Hij blijft zelf ook in de kast denk ik :-)quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:54 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dan is a real American, conservative
In tegenstelling tot de jury van Idols, die zijn vreselijkquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:53 schreef ato het volgende:
Ik vind het wel een leuke jury, vooral Angela
Ik vind Ronald van de Idols jury meevallen. De rest niets..quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:55 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de jury van Idols, die zijn vreselijk
Als je op van de paaltjes kan staan dan kun je ook op de voeten van de ander staan!quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe je dat zou moeten doen
Ook even gezapt, teringquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:08 schreef iBenny het volgende:
*zapte naar SBS6
Wat is die poppenshow enorm slecht
quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:08 schreef iBenny het volgende:
*zapte naar SBS6
Proces van jaren is dit geweestquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mensen hebben hier tijd in gestoken...
Zag het bij DWDD langskomen, dat was al één grote anti-reclame!quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:08 schreef iBenny het volgende:
*zapte naar SBS6
je verwacht iets goeds bij SBS6? Zelfs de rijdende rechter-variant hebben ze verneukt. En dan hebben zij baas Visser.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:08 schreef iBenny het volgende:
*zapte naar SBS6
Nee, eigenlijk niet. Maar het is eigenlijk nog slechter dan ik had gedacht.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
je verwacht iets goeds bij SBS6? Zelfs de rijdende rechter-variant hebben ze verneukt. En dan hebben zij baas Visser.
Dure productie ook nog.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:08 schreef iBenny het volgende:
*zapte naar SBS6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |