Liever dat ze gaat hijgen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:19 schreef TARDIS. het volgende:
Heb je nog bellers, Hoink?
Ga je je vriendin weer laten praten?
Hoink wordt al genoeg met Giel Beelen vergeleken as it is.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:21 schreef Catkiller het volgende:
Kan je je niet live laten pijpen hoink? Is goed voor wat publiciteit.
heb je zn skype?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Fokker moet wel binnen een uur reageren, anders kan ik niet bij de server.
Denken dat je vrienden bent alleen maar omdat jullie een koppeltje waren in Banstille.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bemoei je er even niet mee ik heb het tegen mijn vriend hoink,
Spannend zegquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, die heb ik. Net zoals van vele anderen.
Je moest 'ns weten wat zich daar allemaal afspeelt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denken dat je vrienden bent alleen maar omdat jullie een koppeltje waren in Banstille.
Veel anale seksquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je moest 'ns weten wat zich daar allemaal afspeelt.
Jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denken dat je vrienden bent alleen maar omdat jullie een koppeltje waren in Banstille.
Nou dat is meestal de oorzaak om daar terecht te komen.quote:
Naar horen zeggen schijnen ze het daarbinnen Bante's Inferno te noemen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je moest 'ns weten wat zich daar allemaal afspeelt.
In de 11e ring zitten de tubgirl.gif posters.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:25 schreef Remqo het volgende:
Naar horen zeggen schijnen ze het daarbinnen Bante's Inferno te noemen.
Ben gisteren weer hetero geworden laat aub het verleden rusten dan laat ik jou ook met rustquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jaman man...
wij hebben nooit samen in de banstille gezeten en je bent mijn allerbeste vriend
quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben gisteren weer hetero geworden laat aub het verleden rusten dan laat ik jou ook met rust
Komt omdat Crip mij anders haatquote:
Die scootertocht door het dal van het amsterdam rijnkanaal kan ik dus wel vergeten?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat Crip mij anders haat
Ik ookquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga lekker film kijken fuck hoink en z'n moeite.
true storiquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nieuwe banbeleid is zo slecht nog niet.
Ik hou van je hoe je bent babequote:Op donderdag 14 januari 2016 18:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat Crip mij anders haat
Beetje jonko's klappen en bieries sippen in de FOK!jilla, chest trainen en Xbox'en, #thuglife.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |