.. Probeer van die opdringerige viezerik af te komen, je helpt niet mee zo.quote:
nee ik bedoel ik ook meer de rechtvaardigheid van de handhaving van de wet, ik probeerde duidelijk te maken dat je niet een meetonzekerheid in het nadeel van de beschuldigde kunt uitleggen...quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:41 schreef zeer het volgende:
[..]
Nou is te hard rijden ook niet kanker verwekkend voor de hele wereld.
Ik ook niemand omdat ze mij niet mogenquote:
Oh jemigquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Boos omdat jij geen chicks, grote lul, dansmoves, geld maar wel een vieze snor hebt.
[..]
Met Aad & Bassie.
Heb ik toch al gauw 1 ding meer dan jij.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Boos omdat jij geen chicks, grote lul, dansmoves, geld maar wel een vieze snor hebt.
Okok. Ja ik kan een moslima met hoofddoek niet echt plaatsen met je posts en fb haha.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, voor meer info klik mn fobo of signature.
Daarom dus technische duplo's maken en je meetfout daarmee weg kunnen werken. Dat doe je bij ieder vorm van wetenschappelijk onderzoek, zou niet weten waarom je eerst op die manier dingen gaat vastleggen om vervolgens willens en wetens je controle gaat toepassen met 30% meetfoutquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik bedoel ik ook meer de rechtvaardigheid van de handhaving van de wet, ik probeerde duidelijk te maken dat je niet een meetonzekerheid in het nadeel van de beschuldigde kunt uitleggen...
Ervaring met een gezinsdrama? Of misbruik in je jeugd? Wil je erover praten anders? Niet met mij hoor, ik care nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb ik toch al gauw 1 ding meer dan jij.
post je nummer dan voeg ik je toe op KIKquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ook niemand omdat ze mij niet mogen
Vertel me hier meer overquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Okok. Ja ik kan een moslima met hoofddoek niet echt plaatsen met je posts en fb haha.
spoiler alert: het is geen moslimaquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Okok. Ja ik kan een moslima met hoofddoek niet echt plaatsen met je posts en fb haha.
Ja denk laat ik maar oppassen anders heb ik weer een ban.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Super offensive ja, als je dat vraagt.
Jemig.
Wat is dat? Ik ben al oud dus loop achter.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:45 schreef zeer het volgende:
[..]
post je nummer dan voeg ik je toe op KIK
Tja, dat is wat de norm toestaatquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Daarom dus technische duplo's maken en je meetfout daarmee weg kunnen werken. Dat doe je bij ieder vorm van wetenschappelijk onderzoek, zou niet weten waarom je eerst op die manier dingen gaat vastleggen om vervolgens willens en wetens je controle gaat toepassen met 30% meetfout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |