Herkenbaarquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Leuke leeftijd ja. Er zijn nu 4 kinderen in de leeftijd 5 maanden tot 2 jaar in de vriendengroep![]()
Lekker je broek vol snot en je shirt vol kots als je ze een flesje geeft
iedereen begint bij 0quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:51 schreef Fok-it het volgende:
Ik vraag me af of ik ook weer op 0 mag beginnen of dat ik mijn 12de ban in lengte krijg bij de volgede
Vraag je dochter om bescherming!quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe er wat aan! Ik durf niet meer over straat.
Wat zou er op een een banaanvraag staan tegenwoordig?quote:
vogens mij begint iedereen op 0quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:51 schreef Fok-it het volgende:
Ik vraag me af of ik ook weer op 0 mag beginnen of dat ik mijn 12de ban in lengte krijg bij de volgede
Naisquote:
24 uur denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
Wat zou er op een een banaanvraag staan tegenwoordig?
Voor Fokkie maken we een uitzondering hoorquote:
En na 3 dagen zit je weer opdat niveau.quote:
Erg krom, die vraagquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Wat zou er op een een banaanvraag staan tegenwoordig?
Ja, zo`n voorgevoel had ik wel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor Fokkie maken we een uitzondering hoor
Grapje hoor schatquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zo`n voorgevoel had ik wel.
Maar ik hou me inHet zal vastt terecht zijn dit dat
x
raar toch dat het steeds getest wordt door proeftijd. Elke 3 dagen onbeperkt trollen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En na 3 dagen zit je weer opdat niveau.
Nooit meer lange bans
Dat kan je proberen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
raar toch dat het steeds getest wordt door proeftijd. Elke 3 dagen onbeperkt trollen.
Tis echt een topgozer.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mag die kanovinnie nu al.
Ga er even serieus op inquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:55 schreef Calcio het volgende:
[..]
Hoezo? Nederland importeert veel bananen uit zuid en midden Amerika dus zo raar is het niet
Nope. Moet gaan leren komende maanden, dus moet wat minder op de foks zittenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:54 schreef Etsu het volgende:
als iedereen toch bij 0 begint, dan is de kans best groot dat Fok-it dit jaar nog de nieuwe mod voor GC wordt
quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
Lekker je broek vol snot en je shirt vol kots als je ze een flesje geeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |