sneep uit harry potterquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:24 schreef FANN het volgende:
[..]
nu zie ik het
[..]
die naam zegt me niks
ja, ik las het...quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:29 schreef drakin het volgende:
[..]
sneep uit harry potter
De gemenerik uit de eerste die hard
Megatron uit dogma
En hij was die blauwe rups uit alice in wonderland
En de gemene rechter uit sweeney todd
Ik heb dat hele Harry Potter gedoe nooit iets gevonden en uit Die Hard kan ik me alleen Bruce herinnerenquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:29 schreef Mickeys het volgende:
Maar FANN, ik kende hem ook niet, tot ik las dat hij in Harry Potter heeft gespeeld... kende ik die goede man nog niet, maar ja, ik vind Harry Potter dan ook niets
Daarom noemde ik ook expres andere films met hem net, Sneep is zijn bekendste rol schijnt. Maar ik ken hem daar ook helemaal niet van.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:29 schreef Mickeys het volgende:
Maar FANN, ik kende hem ook niet, tot ik las dat hij in Harry Potter heeft gespeeld... kende ik die goede man nog niet, maar ja, ik vind Harry Potter dan ook niets
Die Hard heb ik wel gezien, maar blijkbaar heeft hij niet echt indruk op mij gemaaktquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:29 schreef drakin het volgende:
[..]
sneep uit harry potter
De gemenerik uit de eerste die hard
Megatron uit dogma
En hij was die blauwe rups uit alice in wonderland
En de gemene rechter uit sweeney todd
Dat heb ik ook vaak hoor, meestal herinner je alleen hoofdrollen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dat hele Harry Potter gedoe nooit iets gevonden en uit Die Hard kan ik me alleen Bruce herinneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee ik ben geen ouden dooschenquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]
maar geen liedjes uit den ouden doosch
Juist, ik heb geen zin om het leed van de hele wereld op mijn schouders te dragen....quote:
niet als ik rum drinkquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je een pannekoek ook rond maken Koen?
Nou ja die man zegt me niet zoveel gewoon, dus tja ik kan wel roepen oh....... wat vreselijkquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, ik heb geen zin om het leed van de hele wereld op mijn schouders te dragen....
Ik heb rum nuquote:
Ik schrok niet, maar had niet gedacht dat hij nu al zou gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:40 schreef FANN het volgende:
en ik ken jullie ook niet eens, maar dat is anders.......
met die gabber hem ik nooit een woord gewisseld zeg maar ...
als ik nou écht Fan van iemand ben dan schrik ik wel, bij Michael Jackson schrok ik ook
en bij Theo van GoghTheo was helemaal schrikken
Pim Fortuyn ook trouwens
zit in de koffiequote:
Ik ben maar één keer een beetje van slag geweest van de dood van een muzikant en dat was toen Adrian Borland zelfmoord pleegde op 26 april 1999....quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:40 schreef FANN het volgende:
en ik ken jullie ook niet eens, maar dat is anders.......
met die gabber hem ik nooit een woord gewisseld zeg maar ...
als ik nou écht Fan van iemand ben dan schrik ik wel, bij Michael Jackson schrok ik ook
en bij Theo van GoghTheo was helemaal schrikken
Pim Fortuyn ook trouwens
o ja dat waren moorden ook nog eensquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik schrok niet, maar had niet gedacht dat hij nu al zou gaan.
Van David Bowie schrok ik iets meer, zelfde reden.
69 is gewoon te jong, maar beide hadden dus die rotziekte.
Die eerste van jou heb ik niks mee, die andere 2 waren moorden, logisch dat je daar echt van schrikt
De moorden op Fortuyn en Van Gogh maakten me alleen erg kwaad.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja dat waren moorden ook nog eensis weer iets anders dan ziekte, maar toch...
je snapwel wat ik bedoel
dat hoop ik tenminste
Ja, zelfmoord is ook altijd weer zo .. tja... daar schrik ik ook altijd wel een beetje vanquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben maar één keer een beetje van slag geweest van de dood van een muzikant en dat was toen Adrian Borland zelfmoord pleegde op 26 april 1999....
Was even zoeken, maar toch gevonden... Mij lukt het gelukkig wel, maar ik heb dan ook echte pannenkoeken pannenquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je een pannekoek ook rond maken Koen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
ook...quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De moorden op Fortuyn en Van Gogh maakten me alleen erg kwaad.
Ja, MJ was ook veel te jong(50 toch?) en je luisterde daar toch ook veel naar of had er meer mee?quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja dat waren moorden ook nog eensis weer iets anders dan ziekte, maar toch...
je snapwel wat ik bedoel
dat hoop ik tenminste
quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Was even zoeken, maar toch gevonden... Mij lukt het gelukkig wel, maar ik heb dan ook echte pannenkoeken pannenGodsamme nou heb ik trek in pannenkoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet het nu al niet meer...quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nomzzz. Ik bedoelde eigenlijk port, dat heb ik nu
Ik vind ook dat die Van Der Graaf levenslang had moeten krijgen.quote:
Ik vond zijn muziek best tofquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, MJ was ook veel te jong(50 toch?) en je luisterde daar toch ook veel naar of had er meer mee?
Ik heb genoeg andere maaltijd foto's hoor... uit de tijd dat het een hype was.... en ik zo stom was om er aan mee te doenquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Godsamme nou heb ik trek in pannenkoeken
O ja, had mij ook geen bal kunnen schelen eigenlijk, iedereen die iemand zo koelbloedig doorquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind ook dat die Van Der Graaf levenslang had moeten krijgen.
Ik heb nooit iets gehad met MJ, vind maar één nummer goed, en dat is Dirty Diana.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond zijn muziek best tofdraai dat niet vaak meer om eerlijk te zijn, maar ik vond MJ vooral
een tragisch leven hebben en ook een tragisch einde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
deze is wel tofquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets gehad met MJ, vind maar één nummer goed, en dat is Dirty Diana.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:50 schreef Mickeys het volgende:
Of Fann... stukje zelf gemaakte taart dan?2 zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hem geweldig gevonden in mijn prepubertijd, maar toen kwam de echte pubertijd en liet hem links liggen voor bands als Wham, Tears for fears en A-ha.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond zijn muziek best tofdraai dat niet vaak meer om eerlijk te zijn, maar ik vond MJ vooral
een tragisch leven hebben en ook een tragisch einde...
quote:
Of Fann... stukje zelf gemaakte taart dan?Waar kan ik die bestellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Of Fann... stukje zelf gemaakte taart dan?Had je die gemaakt voor iemand die geslaagd is voor zijn rijbewijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind ik deze leukerquote:
ehm.. bij mijquote:
Nee, voor mijzelf gemaakt omdat ik mij verveelde en het was eveneens een klein beetje als afsluiter van het Formule1 seizoen in 2013quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Had je die gemaakt voor iemand die geslaagd is voor zijn rijbewijs
Ja die ken ikquote:
ah........ goed gedaan!quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ehm.. bij mij
[..]
Nee, voor mijzelf gemaakt omdat ik mij verveelde en het was eveneens een klein beetje als afsluiter van het Formule1 seizoen in 2013
dank je welquote:
Bezorg je ook in Amersfoort?quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ehm.. bij mij
[..]
Nee, voor mijzelf gemaakt omdat ik mij verveelde en het was eveneens een klein beetje als afsluiter van het Formule1 seizoen in 2013
Alleen zijn clips waren alquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:55 schreef chufi het volgende:
Na de Jackson 5 vond ik er niets meer aan
nah... best netjes al ik het zo snel doorleesquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:58 schreef Mickeys het volgende:
wow... Als ik Piet mag geloven over bannen en zo... hier maar even de nieuwe regels:
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)
dan post je die toch effequote:Op donderdag 14 januari 2016 18:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben meer een fan van smooth criminal
Ik heb nog nooit een ban of een note gehad... dus ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 14 januari 2016 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... best netjes al ik het zo snel doorlees
Ik denk ook niet dat jij daar snel tegenop zal lopenquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban of een note gehad... dus ik heb werkelijk geen idee
sommigen hebben er een abonnement opquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban of een note gehad... dus ik heb werkelijk geen idee
Speciaal voor jou dan:quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben meer een fan van smooth criminal
jij?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommigen hebben er een abonnement op
quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:ah.... lekker banaan en sinaasappelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met avocado is het nog lekkerder
![]()
wordt héél romigen dan spinazie erdoor, heb je helemaal een gezond drankje
![]()
doe ik élke dag, halve liter
![]()
Ja Piet welquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bedoel meer Piet en Spezza eigenlijk
Ik heb hier nog een recept waar ook avocado in zit... die is ook erg lekker iddquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... lekker banaan en sinaasappelmet avocado is het nog lekkerder
![]()
wordt héél romigen dan spinazie erdoor, heb je helemaal een gezond drankje
![]()
doe ik élke dag, halve liter
wat doe jij erbij dan?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een recept waar ook avocado in zit... die is ook erg lekker idd
eh.... even receptje opsnorrenquote:
klinkt goed!quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:10 schreef Mickeys het volgende:
4 sinaasappelen
1 citroen
5 waspeentjes
1 mango
3 bananen
1 avocado
3 appelen
1 klein kopje water
In Blender en smikkelen maar (ongeveer 2 liter)
Dat is niet vreemd, het was ook meer voor de echte liefhebbers.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb hem geweldig gevonden in mijn prepubertijd, maar toen kwam de echte pubertijd en liet hem links liggen voor bands als Wham, Tears for fears en A-ha.
Ik moest trouwens zoeken wie Adrian Borland is, en ben nu aan het luisteren naar The Sound.
Veel New wave geluisterd en kennelijk dit totaal gemist.
De Chineze jongen, goed te herkennen aan het Japanse vlag hoofddoekje.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:12 schreef FANN het volgende:
[..]
danstmaar ik weet niet meer welke het was
ah... ja da's makkelijk!quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:13 schreef drakin het volgende:
[..]
De Chineze jongen, goed te herkennen aan het Japanse vlag hoofddoekje.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:09 schreef FANN het volgende:
In die tussentijd eentje voor Koen dan maar![]()
Nog sterker, hij komt/kwam uit Leeuwarden.quote:
Ik weet nu waar ik aan toe ben ...quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... best netjes al ik het zo snel doorlees
En wat vond je van The Sound?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog sterker, hij komt/kwam uit Leeuwarden.
Misschien daarom ook dat ik het onthouden heb en dat hij Chinees is en niet Japans.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:O lekker, waren dat perssinasappels of andere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
1 clip wel een keer eerder gezien, maar de muziek komt me niet bekend voor. Ik hield best van New Wave, maar deze vind ik toch een stuk minder.quote:
Dus 1e ban , 1 dag en 3 dagen proeftijd.. Kan je weer een ban op lopen en 1 dag + 3 proef uitzitten...quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet nu waar ik aan toe ben ...
Goede live opnamen zijn haast niet te vinden, daardoor klinkt het vaak minder, maar ik zag ze meerdere malen live en ik was en ben nog steeds liefhebber sinds 1981.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
1 clip wel een keer eerder gezien, maar de muziek komt me niet bekend voor. Ik hield best van New Wave, maar deze vind ik toch een stuk minder.
Pers sinaasappelen. Anders zoveel "vlees"quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:18 schreef drakin het volgende:
[..]
O lekker, waren dat perssinasappels of andere.
Ik heb wel wat bandjes gezien, maar weet geen namen meer.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goede live opnamen zijn haast niet te vinden, daardoor klinkt het vaak minder, maar ik zag ze meerdere malen live en ik was en ben nog steeds liefhebber sinds 1981.
Ah die waren in de aanbieding vorige weekquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Pers sinaasappelen. Anders zoveel "vlees"
Die info is vast wel ergens op het net te vinden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb wel wat bandjes gezien, maar weet geen namen meer.
Ja Sisters of Mercy, maar die waren dan ook wel het bekendst.
Wil nog steeds weten wie er toen in hun voorprogramma eigenlijk stond.
Wordt dat dan niet een dure aangelegenheid?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:31 schreef FANN het volgende:
Ik ga niet al die sinaasappelen persen hoor, ik doe het zo...
bij de Jumbo
[ afbeelding ]
een liter per dag is niksgaat zo op
quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:31 schreef FANN het volgende:
bij de Jumbo
[ afbeelding ]
3 euro per liter...quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wordt dat dan niet een dure aangelegenheid?
Ik gok ongeveer een euro (als ze in de aanbieding zijn)quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
3 euro per liter...
ik weet niet hoeveel het kost als je zelf een liter perst?
Beide winkels zijn hier niet maar ik hoef ze ook niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:25 schreef Mickeys het volgende:
Ik geloof deze week in de aanbieding bij... eh.. nu weer ik niet meer of het Dirk is of Makro
oepsquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik gok ongeveer een euro (als ze in de aanbieding zijn)
Nog nooit tegengekomen, ben al even zoeken nu. Maar het was iig 17 mei 1991 ben ik achter.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die info is vast wel ergens op het net te vinden.
Zo zeg, dat scheelt nogal.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:48 schreef drakin het volgende:
Handig voor Fann denk ik (wel t/m de onderste regel lezen)
Dat is met alles eigenlijk wel zo, als je het gewend bent dat iets een euro of een kwartje duurder is let je er minder op, maar reken al je dingen eens over een jaar uit?quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:31 schreef FANN het volgende:
bij de Jumbo
[ afbeelding ]
Die heeft de mijne ook...
Waar slaat dit op? Is ze overleden. Wat triestquote:
Ja nou gemak ik ook wat waard, voor de rest koop ik nooit iets gesneden geloof ik, maarquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is met alles eigenlijk wel zo, als je het gewend bent dat iets een euro of een kwartje duurder is let je er minder op, maar reken al je dingen eens over een jaar uit?
Het is je vergevenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:05 schreef Soury het volgende:
Het gaat hier snel en ik lees alle bs niet bij
Ik weet het niet meerquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:07 schreef FANN het volgende:
[..]
je hebt het al 2x gequote, wat wil je nou zeggen?![]()
Dat jij het ook zo doet?
Dat weet ik toch niet, want dat stond er niet bij, het lied is mooiquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Is ze overleden. Wat triest
Prima dat niemand me een antwoord geeftquote:
500 extra? Dat is best veel dan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja nou gemak ik ook wat waard, voor de rest koop ik nooit iets gesneden geloof ik, maar
ook wel eens iets wat duurder is, zal dit me 500 euro per jaar kosten, voor de rest doe ik
nooit iets bijzonders, uit eten zelden, alleen met mijn zus, voor de rest niks eigenlijk![]()
Geen kroegen, geen bios misschien een week Spanje eind van het jaar als het gaat lukken
met mijn zussen
Dat weten we niet Soury, dat weten we gewoon niet, dat is het antwoord.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima dat niemand me een antwoord geeft
Tja, jij doet misschien weer andere luxe dingen die ik niet doe...quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
500 extra? Dat is best veel dan.
Een beetje extra mag ook best, maar 500 is me toch te gortig.
Kan ik een nieuw koffiezetapparaat van kopen
Dank je ik dacht dat ik iets gemist had. Deissy is me ook dierbaarquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat weten we niet Soury, dat weten we gewoon niet, dat is het antwoord.
Ja, maar pas na jaren opschenken zonder koffiemachien.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, jij doet misschien weer andere luxe dingen die ik niet doe...
Een Nespresso bijvoorbeeld![]()
eten... ga ik nu doen
Ik heb kennelijk wel iets gemist?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je ik dacht dat ik iets gemist had. Deissy is me ook dierbaar
Hobby, maar dank je voor het complimentquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die taart is gewoon professioneel joh! Is dat je vak, of hobby, Mickeys?
Koffie is. luxe, genieten en dat mag best wel wat kostenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, maar pas na jaren opschenken zonder koffiemachien.
Dus toen vond ik dat ik ook wel een keer wat luxe mocht.
Snap ik, maar we horen het vanzelfquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je ik dacht dat ik iets gemist had. Deissy is me ook dierbaar
Lekker belangrijkquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Snap ik, maar we horen het vanzelf![]()
ik heb een bord voor mijn neus, dus ik ga nu écht even verkassen naar de bank.
Smakelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Snap ik, maar we horen het vanzelf![]()
ik heb een bord voor mijn neus, dus ik ga nu écht even verkassen naar de bank.
40 plussers verliezen mensen. Soms te vroegquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb kennelijk wel iets gemist?
Wel verdacht dat we niet weten wat het isquote:
En vergeten kennelijk zelfs wie ze verliezen. (zoekt smilie met vraagteken boven het hoofd)quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
40 plussers verliezen mensen. Soms te vroeg
Daarom feesten we hier verderquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:22 schreef drakin het volgende:
[..]
En vergeten kennelijk zelfs wie ze verliezen. (zoekt smilie met vraagteken boven het hoofd)
Ik ben behoorlijk wat 40 minners kwijtgeraakt op mijn levenspad, maar de kans dat een 40 plusser gaat is altijd nog groter.
in de hemel is geen bierquote:
quote:
Ik zie een verbandquote:
Ik drink anders gewoon een godendrank hoor!quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
in de hemel is geen bier
daarom drinken we het hier
Nou dat klopt. Ik ben er even klaar meequote:
dat dronken de Goden ook, vroeger.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik drink anders gewoon een godendrank hoor!
Mede
Wat jij wil. Zolang het zonder alcohol is als je op de motor staptquote:
Geen dank. De paar pogingen die ik ondernam om taart te bakken hield ik voor gezien toen het iedere keer te bleek, te droog én te laag uit de oven kwam. Het is een basisrecept voor biscuitdeeg, maar op één of andere manier gaat er steeds iets mis:quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hobby, maar dank je voor het compliment![]()
![]()
Ik geen alcohol als ik nog moet rijden, Motor, auto of fiets... not donequote:Op donderdag 14 januari 2016 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat jij wil. Zolang het zonder alcohol is als je op de motor stapt
De dropshot die ik zelf maak natuurlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat jij wil. Zolang het zonder alcohol is als je op de motor stapt
Die hebben het gejat van de reuzen en wij mogen het zelf maken/kopen/drinken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat dronken de Goden ook, vroeger.
Dacht ik.
De reuzenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Die hebben het gejat van de reuzen en wij mogen het zelf maken/kopen/drinken.
Lekkerquote:
CUL hebben we verlaten na een tranen trekkend afscheid. Probeer het daarquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen dank. De paar pogingen die ik ondernam om taart te bakken hield ik voor gezien toen het iedere keer te bleek, te droog én te laag uit de oven kwam. Het is een basisrecept voor biscuitdeeg, maar op één of andere manier gaat er steeds iets mis:
[ afbeelding ]
Dus nu hou ik het maar bij brood bakken.
Oh joh, die ziet er prima uit en bovendien moet je er nog vulling tussen en op doenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen dank. De paar pogingen die ik ondernam om taart te bakken hield ik voor gezien toen het iedere keer te bleek, te droog én te laag uit de oven kwam. Het is een basisrecept voor biscuitdeeg, maar op één of andere manier gaat er steeds iets mis:
[ afbeelding ]
Dus nu hou ik het maar bij brood bakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit was mijn eerste taart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Nee, Ijsreuzen zijn reuzen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:36 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De reuzen
Godzilla vs. KingKong
o datquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, Ijsreuzen zijn reuzen.
Die verslaat Thor elk jaar ander bevriezen wij.
Jij spoort ook nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, Ijsreuzen zijn reuzen.
Die verslaat Thor elk jaar ander bevriezen wij.
Ja, je was Thor toch niet vergeten?quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oh joh, die ziet er prima uit en bovendien moet je er nog vulling tussen en op doen![]()
Vervolgens "beleggen" met fondant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit was mijn eerste taart:Nee, het was echt te droog hoor. Nadat er banketbakkersroom op ging was het wel te doen, maar goed is anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou, je hebt er wel aanleg voor ook als dat je 1e taart was! Die 1e van mij leek net een ontplofte cavia of zo. Eens kijken of ik het kan vinden, lol.
L2B's Mixcloud
Alleen maar gezelliger!quote:
Ik vrees dat wij je niet kunnen helpenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, het was echt te droog hoor. Nadat er banketbakkersroom op ging was het wel te doen, maar goed is anders.
Nou nou, je hebt er wel aanleg voor ook als dat je 1e taart was! Die 1e van mij leek net een ontplofte cavia of zo. Eens kijken of ik het kan vinden, lol.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oh joh, die ziet er prima uit en bovendien moet je er nog vulling tussen en op doen![]()
Vervolgens "beleggen" met fondant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit was mijn eerste taart:Asbak v/d Action gespot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik zit stuk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen maar gezelliger!
Wat drink jij vanavond?
foutquote:
Nieuwe bank kopen danquote:
Ik heb dezelfde bij de Action gekocht, mooie taart overigens.quote:
thnx !quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde bij de Action gekocht, mooie taart overigens.
Nou die is te tof. Daar zak ik in weg.quote:
Wegzakken lijkt me ook niet goed als een bank dat doet, of hoort dat zo?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die is te tof. Daar zak ik in weg.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, je was Thor toch niet vergeten?
Wat kan jou dat bommen. Ik relax wel evenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Wegzakken lijkt me ook niet goed als een bank dat doet, of hoort dat zo?
momenteel in de uitverkoop bij de Zeemanquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, je was Thor toch niet vergeten?
Dat is de Marvel Thor, niet de echtequote:
Je zit stuk maar op de bank, dus is die bank stuk of nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat kan jou dat bommen. Ik relax wel even
scheelt niet veelquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is de Marvel Thor, niet de echte
Nee doos, ik ben stuk qua werk. Het is zwaar soms en ik lig op de bankquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Je zit stuk maar op de bank, dus is die bank stuk of niet
Doe je voor werk?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee doos, ik ben stuk qua werk. Het is zwaar soms en ik lig op de bank
Ah nu ben je duidelijkerquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee doos, ik ben stuk qua werk. Het is zwaar soms en ik lig op de bank
Sloper.quote:
En vaak scheelt het behoorlijk veel.quote:
ik denk in de fabriekquote:
Iets waar je stuk van gaatquote:
We hadden het over Thor hierquote:
bij ons hebben ze 20 jaar geleden het kolenhok gesloopt en een vaste kast geslooptquote:
Asbest is opzouten. Komt zo vaak voor, ben je aan het werk en moet je wegwezenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
bij ons hebben ze 20 jaar geleden het kolenhok gesloopt en een vaste kast gesloopt
dat is nu de badkamer
en het dak er af dat is nu een plat dak.
met asbest heel gedoe
Mijn hemel.. IT wereld is echt hard onderuit gegaan (ja, ik ben er ook zo eentje van, iets minder geleerd dan jij, maar toch)quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:03 schreef Soury het volgende:
Even voor de goede orde ik was applicatie ingenieur (10 jaar en 23 jaar in het bedrijf) voordat ik op straat werd gezet.
Ik heb te veel geleerd waar ik geen zak aan heb. Ik kan een krant makenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn hemel.. IT wereld is echt hard onderuit gegaan (ja, ik ben er ook zo eentje van, iets minder geleerd dan jij, maar toch)
Ik stond op een markt waar het dak instortte tijdens een storm. Was een asbest dak, alle spullen ging in containers en werd ter plekke afgevoerd. Brandweer en de hele kliek er meteen bij ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Asbest is opzouten. Komt zo vaak voor, ben je aan het werk en moet je wegwezen
Boek, krant, wat nog meer?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb te veel geleerd waar ik geen zak aan heb. Ik kan een krant maken
Da's ook wat zeg, pfff. Maar ja, weet dat maar van tevoren.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Brandweer werd ook afgevoerd?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik stond op een markt waar het dak instortte tijdens een storm. Was een asbest dak, alle spullen ging in containers en werd ter plekke afgevoerd. Brandweer en de hele kliek er meteen bij ook.
Lol... ik heb te weinig geleerd maar veel te veel ervaring en ik schijn tegenwoordig niet meer te passen in een jong team of ik ben slimmer dan de leidinggevende....quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Alcoholismequote:
quote:
Niks meer mijn kennis is niets en nergens meer nodigquote:
Hier bij FOK! wel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks meer mijn kennis is niets en nergens meer nodig
Nee joh. Het was de kans van mijn leven en die greep ik aan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's ook wat zeg, pfff. Maar ja, weet dat maar van tevoren.
Open er een topic over!quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks meer mijn kennis is niets en nergens meer nodig
Ik heb een Middenstandsdiploma en een Textielbrevet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Open er een topic over!
Hier 2 beroepsopleidingen waar ik geen werk in vond(wel mindere baantjes)
Dus nu maar de 3e gedaan.
Aha.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh. Het was de kans van mijn leven en die greep ik aan.
En wat ben je geworden?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb een Middenstandsdiploma en een Textielbrevet.
Werkloos vrijwilligerquote:
Ik ben eigenlijk blij met mijn behang gedoe. Ik verdien er serieus leuk mee. Ik ben 40 plus en ik doe het niet voor 4 euro per uur op een call centerquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Open er een topic over!
Hier 2 beroepsopleidingen waar ik geen werk in vond(wel mindere baantjes)
Dus nu maar de 3e gedaan.
Als je vrijwilliger bent doe je iets en ben je niet werkloosquote:
Ik lees het andersquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je vrijwilliger bent doe je iets en ben je niet werkloos
Dat heb ik wel gedaan, ooit, 3 jaar lang.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk blij met mijn behang gedoe. Ik verdien er serieus leuk mee. Ik ben 40 plus en ik doe het niet voor 4 euro per uur op een call center
je bent ook andersquote:
Ik heb paprika's bevrucht. Dat was hel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gedaan, ooit, 3 jaar lang.
Maar kreeg er 11 euro per uur voor, niet 4
Vreselijk werk en mijn rug ging stuk van het stilzitten, ga ik echt nooit meer doen dat.
Als de paprika's er maar gelukkig van werden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb paprika's bevrucht. Dat was hel.
worden in de hel de paprika's bevrucht?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb veel bevrucht, maar nog nooit paprika's...quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Alleen de rodequote:Op donderdag 14 januari 2016 20:24 schreef sacha het volgende:
[..]
worden in de hel de paprika's bevrucht?
Het bedrijf ging ter gronde. Het zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:24 schreef sacha het volgende:
[..]
worden in de hel de paprika's bevrucht?
wat zielug!quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het bedrijf ging ter gronde. Het zou zomaar kunnen
Behang verwijderen is stukken leukerquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb veel bevrucht, maar nog nooit paprika's...
Maar je wordt zelf wel stuk ervanquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Behang verwijderen is stukken leuker
Soury is een stuk!quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar je wordt zelf wel stuk ervan
Niet mijn ding, doe je niks anders dan dat?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Behang verwijderen is stukken leuker
Mwhaahh het was een zunige klootvioolquote:
zunige klootviolen moeten dootquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhaahh het was een zunige klootviool
Nou dat nou ook weer niet. Maar iets wenste ik hem welquote:
quote:
Nou zeg, das niet aardig.quote:
Ja ontruimingen. Die zijn soms kut maar ook leukquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet mijn ding, doe je niks anders dan dat?
Huizen van overledenen en/of renovatieprojecten?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ontruimingen. Die zijn soms kut maar ook leuk
Je kan daar best een boek over schrijven.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ontruimingen. Die zijn soms kut maar ook leuk
Ik werk voor een sloop/bouw bedrijf he?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huizen van overledenen en/of renovatieprojecten?
Ik vraag me af wie een behangafpelbedrijf inhuurt...
Excusez le moi, ik ken alleen je behang verhalen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werk voor een sloop/bouw bedrijf he?
Dat weten we vaak niet. Het is soms best hartverscheurend als je een kinderbedje in elkaar trapt.
Ook in een huis geweest waar een vader zijn zoontje van 10 jaar heeft doodgestoken. Dat is best heftig.Maar meestal is het leuk
Dat is een ander verhaal. Als de bewoners er nog zijn. Ooit in een woning geweest en moesten we de bewoonster met bank en al verschuiven. Lui krengquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan daar best een boek over schrijven.
Als de bewoners er nog zijn wat doe je daar dan mee?
Je maakt best veel mee. Dat houdt me op de beenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Excusez le moi, ik ken alleen je behang verhalen.
Sommige verhalen achter zo'n klus kunnen dan heftig zijn...
Dat laatste is natuurlijk ook waarom het ontruimt werd, luiheid betaald je rekeningen niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Als de bewoners er nog zijn. Ooit in een woning geweest en moesten we de bewoonster met bank en al verschuiven. Lui kreng
Als praktiserend hospik in het leger was er ook geen reet aan zonder bloed, botbreuken en ontplofte ogen...quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je maakt best veel mee. Dat houdt me op de been
Nee was voor ik weet niet meer wat "moeders die hulp nodig hebben" Iets in die geestquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk ook waarom het ontruimt werd, luiheid betaald je rekeningen niet.
Jij zat vooral aan het bierquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als praktiserend hospik in het leger was er ook geen reet aan zonder bloed, botbreuken en ontplofte ogen...
Ja, achter de bar, achter de tap stond ik 's avonds vaak.quote:
Gelijk dood hierquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, achter de bar, achter de tap stond ik 's avonds vaak.
Ik ben geen bierdrinker, nooit geweest ook...
Dood bier hadden we zelden, dat ging met fusten per avond tegelijk.quote:
Die shit lol miste je allemaalquote:
Geen ontruiming maar jullie speelden voor schoonmaakbedrijf ofzo?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee was voor ik weet niet meer wat "moeders die hulp nodig hebben" Iets in die geest
.
Nou dat had ze, Ze zat te vreten en wij kregen nog geen kopje thee. We hadden alle meubels versleept. Nou we waren klaar maar ze moest wel even moppen want dat plakt dat behang. Kreeg ik verdomme de mop in mijn handen
Assen dusquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dood bier hadden we zelden, dat ging met fusten per avond tegelijk.
Ik zat in het Noord Oosten van het land op de kazerne en kon toch niet elke avond naar huis.
Dan maar achter de bar, later nog veel profijt van gehad...
Beilenquote:
Nee behang moest weg, daar zijn we voor. Niet voor achteraf dweilenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen ontruiming maar jullie speelden voor schoonmaakbedrijf ofzo?
Het is fucking drukquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit in dienst geweest.. Maar sloop je inmiddels weer af en toe begrijp ik?
Zit daar een kazerne verstopt onder een hunebed?quote:
Dus de mop kreeg ze gewoon terugquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee behang moest weg, daar zijn we voor. Niet voor achteraf dweilen
Nee we hebben het gedaanquote:
Havelte klinkt als bekende legerplaats in de oren ..quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit daar een kazerne verstopt onder een hunebed?
Hahahahaquote:
Tegenover de hunebedden...quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit daar een kazerne verstopt onder een hunebed?
Er zat zo'n 5000 man en de bewaking van de nabij verstopte kernwapens werd daar vanuit geregeld.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Havelte klinkt als bekende legerplaats in de oren ..
Ik ga de volgende keer de klusser ook mijn schoonmaakspullen gevenquote:
Dat is op meerdere plaatsen zoquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zat zo'n 5000 man en de bewaking van de nabij verstopte kernwapens werd daar vanuit geregeld.
Maar officieel lagen die er niet...
Volkel enquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, nog 2 plaatsen in Nederland...
Lauwersmeer? Assen? Leeuwarden? Die hebben wel kernkoppen dacht ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk goed na, weet je vast wel...
Ja echt he? Ach we lachen er hard om, dat is ook een boel waardquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keer de klusser ook mijn schoonmaakspullen geven
Zou diegene nu nog op dezelfde bank liggen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt he? Ach we lachen er hard om, dat is ook een boel waard
Zuid Westen, heb ik ook vlakbij gezeten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Lauwersmeer? Assen? Leeuwarden? Die hebben wel kernkoppen dacht ik
Nee geen idee.
Rozendaalquote:
Ergens in dat vage Zeeland?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zuid Westen, heb ik ook vlakbij gezeten.
Was toen een tentenkamp waar we vaak bewust in de legerjeep even langs reden.
Hadden ze weer even wat te doen en wij ook...
Ik heb 4 maanden in Ede gezeten, 9 maanden in Vught, en de laatste maand in Oirschot.quote:
Woensdrecht toch?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ietsje verder, kwamen we ook wel vaak toen...
Zuid Westen? Wat van Brabant ligt dan westelijk?quote:
Ik heb 10 maanden bloed gezien op de polikliniek en op/rondom de kazerne.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb 4 maanden in Ede gezeten, 9 maanden in Vught, en de laatste maand in Oirschot.
Heerlijk rustig bij de verbindingsdienst als telexist/vercijferaar.
Mijn ex was een commando vandaarquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ietsje verder, kwamen we ook wel vaak toen...
Jij gaat meteen de uitersten opzoeken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Zuid Westen? Wat van Brabant ligt dan westelijk?
Achteraf gezien had ik het niet willen missen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 10 maanden bloed gezien op de polikliniek en op/rondom de kazerne.
Prachtig!
Niet voor niks een exquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuke kazerne, van de toren aftokkelen en een kip levend plukken...
Ik ken de omgeving toch niet, dus zeg jij het maar.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij gaat meteen de uitersten opzoeken.
Zuid Zuid Westen dan...
Je moet er gewoon zelf wat van maken, zoals bij alles.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Achteraf gezien had ik het niet willen missen.
Woensdrecht, toch redelijk berucht...quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken de omgeving toch niet, dus zeg jij het maar.
En daarna heb je 'm geplukt?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet voor niks een exWel tien jaar samen geweest
Ik heb er een leuke tijd gehad, dikke funquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet er gewoon zelf wat van maken, zoals bij alles.
Je had er bij die smeerden 'm met uitrusting en wapen naar huis.
Werden ze weer opgehaald, achter de wacht geflikkerd en mocht ik ze checken of ze wel OK waren.
Wist ik veel, ben geen psycholoog. Alles was altijd goed...
Nee Ik heb wel het huis. Dat is van mijquote:
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Woensdrecht, toch redelijk berucht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |