Het werd uitgekotst op Twitter, jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:14 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dure productie ook nog.
En de nieuwe show van Kim Lian en Nick & Simon schijnt ook niets te zijn.
*leest namen en verwacht al nietsquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:14 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
En de nieuwe show van Kim Lian en Nick & Simon schijnt ook niets te zijn.
Vreemde Eend met Irene Moors was ook slecht, ik vond die met de huizen van BN-ers wel leuk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Maar het is eigenlijk nog slechter dan ik had gedacht.
Alhoewel... Ik irriteerde me al kapot aan die reclame
Ja de nieuwe show van Meester Misser is niet te kijken zo slecht.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
je verwacht iets goeds bij SBS6? Zelfs de rijdende rechter-variant hebben ze verneukt. En dan hebben zij baas Visser.
SBS wordt geroemd dat ze met een goeie verbeterslag bezig zijn. Maar het is eigenlijk niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:15 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Vreemde Eend met Irene Moors was ook slecht, ik vond die met de huizen van BN-ers wel leuk.
Eens met deze klachtquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:27 schreef Isane het volgende:
al 10 jaar programma's hier presenteren en nog steeds geen woord nederlands praten
Oh, maar dat kan hij wel.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:27 schreef Isane het volgende:
al 10 jaar programma's hier presenteren en nog steeds geen woord nederlands praten
Zat ik me ook net te bedenken, die gast woont hier toch gewoon!?quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:27 schreef Isane het volgende:
die break dancersquote:
dat jaquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Vind dit nu al irritant. Doet me ook denken aan Kots van vorig seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |