Dacht dat je niet cared.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja denk laat ik maar oppassen anders heb ik weer een ban.
Ik ben uiterst voorzichting geworden
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja denk laat ik maar oppassen anders heb ik weer een ban.
Ik ben uiterst voorzichting geworden
Geen idee, was bang dat ik moest deliveren als ik WA zei.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat is dat? Ik ben al oud dus loop achter.
maar wat vind jij van dat principequote:Op donderdag 14 januari 2016 18:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tja, dat is wat de norm toestaat
Maar laat ik erbij zeggen dat de emissiegrenswaarden steeds strenger worden. Een GT op de maasvlakte heeft bijvoorbeeld een strengere eis voor stof dan de omgevingslucht bevat (zand). De installatie wordt dus geacht de lucht te reinigen....
Oh nee hoor, enkel gewillige FOK!sters moeten dat.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Geen idee, was bang dat ik moest deliveren als ik WA zei.
kijk jij bnt wel oke maar de andere moeten gaan xDquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
hahaha jy bent egt so andershad helemaal niet verwgt van jouw s00rt mensen,,
Leve de Brusselse dictaten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tja, dat is wat de norm toestaat
Maar laat ik erbij zeggen dat de emissiegrenswaarden steeds strenger worden. Een GT op de maasvlakte heeft bijvoorbeeld een strengere eis voor stof dan de omgevingslucht bevat (zand). De installatie wordt dus geacht de lucht te reinigen....
Lets hopequote:Op donderdag 14 januari 2016 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)
Banbeleid is veel relaxter geworden gelukkig.
haha niels zn kontmaatje gr grquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:50 schreef Kurovski het volgende:
Dat was wel geinig vorig jaar Hoink. Ik heb het in oktober ofzo nog 'ns teruggeluisterd toen ik het aan m'n kameraad liet horen.
Godver wat ben je lomp. Maar ik zou stoppen, bij deze.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ervaring met een gezinsdrama? Of misbruik in je jeugd? Wil je erover praten anders? Niet met mij hoor, ik care niet.
logisch en wel terecht... neem dioxine. de emissiegrenswaarde ligt op 0,1 ng TEQ/Nm3 bij referentie zuurstof gehaltequote:
nee zit een laag schmink op manquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Preseptale cellulitis, valt het op?
Was leuk toch?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:50 schreef Kurovski het volgende:
Dat was wel geinig vorig jaar Hoink. Ik heb het in oktober ofzo nog 'ns teruggeluisterd toen ik het aan m'n kameraad liet horen.
Wat ben jij een vieze droeftoeterquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ervaring met een gezinsdrama? Of misbruik in je jeugd? Wil je erover praten anders? Niet met mij hoor, ik care niet.
oke jeetje nee is nee ik heb het nu wel geleerdquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:52 schreef Oberkullie het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)tsspray-vrouwen.html
Zaterdag ff naar Spijkenisse gr gr
Alsof ze jou willen, alleen turdis is zo stom.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:52 schreef Oberkullie het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)tsspray-vrouwen.html
Zaterdag ff naar Spijkenisse gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |