Wel leuk. Had een dag meegelopen met mijn begeleider. Mijn hoofd tolt van alle medewerkers aan wie ik ben voorgesteld en overleggen die ik heb bijgewoond, maar die voor mij bijna niet te volgen waren.quote:
klote is dat jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel leuk. Had een dag meegelopen met mijn begeleider. Mijn hoofd tolt van alle medewerkers aan wie ik ben voorgesteld en overleggen die ik heb bijgewoond, maar die voor mij bijna niet te volgen waren.
Ik hoor het al, dat is me er eentjequote:Op donderdag 14 januari 2016 17:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij poetst zijn tanden met een bevroren frikandel
doe ik wel altijd drm zijn zezo bruinquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij poetst zijn tanden met een bevroren frikandel
Ik ben in de war van je appjequote:Op donderdag 14 januari 2016 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel leuk. Had een dag meegelopen met mijn begeleider. Mijn hoofd tolt van alle medewerkers aan wie ik ben voorgesteld en overleggen die ik heb bijgewoond, maar die voor mij bijna niet te volgen waren.
En wanneer hebben jullie afgesproken?quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:51 schreef Stimorol- het volgende:
Wat prachtig. Via pm benaderd voor geile seqs.
2006 beldequote:
Neequote:Op donderdag 14 januari 2016 17:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben jullie elkaar ook echt allemaal op whatsapp![]()
Ja.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Alleen de leuke en niet paranoia users.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:53 schreef NoelGallagher het volgende:
paranoïde*quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alleen de leuke en niet paranoia users.
Ik doe nog ff hard to get.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En wanneer hebben jullie afgesproken?
Zal wel rustig zijn op whatsapp danquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alleen de leuke en niet paranoia users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |