sneep uit harry potterquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:24 schreef FANN het volgende:
[..]
nu zie ik het
[..]
die naam zegt me niks
ja, ik las het...quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:29 schreef drakin het volgende:
[..]
sneep uit harry potter
De gemenerik uit de eerste die hard
Megatron uit dogma
En hij was die blauwe rups uit alice in wonderland
En de gemene rechter uit sweeney todd
Ik heb dat hele Harry Potter gedoe nooit iets gevonden en uit Die Hard kan ik me alleen Bruce herinnerenquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:29 schreef Mickeys het volgende:
Maar FANN, ik kende hem ook niet, tot ik las dat hij in Harry Potter heeft gespeeld... kende ik die goede man nog niet, maar ja, ik vind Harry Potter dan ook niets
Daarom noemde ik ook expres andere films met hem net, Sneep is zijn bekendste rol schijnt. Maar ik ken hem daar ook helemaal niet van.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:29 schreef Mickeys het volgende:
Maar FANN, ik kende hem ook niet, tot ik las dat hij in Harry Potter heeft gespeeld... kende ik die goede man nog niet, maar ja, ik vind Harry Potter dan ook niets
Die Hard heb ik wel gezien, maar blijkbaar heeft hij niet echt indruk op mij gemaaktquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:29 schreef drakin het volgende:
[..]
sneep uit harry potter
De gemenerik uit de eerste die hard
Megatron uit dogma
En hij was die blauwe rups uit alice in wonderland
En de gemene rechter uit sweeney todd
Dat heb ik ook vaak hoor, meestal herinner je alleen hoofdrollen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dat hele Harry Potter gedoe nooit iets gevonden en uit Die Hard kan ik me alleen Bruce herinneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee ik ben geen ouden dooschenquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]
maar geen liedjes uit den ouden doosch
Juist, ik heb geen zin om het leed van de hele wereld op mijn schouders te dragen....quote:
niet als ik rum drinkquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je een pannekoek ook rond maken Koen?
Nou ja die man zegt me niet zoveel gewoon, dus tja ik kan wel roepen oh....... wat vreselijkquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, ik heb geen zin om het leed van de hele wereld op mijn schouders te dragen....
Ik heb rum nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |