maatschappijleer is echt een eitje, dat kan jij wel tot zover ik jou ken en hoe je overkomt op FOK!quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederlands, Engels(maar kan je niet voor leren, moet ik meer bijspijkeren) en Maatschappijleer heel boek
Ik kijk XXX 2. Win ik?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:58 schreef Trollscience het volgende:
Lol er is echt een fucking slechte film op Veronica wtf
ik ben onschuldig tot de tegendeel is bewezenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk het net.
[..]
Komt vooral door je eigen gedrag hoor. Ik ben een poepie.
[..]
Zijn keilief joh. En ondertussen je vinger opeten omdat de tandjes doorkomen
[..]
I know, maar moet het toch lerenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ah is wel te doen, op havo niveau?
maatschappijleer is algemene kennis.
Moet allemaal wel makkelijk lukkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I know, maar moet het toch lerenmaar is meteen goeie graadmeter.
En is wel havo-niveau ja.
Nederlands is vooral betogen en samenvattingen enzo, in de stijl van Volkskrant/NRC, dus ze raden ook aan die krant komende tijd te lezen enzo
Klopt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik ben onschuldig tot de tegendeel is bewezen
Ik denk dat FYlax het wordt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga een gooi doen naar EXA'16
dit keer moet het lukken
Dankje.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
maatschappijleer is echt een eitje, dat kan jij wel tot zover ik jou ken en hoe je overkomt op FOK!
quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:59 schreef Trollscience het volgende:
oké nu zijn het gwn schaarsgeklede vrouwen die vechten met zwaarden
Je bewijst zelf steeds je tegendeel....quote:
ik doet niks het lijkt erger als het isquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je bewijst zelf steeds je tegendeel....
Nee kast omgewisseld en vloerkleed eruit getrokken (wat onder allemaal meubels lag).quote:
Wormsquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:03 schreef Trollscience het volgende:
ik wil die zijn wat op een vis lijkt
ze zoeken denk in alleen normale mensenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zaterdag bij de achtion siociliteren![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ziet het er nu uit.Your beauty never ever scared me.
achtion hequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:04 schreef Calcio het volgende:
[..]
ze zoeken denk in alleen normale mensen
owquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Post maar niet hier dan
R&P / Ben ik transgender? MtF
als je transgender bent voel je je constant zo kut dat het niet echt een twijfelding is denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Post maar niet hier dan
R&P / Ben ik transgender? MtF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |