lulligquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal wel rustig zijn op whatsapp dan
Ik ga lekker film kijken fuck hoink en z'n moeite.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:03 schreef Crip het volgende:
Heb het gevoel dat ik zo inslaap val voordat ik KLB radio kan luisteren.
aww niet zo gemeen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga lekker film kijken fuck hoink en z'n moeite.
Vieze Nicht.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:04 schreef TARDIS. het volgende:
Nee, en ja, in het voordeel van de klant, zo werkt de wet, net als bij jou als je te hard rijdt... ik bedoel, de politie zegt ook niet, ja je reed 100 km/u maar met onze foutmarge is het 110 dus u heeft een boetequote:Op donderdag 14 januari 2016 17:31 schreef zeer het volgende:
[..]
maar ten gunste van je klant begrijp ik? Tis niet max waarde + foutmarge = uiteindelijke max waarde?
Straks pasquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oplichten bedoel jequote:Op donderdag 14 januari 2016 18:14 schreef hoink581 het volgende:
Ben de boel nu langzaam een beetje aan het opzetten.
doneer liever twee nierenquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oplichten bedoel jegeen cent krijg je van me!!
Grapje gelijk ff gedoneerd.
Omdat jij het bentquote:
Ik heb nog niet echt een programma. Gewoon plaatjes draaien en wat ouwehoeren. Moet nog even denken waar ik het over ga hebben.quote:
ah okay nice, ben benieuwd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt een programma. Gewoon plaatjes draaien en wat ouwehoeren. Moet nog even denken waar ik het over ga hebben.
Jij toch?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:19 schreef TARDIS. het volgende:
Heb je nog bellers, Hoink?
Ga je je vriendin weer laten praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |