ckers had ik niet van hem verwachtquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goede studie he, (van klaverengod)
Moskoviczgodquote:
Wat een rare postquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zei Lance Armstrong ook.
Had op blendle paar maanden terug groot interview gelezen, zegt zeer zinnige dingenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
ckers had ik niet van hem verwacht
Dat was zo triestquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moskoviczgod
Nee dat was wel duidelijk dat dat hem niet ging worden
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zei Lance Armstrong ook.
nu is van klaveren de baas, mogelijk de top 5% intelligente politici.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moskoviczgod
Nee dat was wel duidelijk dat dat hem niet ging worden
ik heb ook een hekel aan troepquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:08 schreef Fera het volgende:
Zou echt niet kunnen leven in Ama's troep. :$
PVVquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik stem lekker op de pvv krijg ik misschien een gratis ticket terug naar osso
zegt tenminste wat zinnigs op tvquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nu is van klaveren de baas, mogelijk de top 5% intelligente politici.
heb je misschien linkjequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had op blendle paar maanden terug groot interview gelezen, zegt zeer zinnige dingen
Ik word daar echt kriebelig van.quote:
Ah ik ook, geeft rust of zo. Wat voor een nieuwe kast heb je?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga ook wel wat spullen weg doen hoor. Ik hou sowieso wel van weinig spullen hebbenWat je op foto ziet zijn vooral boodschappen en mijn beauty producten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |