sneep uit harry potterquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:24 schreef FANN het volgende:
[..]
nu zie ik het
[..]
die naam zegt me niks
ja, ik las het...quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:29 schreef drakin het volgende:
[..]
sneep uit harry potter
De gemenerik uit de eerste die hard
Megatron uit dogma
En hij was die blauwe rups uit alice in wonderland
En de gemene rechter uit sweeney todd
Ik heb dat hele Harry Potter gedoe nooit iets gevonden en uit Die Hard kan ik me alleen Bruce herinnerenquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:29 schreef Mickeys het volgende:
Maar FANN, ik kende hem ook niet, tot ik las dat hij in Harry Potter heeft gespeeld... kende ik die goede man nog niet, maar ja, ik vind Harry Potter dan ook niets
Daarom noemde ik ook expres andere films met hem net, Sneep is zijn bekendste rol schijnt. Maar ik ken hem daar ook helemaal niet van.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:29 schreef Mickeys het volgende:
Maar FANN, ik kende hem ook niet, tot ik las dat hij in Harry Potter heeft gespeeld... kende ik die goede man nog niet, maar ja, ik vind Harry Potter dan ook niets
Die Hard heb ik wel gezien, maar blijkbaar heeft hij niet echt indruk op mij gemaaktquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:29 schreef drakin het volgende:
[..]
sneep uit harry potter
De gemenerik uit de eerste die hard
Megatron uit dogma
En hij was die blauwe rups uit alice in wonderland
En de gemene rechter uit sweeney todd
Dat heb ik ook vaak hoor, meestal herinner je alleen hoofdrollen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dat hele Harry Potter gedoe nooit iets gevonden en uit Die Hard kan ik me alleen Bruce herinneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee ik ben geen ouden dooschenquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]
maar geen liedjes uit den ouden doosch
Juist, ik heb geen zin om het leed van de hele wereld op mijn schouders te dragen....quote:
niet als ik rum drinkquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je een pannekoek ook rond maken Koen?
Nou ja die man zegt me niet zoveel gewoon, dus tja ik kan wel roepen oh....... wat vreselijkquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, ik heb geen zin om het leed van de hele wereld op mijn schouders te dragen....
Ik heb rum nuquote:
Ik schrok niet, maar had niet gedacht dat hij nu al zou gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:40 schreef FANN het volgende:
en ik ken jullie ook niet eens, maar dat is anders.......
met die gabber hem ik nooit een woord gewisseld zeg maar ...
als ik nou écht Fan van iemand ben dan schrik ik wel, bij Michael Jackson schrok ik ook
en bij Theo van GoghTheo was helemaal schrikken
Pim Fortuyn ook trouwens
zit in de koffiequote:
Ik ben maar één keer een beetje van slag geweest van de dood van een muzikant en dat was toen Adrian Borland zelfmoord pleegde op 26 april 1999....quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:40 schreef FANN het volgende:
en ik ken jullie ook niet eens, maar dat is anders.......
met die gabber hem ik nooit een woord gewisseld zeg maar ...
als ik nou écht Fan van iemand ben dan schrik ik wel, bij Michael Jackson schrok ik ook
en bij Theo van GoghTheo was helemaal schrikken
Pim Fortuyn ook trouwens
o ja dat waren moorden ook nog eensquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik schrok niet, maar had niet gedacht dat hij nu al zou gaan.
Van David Bowie schrok ik iets meer, zelfde reden.
69 is gewoon te jong, maar beide hadden dus die rotziekte.
Die eerste van jou heb ik niks mee, die andere 2 waren moorden, logisch dat je daar echt van schrikt
De moorden op Fortuyn en Van Gogh maakten me alleen erg kwaad.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja dat waren moorden ook nog eensis weer iets anders dan ziekte, maar toch...
je snapwel wat ik bedoel
dat hoop ik tenminste
Ja, zelfmoord is ook altijd weer zo .. tja... daar schrik ik ook altijd wel een beetje vanquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben maar één keer een beetje van slag geweest van de dood van een muzikant en dat was toen Adrian Borland zelfmoord pleegde op 26 april 1999....
Was even zoeken, maar toch gevonden... Mij lukt het gelukkig wel, maar ik heb dan ook echte pannenkoeken pannenquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je een pannekoek ook rond maken Koen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
ook...quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De moorden op Fortuyn en Van Gogh maakten me alleen erg kwaad.
Ja, MJ was ook veel te jong(50 toch?) en je luisterde daar toch ook veel naar of had er meer mee?quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja dat waren moorden ook nog eensis weer iets anders dan ziekte, maar toch...
je snapwel wat ik bedoel
dat hoop ik tenminste
quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Was even zoeken, maar toch gevonden... Mij lukt het gelukkig wel, maar ik heb dan ook echte pannenkoeken pannenGodsamme nou heb ik trek in pannenkoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet het nu al niet meer...quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nomzzz. Ik bedoelde eigenlijk port, dat heb ik nu
Ik vind ook dat die Van Der Graaf levenslang had moeten krijgen.quote:
Ik vond zijn muziek best tofquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, MJ was ook veel te jong(50 toch?) en je luisterde daar toch ook veel naar of had er meer mee?
Ik heb genoeg andere maaltijd foto's hoor... uit de tijd dat het een hype was.... en ik zo stom was om er aan mee te doenquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Godsamme nou heb ik trek in pannenkoeken
O ja, had mij ook geen bal kunnen schelen eigenlijk, iedereen die iemand zo koelbloedig doorquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind ook dat die Van Der Graaf levenslang had moeten krijgen.
Ik heb nooit iets gehad met MJ, vind maar één nummer goed, en dat is Dirty Diana.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond zijn muziek best tofdraai dat niet vaak meer om eerlijk te zijn, maar ik vond MJ vooral
een tragisch leven hebben en ook een tragisch einde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
deze is wel tofquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets gehad met MJ, vind maar één nummer goed, en dat is Dirty Diana.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:50 schreef Mickeys het volgende:
Of Fann... stukje zelf gemaakte taart dan?2 zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hem geweldig gevonden in mijn prepubertijd, maar toen kwam de echte pubertijd en liet hem links liggen voor bands als Wham, Tears for fears en A-ha.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond zijn muziek best tofdraai dat niet vaak meer om eerlijk te zijn, maar ik vond MJ vooral
een tragisch leven hebben en ook een tragisch einde...
quote:
Of Fann... stukje zelf gemaakte taart dan?Waar kan ik die bestellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Of Fann... stukje zelf gemaakte taart dan?Had je die gemaakt voor iemand die geslaagd is voor zijn rijbewijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind ik deze leukerquote:
ehm.. bij mijquote:
Nee, voor mijzelf gemaakt omdat ik mij verveelde en het was eveneens een klein beetje als afsluiter van het Formule1 seizoen in 2013quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Had je die gemaakt voor iemand die geslaagd is voor zijn rijbewijs
Ja die ken ikquote:
ah........ goed gedaan!quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ehm.. bij mij
[..]
Nee, voor mijzelf gemaakt omdat ik mij verveelde en het was eveneens een klein beetje als afsluiter van het Formule1 seizoen in 2013
dank je welquote:
Bezorg je ook in Amersfoort?quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ehm.. bij mij
[..]
Nee, voor mijzelf gemaakt omdat ik mij verveelde en het was eveneens een klein beetje als afsluiter van het Formule1 seizoen in 2013
Alleen zijn clips waren alquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:55 schreef chufi het volgende:
Na de Jackson 5 vond ik er niets meer aan
nah... best netjes al ik het zo snel doorleesquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:58 schreef Mickeys het volgende:
wow... Als ik Piet mag geloven over bannen en zo... hier maar even de nieuwe regels:
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)
dan post je die toch effequote:Op donderdag 14 januari 2016 18:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben meer een fan van smooth criminal
Ik heb nog nooit een ban of een note gehad... dus ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 14 januari 2016 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... best netjes al ik het zo snel doorlees
Ik denk ook niet dat jij daar snel tegenop zal lopenquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban of een note gehad... dus ik heb werkelijk geen idee
sommigen hebben er een abonnement opquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban of een note gehad... dus ik heb werkelijk geen idee
Speciaal voor jou dan:quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben meer een fan van smooth criminal
jij?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommigen hebben er een abonnement op
quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:ah.... lekker banaan en sinaasappelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met avocado is het nog lekkerder
![]()
wordt héél romigen dan spinazie erdoor, heb je helemaal een gezond drankje
![]()
doe ik élke dag, halve liter
![]()
Ja Piet welquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bedoel meer Piet en Spezza eigenlijk
Ik heb hier nog een recept waar ook avocado in zit... die is ook erg lekker iddquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... lekker banaan en sinaasappelmet avocado is het nog lekkerder
![]()
wordt héél romigen dan spinazie erdoor, heb je helemaal een gezond drankje
![]()
doe ik élke dag, halve liter
wat doe jij erbij dan?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een recept waar ook avocado in zit... die is ook erg lekker idd
eh.... even receptje opsnorrenquote:
klinkt goed!quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:10 schreef Mickeys het volgende:
4 sinaasappelen
1 citroen
5 waspeentjes
1 mango
3 bananen
1 avocado
3 appelen
1 klein kopje water
In Blender en smikkelen maar (ongeveer 2 liter)
Dat is niet vreemd, het was ook meer voor de echte liefhebbers.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb hem geweldig gevonden in mijn prepubertijd, maar toen kwam de echte pubertijd en liet hem links liggen voor bands als Wham, Tears for fears en A-ha.
Ik moest trouwens zoeken wie Adrian Borland is, en ben nu aan het luisteren naar The Sound.
Veel New wave geluisterd en kennelijk dit totaal gemist.
De Chineze jongen, goed te herkennen aan het Japanse vlag hoofddoekje.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:12 schreef FANN het volgende:
[..]
danstmaar ik weet niet meer welke het was
ah... ja da's makkelijk!quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:13 schreef drakin het volgende:
[..]
De Chineze jongen, goed te herkennen aan het Japanse vlag hoofddoekje.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:09 schreef FANN het volgende:
In die tussentijd eentje voor Koen dan maar![]()
Nog sterker, hij komt/kwam uit Leeuwarden.quote:
Ik weet nu waar ik aan toe ben ...quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... best netjes al ik het zo snel doorlees
En wat vond je van The Sound?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog sterker, hij komt/kwam uit Leeuwarden.
Misschien daarom ook dat ik het onthouden heb en dat hij Chinees is en niet Japans.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:O lekker, waren dat perssinasappels of andere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
1 clip wel een keer eerder gezien, maar de muziek komt me niet bekend voor. Ik hield best van New Wave, maar deze vind ik toch een stuk minder.quote:
Dus 1e ban , 1 dag en 3 dagen proeftijd.. Kan je weer een ban op lopen en 1 dag + 3 proef uitzitten...quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet nu waar ik aan toe ben ...
Goede live opnamen zijn haast niet te vinden, daardoor klinkt het vaak minder, maar ik zag ze meerdere malen live en ik was en ben nog steeds liefhebber sinds 1981.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
1 clip wel een keer eerder gezien, maar de muziek komt me niet bekend voor. Ik hield best van New Wave, maar deze vind ik toch een stuk minder.
Pers sinaasappelen. Anders zoveel "vlees"quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:18 schreef drakin het volgende:
[..]
O lekker, waren dat perssinasappels of andere.
Ik heb wel wat bandjes gezien, maar weet geen namen meer.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goede live opnamen zijn haast niet te vinden, daardoor klinkt het vaak minder, maar ik zag ze meerdere malen live en ik was en ben nog steeds liefhebber sinds 1981.
Ah die waren in de aanbieding vorige weekquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Pers sinaasappelen. Anders zoveel "vlees"
Die info is vast wel ergens op het net te vinden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb wel wat bandjes gezien, maar weet geen namen meer.
Ja Sisters of Mercy, maar die waren dan ook wel het bekendst.
Wil nog steeds weten wie er toen in hun voorprogramma eigenlijk stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |