SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dit is FOK.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dit is een wietforum geworden dankzij mij Ama en OF
Oh, okéquote:
Ja hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:30 schreef Calcio het volgende:
Mag je posten op dat wiet forum als je minderjarig bent
DRGquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Waar is een wiet forum dan op FOK
Je hebt ergens een wiet vraagtopic.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Waar is een wiet forum dan op FOK
Oh vraag niks aanquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt ergens een wiet vraagtopic.
Haha.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik lulde maar wat joh
Iedereen in mijn familie heet Klaas, behalve Piet want die heet Henk.
Lulquote:
Calcio noemde me 2 dagen Egbertquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:33 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen weet fok-it zijn naam wel.
Wat is jou echte naam dan?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sked, wat is je echte naam?
Ja als ik je vertel dat ik een 18-jarig gewillig sletje ben ga je me dan ook dmen met je nummer?quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sked, wat is je echte naam?
Ja.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als ik je vertel dat ik een 18-jarig gewillig sletje ben ga je me dan ook dmen met je nummer?
Sjonnie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind Sjon wel een naam voor Haagskwartiertje
quote:
Echt hoor. Vroeger vaak gepest.quote:
Oh haha. Zal je bijna gelovenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Echt hoor. Vroeger vaak gepest.
HEUJJJJJ HENKIEEEEE SPERMATENKIEEEEEEE
dat soort dingen enzo
quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind Sjon wel een naam voor Haagskwartiertje
Zo had ik geheten als ik een meisje was.quote:
Nee, jij dan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:37 schreef Calcio het volgende:
[..]
Heb je weer een epilepsie aanval?
Echt meisjesnaam wel jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Zo had ik geheten als ik een meisje was.
Dat is Paxcon als ik Mortaxx mag gelovenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:38 schreef Calcio het volgende:
[..]
Aldus de grootste nicht van Groningen
hij heet Berend.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt?
Godver wat ik moet nou geloven dan!
Ik zou niks gelovenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt?
Godver wat ik moet nou geloven dan!
Alleen Godquote:
Nee dat is johannesquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is Paxcon als ik Mortaxx mag geloven
Ja.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij het zusje van Amaretto?
Vandaag Black gezien.quote:
Gezien in de filmhuis tijdje terugquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaag Black gezien.
Harde film man, over gangsterbendes in Molenbeek
Klopt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet te zuipen dat spul.
Inso, wanneer komt je broertje/zusje ter wereld? Wordt het een zomerkindje?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gezien in de filmhuis tijdje terug
Eind juni ong.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Inso, wanneer komt je broertje/zusje ter wereld? Wordt het een zomerkindje?
Ik vind de kat leuekr geloof ik.quote:
Krijgt Inso alweer er een?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Inso, wanneer komt je broertje/zusje ter wereld? Wordt het een zomerkindje?
Aah zo leukquote:
Dit niet al lang wetenquote:
wie de fuck was dat danquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dankje zo even stukje muziek zingen
ben je enig kindquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een klein broertje/zusje willen hebben.
Komt denk ik omdat het nog zo kort geleden lijkt dat je zusje is geboren. Hoe oud uhm.. jong is zij nu?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Kaneel zei ook al "alweer"
Mensen denken dat ik uit een gezin van 12 kom zo ;s
Denk dat het hier wel bij blijftquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
1 jaar gister.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat het nog zo kort geleden lijkt dat je zusje is geboren. Hoe oud uhm.. jong is zij nu?
buiten een zusje en broertje praat je niet veel over familie dus hoe komen mensen erbijquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja dat is het denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat het nog zo kort geleden lijkt dat je zusje is geboren. Hoe oud uhm.. jong is zij nu?
Zou wel grappig zijn als ik er nog 8 had maar die verzweeg.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
buiten een zusje en broertje praat je niet veel over familie dus hoe komen mensen erbij
ZIjn er bepaalde leeftijden die liever zijn ja?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:45 schreef Amarantha het volgende:
1 jaar, dat is wel een onwijs lieve leeftijd zeg.
watquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee broertje maar hij bestaat niet ofzo
Mijn dochter is nu 6,5 maand.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:45 schreef Amarantha het volgende:
1 jaar, dat is wel een onwijs lieve leeftijd zeg.
ik vond het ook niet gemeen hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:46 schreef Etsu het volgende:
Sorry inso, ik bedoelde het niet gemeen ofzo.
Kat is zo droogquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik vind de kat leuekr geloof ik.
Ik vind kleine kindjes wel lief als ze niet meer helemaal baby zijn maar ook nog niet zo irritant zijn om constant nee te roepenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ZIjn er bepaalde leeftijden die liever zijn ja?
picsquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn dochter is nu 6,5 maand.
AIVD ingelichtquote:
JA ZUIG MIJN PIEMEL KUT GRONINGERquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja wat moet ik zeggen dan
OMG WAST LEUK ZO SCHATTIG JA OMG NEE TOCH AWAWWWWW ZOO CUTEEE![]()
![]()
Wow that escalated quicklyquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
JA ZUIG MIJN PIEMEL KUT GRONINGER
Lolzquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als de poes droog is, is het ook niet goed.
Kellyquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:49 schreef Etsu het volgende:
Als Haags Rudolph heet, hoe zal z'n dochtertje dan heten?
Gast.quote:
Reindeer natuurlijk. En z`n vrouw Red nose, alleen als ze ongesteld is dan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:49 schreef Etsu het volgende:
Rode neus of rendier.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:49 schreef Etsu het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reindeer natuurlijk. En z`n vrouw Red nose, alleen als ze ongesteld is dan.
Hahahaha , jullie hebben dezelfde slechte humor.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reindeer natuurlijk. En z`n vrouw Red nose, alleen als ze ongesteld is dan.
quote:
Merelquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:49 schreef Etsu het volgende:
Dan nog.quote:
Leuke leeftijd ja. Er zijn nu 4 kinderen in de leeftijd 5 maanden tot 2 jaar in de vriendengroepquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn dochter is nu 6,5 maand.
Iedereen begint op 0 zeiden zequote:Op donderdag 14 januari 2016 21:51 schreef Fok-it het volgende:
Ik vraag me af of ik ook weer op 0 mag beginnen of dat ik mijn 12de ban in lengte krijg bij de volgede
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Leuke leeftijd ja. Er zijn nu 4 kinderen in de leeftijd 5 maanden tot 2 jaar in de vriendengroep![]()
Lekker je broek vol snot en je shirt vol kots als je ze een flesje geeft
iedereen begint bij 0quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:51 schreef Fok-it het volgende:
Ik vraag me af of ik ook weer op 0 mag beginnen of dat ik mijn 12de ban in lengte krijg bij de volgede
Vraag je dochter om bescherming!quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe er wat aan! Ik durf niet meer over straat.
Wat zou er op een een banaanvraag staan tegenwoordig?quote:
vogens mij begint iedereen op 0quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:51 schreef Fok-it het volgende:
Naisquote:
24 uur denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
Wat zou er op een een banaanvraag staan tegenwoordig?
Voor Fokkie maken we een uitzondering hoorquote:
En na 3 dagen zit je weer opdat niveau.quote:
Erg krom, die vraagquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Wat zou er op een een banaanvraag staan tegenwoordig?
Ja, zo`n voorgevoel had ik wel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor Fokkie maken we een uitzondering hoor
Grapje hoor schatquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zo`n voorgevoel had ik wel.
Maar ik hou me inHet zal vastt terecht zijn dit dat
x
raar toch dat het steeds getest wordt door proeftijd. Elke 3 dagen onbeperkt trollen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En na 3 dagen zit je weer opdat niveau.
Nooit meer lange bans
Dat kan je proberen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
raar toch dat het steeds getest wordt door proeftijd. Elke 3 dagen onbeperkt trollen.
Tis echt een topgozer.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mag die kanovinnie nu al.
Ga er even serieus op inquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:55 schreef Calcio het volgende:
[..]
Hoezo? Nederland importeert veel bananen uit zuid en midden Amerika dus zo raar is het niet
Nope. Moet gaan leren komende maanden, dus moet wat minder op de foks zittenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:54 schreef Etsu het volgende:
als iedereen toch bij 0 begint, dan is de kans best groot dat Fok-it dit jaar nog de nieuwe mod voor GC wordt
quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
Lekker je broek vol snot en je shirt vol kots als je ze een flesje geeft
Dat zou lullig zijn hahaha.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:51 schreef Fok-it het volgende:
Gemiste kans.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope. Moet gaan leren komende maanden, dus moet wat minder op de foks zitten
waarvoor lerenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope. Moet gaan leren komende maanden, dus moet wat minder op de foks zitten
Sarcamse niet doorhebbenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga er even serieus op in
Jijquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:56 schreef Calcio het volgende:
[..]
Sarcamse niet doorhebbenman man man
Ja doeiquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:56 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ga toch 21+doen. Als ik ervoor slaag ga ik voor m`n kans, en als ik hem niet haal kan ik alsnog gewoon mbo blijven doenquote:
alle eerstquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:56 schreef Calcio het volgende:
[..]
welke opleidingquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga toch 21+doen. Als ik ervoor slaag ga ik voor m`n kans, en als ik hem niet haal kan ik alsnog gewoon mbo blijven doen
Moet je daar veel voor lerenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga toch 21+doen. Als ik ervoor slaag ga ik voor m`n kans, en als ik hem niet haal kan ik alsnog gewoon mbo blijven doen
Nederlands, Engels(maar kan je niet voor leren, moet ik meer bijspijkeren) en Maatschappijleer heel boekquote:
SJDquote:
Ah is wel te doen, op havo niveau?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederlands, Engels(maar kan je niet voor leren, moet ik meer bijspijkeren) en Maatschappijleer heel boek
oh leuk, krijg je ook rechtenvakkenquote:
Welke?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:58 schreef Trollscience het volgende:
Lol er is echt een fucking slechte film op Veronica wtf
Ik denk het net.quote:
Komt vooral door je eigen gedrag hoor. Ik ben een poepie.quote:
Zijn keilief joh. En ondertussen je vinger opeten omdat de tandjes doorkomenquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niet veel vrienden op fok, maar jij bent de beste!
bestaat dat nogquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:58 schreef Trollscience het volgende:
maatschappijleer is echt een eitje, dat kan jij wel tot zover ik jou ken en hoe je overkomt op FOK!quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederlands, Engels(maar kan je niet voor leren, moet ik meer bijspijkeren) en Maatschappijleer heel boek
Ik kijk XXX 2. Win ik?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:58 schreef Trollscience het volgende:
ik ben onschuldig tot de tegendeel is bewezenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk het net.
[..]
Komt vooral door je eigen gedrag hoor. Ik ben een poepie.
[..]
Zijn keilief joh. En ondertussen je vinger opeten omdat de tandjes doorkomen
[..]
I know, maar moet het toch lerenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ah is wel te doen, op havo niveau?
maatschappijleer is algemene kennis.
Moet allemaal wel makkelijk lukkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I know, maar moet het toch lerenmaar is meteen goeie graadmeter.
En is wel havo-niveau ja.
Nederlands is vooral betogen en samenvattingen enzo, in de stijl van Volkskrant/NRC, dus ze raden ook aan die krant komende tijd te lezen enzo
Klopt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik ben onschuldig tot de tegendeel is bewezen
Ik denk dat FYlax het wordt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga een gooi doen naar EXA'16
dit keer moet het lukken
Dankje.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
maatschappijleer is echt een eitje, dat kan jij wel tot zover ik jou ken en hoe je overkomt op FOK!
quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:59 schreef Trollscience het volgende:
oké nu zijn het gwn schaarsgeklede vrouwen die vechten met zwaarden
Je bewijst zelf steeds je tegendeel....quote:
ik doet niks het lijkt erger als het isquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je bewijst zelf steeds je tegendeel....
Nee kast omgewisseld en vloerkleed eruit getrokken (wat onder allemaal meubels lag).quote:
Wormsquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:03 schreef Trollscience het volgende:
ik wil die zijn wat op een vis lijkt
ze zoeken denk in alleen normale mensenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zaterdag bij de achtion siociliteren![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ziet het er nu uit.Your beauty never ever scared me.
achtion hequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:04 schreef Calcio het volgende:
[..]
ze zoeken denk in alleen normale mensen
owquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Post maar niet hier dan
R&P / Ben ik transgender? MtF
als je transgender bent voel je je constant zo kut dat het niet echt een twijfelding is denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Post maar niet hier dan
R&P / Ben ik transgender? MtF
dat is niet echt een prestatiequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Nederlands op havo moet ook wel lukken fokkie, je schrijft al beter dan 9 van de 10 havisten
je kan beter heftruckchauffeur wordenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zaterdag bij de achtion siociliteren![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ziet het er nu uit.christus te paard wat een teringzooi
Palletsorteerderquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je kan beter heftruckchauffeur worden
zelfs ik heb dat op mn sloffen gehaaldquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Nederlands op havo moet ook wel lukken fokkie, je schrijft al beter dan 9 van de 10 havisten
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:05 schreef Calcio het volgende:
[..]christus te paard wat een teringzooi
Ik ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
zelfs ik heb dat op mn sloffen gehaald
Zegt wel een en anders (hans)
nog ff bijbaantje je weet tochquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je kan beter heftruckchauffeur worden
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
moet je 13 broertjes onderhouden?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nog ff bijbaantje je weet toch
ik werk al 32 uur per week dus kan alleen de avonduren werken
ik doe gewoon een opleiding hoor hommoquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denk dat OF daar wel tussen hoort
klopt, maar die 21+ toets die moet je echt op je sloffen halen die 3 vakken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Havisten hebben wel flinke voorsprong op me hoor. Zitten al jaren in het systeem van elke week leren en shit
bedoelde het postiefquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik doe gewoon een opleiding hoor hommo
nee wil dikke bmw kopenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
moet je 13 broertjes onderhouden?
Ik zou de neiging hebben om de helft van alle flesjes die daar staan weg te gooien.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
En dat voor iemand die altijd een hele nette kamer heeft.
(Geen grap)
Ach ja met verbouwing en zo gebeuren die dingen wel eensquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
En dat voor iemand die altijd een hele nette kamer heeft.
(Geen grap)
Ik ga ook wel wat spullen weg doen hoor. Ik hou sowieso wel van weinig spullen hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zou de neiging hebben om de helft van alle flesjes die daar staan weg te gooien.
ckers had ik niet van hem verwachtquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goede studie he, (van klaverengod)
Moskoviczgodquote:
Wat een rare postquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zei Lance Armstrong ook.
Had op blendle paar maanden terug groot interview gelezen, zegt zeer zinnige dingenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
ckers had ik niet van hem verwacht
Dat was zo triestquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moskoviczgod
Nee dat was wel duidelijk dat dat hem niet ging worden
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zei Lance Armstrong ook.
nu is van klaveren de baas, mogelijk de top 5% intelligente politici.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moskoviczgod
Nee dat was wel duidelijk dat dat hem niet ging worden
ik heb ook een hekel aan troepquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:08 schreef Fera het volgende:
Zou echt niet kunnen leven in Ama's troep. :$
PVVquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik stem lekker op de pvv krijg ik misschien een gratis ticket terug naar osso
zegt tenminste wat zinnigs op tvquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nu is van klaveren de baas, mogelijk de top 5% intelligente politici.
heb je misschien linkjequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had op blendle paar maanden terug groot interview gelezen, zegt zeer zinnige dingen
Ik word daar echt kriebelig van.quote:
Ah ik ook, geeft rust of zo. Wat voor een nieuwe kast heb je?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga ook wel wat spullen weg doen hoor. Ik hou sowieso wel van weinig spullen hebbenWat je op foto ziet zijn vooral boodschappen en mijn beauty producten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |