslag bezig zijn. Maar het is eigenlijk niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:15 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Vreemde Eend met Irene Moors was ook slecht, ik vond die met de huizen van BN-ers wel leuk.
Eens met deze klachtquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:27 schreef Isane het volgende:
al 10 jaar programma's hier presenteren en nog steeds geen woord nederlands praten
Oh, maar dat kan hij wel.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:27 schreef Isane het volgende:
al 10 jaar programma's hier presenteren en nog steeds geen woord nederlands praten
Zat ik me ook net te bedenken, die gast woont hier toch gewoon!?quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:27 schreef Isane het volgende:
die break dancersquote:
dat jaquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Vind dit nu al irritant. Doet me ook denken aan Kots van vorig seizoen
ook dat jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |