dat is niet echt een prestatiequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Nederlands op havo moet ook wel lukken fokkie, je schrijft al beter dan 9 van de 10 havisten
je kan beter heftruckchauffeur wordenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zaterdag bij de achtion siociliteren![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ziet het er nu uit.christus te paard wat een teringzooi
Palletsorteerderquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je kan beter heftruckchauffeur worden
zelfs ik heb dat op mn sloffen gehaaldquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Nederlands op havo moet ook wel lukken fokkie, je schrijft al beter dan 9 van de 10 havisten
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:05 schreef Calcio het volgende:
[..]christus te paard wat een teringzooi
Ik ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
zelfs ik heb dat op mn sloffen gehaald
Zegt wel een en anders (hans)
nog ff bijbaantje je weet tochquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je kan beter heftruckchauffeur worden
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
moet je 13 broertjes onderhouden?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nog ff bijbaantje je weet toch
ik werk al 32 uur per week dus kan alleen de avonduren werken
ik doe gewoon een opleiding hoor hommoquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denk dat OF daar wel tussen hoort
klopt, maar die 21+ toets die moet je echt op je sloffen halen die 3 vakken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Havisten hebben wel flinke voorsprong op me hoor. Zitten al jaren in het systeem van elke week leren en shit
bedoelde het postiefquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik doe gewoon een opleiding hoor hommo
nee wil dikke bmw kopenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
moet je 13 broertjes onderhouden?
Ik zou de neiging hebben om de helft van alle flesjes die daar staan weg te gooien.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
En dat voor iemand die altijd een hele nette kamer heeft.
(Geen grap)
Ach ja met verbouwing en zo gebeuren die dingen wel eensquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
En dat voor iemand die altijd een hele nette kamer heeft.
(Geen grap)
Ik ga ook wel wat spullen weg doen hoor. Ik hou sowieso wel van weinig spullen hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zou de neiging hebben om de helft van alle flesjes die daar staan weg te gooien.
ckers had ik niet van hem verwachtquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goede studie he, (van klaverengod)
Moskoviczgodquote:
Wat een rare postquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zei Lance Armstrong ook.
Had op blendle paar maanden terug groot interview gelezen, zegt zeer zinnige dingenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
ckers had ik niet van hem verwacht
Dat was zo triestquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moskoviczgod
Nee dat was wel duidelijk dat dat hem niet ging worden
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zei Lance Armstrong ook.
nu is van klaveren de baas, mogelijk de top 5% intelligente politici.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moskoviczgod
Nee dat was wel duidelijk dat dat hem niet ging worden
ik heb ook een hekel aan troepquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:08 schreef Fera het volgende:
Zou echt niet kunnen leven in Ama's troep. :$
PVVquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik stem lekker op de pvv krijg ik misschien een gratis ticket terug naar osso
zegt tenminste wat zinnigs op tvquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nu is van klaveren de baas, mogelijk de top 5% intelligente politici.
heb je misschien linkjequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had op blendle paar maanden terug groot interview gelezen, zegt zeer zinnige dingen
Ik word daar echt kriebelig van.quote:
Ah ik ook, geeft rust of zo. Wat voor een nieuwe kast heb je?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga ook wel wat spullen weg doen hoor. Ik hou sowieso wel van weinig spullen hebbenWat je op foto ziet zijn vooral boodschappen en mijn beauty producten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |