Dat zou lullig zijn hahaha.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:51 schreef Fok-it het volgende:
Ik vraag me af of ik ook weer op 0 mag beginnen of dat ik mijn 12de ban in lengte krijg bij de volgede
Gemiste kans.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope. Moet gaan leren komende maanden, dus moet wat minder op de foks zitten
waarvoor lerenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope. Moet gaan leren komende maanden, dus moet wat minder op de foks zitten
Sarcamse niet doorhebbenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga er even serieus op in
Jijquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:56 schreef Calcio het volgende:
[..]
Sarcamse niet doorhebbenman man man
Ja doeiquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:56 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ga toch 21+doen. Als ik ervoor slaag ga ik voor m`n kans, en als ik hem niet haal kan ik alsnog gewoon mbo blijven doenquote:
alle eerstquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:56 schreef Calcio het volgende:
[..]
welke opleidingquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga toch 21+doen. Als ik ervoor slaag ga ik voor m`n kans, en als ik hem niet haal kan ik alsnog gewoon mbo blijven doen
Moet je daar veel voor lerenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga toch 21+doen. Als ik ervoor slaag ga ik voor m`n kans, en als ik hem niet haal kan ik alsnog gewoon mbo blijven doen
Nederlands, Engels(maar kan je niet voor leren, moet ik meer bijspijkeren) en Maatschappijleer heel boekquote:
SJDquote:
Ah is wel te doen, op havo niveau?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederlands, Engels(maar kan je niet voor leren, moet ik meer bijspijkeren) en Maatschappijleer heel boek
oh leuk, krijg je ook rechtenvakkenquote:
Welke?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:58 schreef Trollscience het volgende:
Lol er is echt een fucking slechte film op Veronica wtf
Ik denk het net.quote:
Komt vooral door je eigen gedrag hoor. Ik ben een poepie.quote:
Zijn keilief joh. En ondertussen je vinger opeten omdat de tandjes doorkomenquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niet veel vrienden op fok, maar jij bent de beste!
bestaat dat nogquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:58 schreef Trollscience het volgende:
Lol er is echt een fucking slechte film op Veronica wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |