.. Probeer van die opdringerige viezerik af te komen, je helpt niet mee zo.quote:
nee ik bedoel ik ook meer de rechtvaardigheid van de handhaving van de wet, ik probeerde duidelijk te maken dat je niet een meetonzekerheid in het nadeel van de beschuldigde kunt uitleggen...quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:41 schreef zeer het volgende:
[..]
Nou is te hard rijden ook niet kanker verwekkend voor de hele wereld.
Ik ook niemand omdat ze mij niet mogenquote:
Oh jemigquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Boos omdat jij geen chicks, grote lul, dansmoves, geld maar wel een vieze snor hebt.
[..]
Met Aad & Bassie.
Heb ik toch al gauw 1 ding meer dan jij.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Boos omdat jij geen chicks, grote lul, dansmoves, geld maar wel een vieze snor hebt.
Okok. Ja ik kan een moslima met hoofddoek niet echt plaatsen met je posts en fb haha.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, voor meer info klik mn fobo of signature.
Daarom dus technische duplo's maken en je meetfout daarmee weg kunnen werken. Dat doe je bij ieder vorm van wetenschappelijk onderzoek, zou niet weten waarom je eerst op die manier dingen gaat vastleggen om vervolgens willens en wetens je controle gaat toepassen met 30% meetfoutquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik bedoel ik ook meer de rechtvaardigheid van de handhaving van de wet, ik probeerde duidelijk te maken dat je niet een meetonzekerheid in het nadeel van de beschuldigde kunt uitleggen...
Ervaring met een gezinsdrama? Of misbruik in je jeugd? Wil je erover praten anders? Niet met mij hoor, ik care nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb ik toch al gauw 1 ding meer dan jij.
post je nummer dan voeg ik je toe op KIKquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ook niemand omdat ze mij niet mogen
Vertel me hier meer overquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Okok. Ja ik kan een moslima met hoofddoek niet echt plaatsen met je posts en fb haha.
spoiler alert: het is geen moslimaquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Okok. Ja ik kan een moslima met hoofddoek niet echt plaatsen met je posts en fb haha.
Ja denk laat ik maar oppassen anders heb ik weer een ban.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Super offensive ja, als je dat vraagt.
Jemig.
Wat is dat? Ik ben al oud dus loop achter.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:45 schreef zeer het volgende:
[..]
post je nummer dan voeg ik je toe op KIK
Tja, dat is wat de norm toestaatquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Daarom dus technische duplo's maken en je meetfout daarmee weg kunnen werken. Dat doe je bij ieder vorm van wetenschappelijk onderzoek, zou niet weten waarom je eerst op die manier dingen gaat vastleggen om vervolgens willens en wetens je controle gaat toepassen met 30% meetfout.
Dacht dat je niet cared.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja denk laat ik maar oppassen anders heb ik weer een ban.
Ik ben uiterst voorzichting geworden
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja denk laat ik maar oppassen anders heb ik weer een ban.
Ik ben uiterst voorzichting geworden
Geen idee, was bang dat ik moest deliveren als ik WA zei.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat is dat? Ik ben al oud dus loop achter.
maar wat vind jij van dat principequote:Op donderdag 14 januari 2016 18:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tja, dat is wat de norm toestaat
Maar laat ik erbij zeggen dat de emissiegrenswaarden steeds strenger worden. Een GT op de maasvlakte heeft bijvoorbeeld een strengere eis voor stof dan de omgevingslucht bevat (zand). De installatie wordt dus geacht de lucht te reinigen....
Oh nee hoor, enkel gewillige FOK!sters moeten dat.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Geen idee, was bang dat ik moest deliveren als ik WA zei.
kijk jij bnt wel oke maar de andere moeten gaan xDquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
hahaha jy bent egt so andershad helemaal niet verwgt van jouw s00rt mensen,,
Leve de Brusselse dictaten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tja, dat is wat de norm toestaat
Maar laat ik erbij zeggen dat de emissiegrenswaarden steeds strenger worden. Een GT op de maasvlakte heeft bijvoorbeeld een strengere eis voor stof dan de omgevingslucht bevat (zand). De installatie wordt dus geacht de lucht te reinigen....
Lets hopequote:Op donderdag 14 januari 2016 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)
Banbeleid is veel relaxter geworden gelukkig.
haha niels zn kontmaatje gr grquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:50 schreef Kurovski het volgende:
Dat was wel geinig vorig jaar Hoink. Ik heb het in oktober ofzo nog 'ns teruggeluisterd toen ik het aan m'n kameraad liet horen.
Godver wat ben je lomp. Maar ik zou stoppen, bij deze.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ervaring met een gezinsdrama? Of misbruik in je jeugd? Wil je erover praten anders? Niet met mij hoor, ik care niet.
logisch en wel terecht... neem dioxine. de emissiegrenswaarde ligt op 0,1 ng TEQ/Nm3 bij referentie zuurstof gehaltequote:
nee zit een laag schmink op manquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Preseptale cellulitis, valt het op?
Was leuk toch?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:50 schreef Kurovski het volgende:
Dat was wel geinig vorig jaar Hoink. Ik heb het in oktober ofzo nog 'ns teruggeluisterd toen ik het aan m'n kameraad liet horen.
Wat ben jij een vieze droeftoeterquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ervaring met een gezinsdrama? Of misbruik in je jeugd? Wil je erover praten anders? Niet met mij hoor, ik care niet.
oke jeetje nee is nee ik heb het nu wel geleerdquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:52 schreef Oberkullie het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)tsspray-vrouwen.html
Zaterdag ff naar Spijkenisse gr gr
Alsof ze jou willen, alleen turdis is zo stom.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:52 schreef Oberkullie het volgende:
Hjb joh racistquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat ben jij een vieze droeftoeter
Ik wou zeggen, afschminken werkt bij aber beter dan peppersprayquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof ze jou willen, alleen turdis is zo stom.
Zelfs geile Syriërs zijn niet zo wanhopig.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:52 schreef Oberkullie het volgende:
Het verhaal van je gordijnmaat opnemen met de km teller van je auto man.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hoe lager je wil meten hoe meer je te maken krijgt met meetonzekerheden....
quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, afschminken werkt bij aber beter dan pepperspray
ben srs wel benieuwd hoe je er nude uit zietquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan is mijn cakeface nog ergens goed voor
heb gwn fotos zonder make up hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:55 schreef zeer het volgende:
[..]
ben srs wel benieuwd hoe je er nude uit ziet
Suave as fuck.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Alsof je een stapel zwembanden op elkaar legtquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee, ik geef aan dat je met de huidige methode niet lager kunt meten, en de methode is gedefinieerd in de normquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Het verhaal van je gordijnmaat opnemen met de km teller van je auto man.
Het komt er op neer dat we zeggen iets te meten wat we niet daadwerkelijk meten met een meetinstrument dat in dat bereik niet de gewenste resolutie heeft.
Als je dat op je promotieonderzoek geprobeerd had, was het afgekeurd geweest.
Keulen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
M'n maat uit Duitsland. We reizen wel 'ns samen.
cq slechte methode?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, ik geef aan dat je met de huidige methode niet lager kunt meten, en de methode is gedefinieerd in de norm
geeft niksquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
o ja nee sry dt kan ik niet voor je regelen
cq achterlijke regelgeving dan?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja nee... maar wel de technisch haalbare methode in het huidige tijdvak
jij?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn een meisje met paarse krulletjes
700.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:40 schreef zeer het volgende:
[..]
klote is dat jahoeveel medewerkers lopen daar rond? ik had er 200
![]()
Nee ook niet, regelgeving is vrij streng al hoor... het is doeltreffend, kijk, misschien kan je dioxine wle in een orde grote lager meten, maar dat is niet relevant, het risico bij de genormeerde concentraties is verschrikkelijk laag. Je kan wel beter willen maar als dat inhoudt dat jouw vuilniszak voor 2000 euro verbrand wordt heb je wel een probleem elke vrijdagquote:
meeste die terug zijn gekomen zijn old as fuck, wat lul je nouquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:00 schreef JimmyDean het volgende:
De meesten van de nieuwe KLB SC users zijn kut.
Als het je hier niet bevalt dan ga je maar wegquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:00 schreef JimmyDean het volgende:
Jij valt ook onder die groep hoor, weet niet of je dat weet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:00 schreef JimmyDean het volgende:
Alleen Tardis en Hoink hoor. Ik bedoel types als zeerquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:00 schreef Crip het volgende:
[..]
meeste die terug zijn gekomen zijn old as fuck, wat lul je nou
log je toch gewoon uit*quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het je hier niet bevalt dan ga je maar weg
en dat geldt voor meerdere hier
oh myquote:
oh myquote:
oh myquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee ook niet, regelgeving is vrij streng al hoor... het is doeltreffend, kijk, misschien kan je dioxine wle in een orde grote lager meten, maar dat is niet relevant, het risico bij de genormeerde concentraties is verschrikkelijk laag. Je kan wel beter willen maar als dat inhoudt dat jouw vuilniszak voor 2000 euro verbrand wordt heb je wel een probleem elke vrijdag
quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alleen Tardis en Hoink hoor. Ik bedoel types als zeer
quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
zeer ziet hier nogmaals veel langer dan jijquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wie ben jij ook al weer?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij valt ook onder die groep hoor, weet niet of je dat weet.
Kan niet als het geen kloon is.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:02 schreef Crip het volgende:
[..]
zeer ziet hier nogmaals veel langer dan jij
wowquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:02 schreef Crip het volgende:
jimmy jij bent soms nog erger dan tetou, jeez.
Oh nee Jimmy heeft weer te veel gezopen, nou kijk maar uit nu hoor.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan niet als het geen kloon is.
kan wel is magie knuppelquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is wat meid.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:02 schreef Crip het volgende:
BAMquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:02 schreef Crip het volgende:
hehe wow je bent zo slimquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En nu voel je je zeker kapot moe?quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb vandaag al 2x gefapt, misschien later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |