Zou een goede comeback zijn geweest, ware het niet dat ze dyslectische negers als een dubbel zwakke menssoort ziet.quote:
moslim en dik, no go, srryquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:37 schreef Crip het volgende:
[..]
and still couldn't get this ahahaha
Lijkt me ook niet. Hij s wel goed voor meer dan 300 miljoen ong. Dat krijg je niet als je op je luie gat blijft zittenquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar denk niet dat hij veel thuis zal zijn, of wel? Dat is altijd het nadeel van die dikverdienende banen. Je moet er ook echt hard voor werken
Nou nou nou.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou een goede comeback zijn geweest, ware het niet dat ze dyslectische negers als een dubbel zwakke menssoort ziet.
sry dat we niet allemaal op jouw lvl zittenquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:38 schreef JimmyDean het volgende:
Wel aardig meisje, Crip, maar beetje te dom.
dankje beeb jij ookquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:40 schreef TARDIS. het volgende:
Wat een debiele users hier
En ook fantastische users
Serieus, je doet kut tegen iedereen en iedereen doet kut tegen jou, waarom kom je hier nog? Voor deze negatieve aandacht?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:38 schreef JimmyDean het volgende:
Wel aardig meisje, Crip, maar beetje te dom.
Nouja tenzij je vrouw bent natuurlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet. Hij s wel goed voor meer dan 300 miljoen ong. Dat krijg je niet als je op je luie gat blijft zitten
Nee niemand srs.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben jullie elkaar ook echt allemaal op whatsapp![]()
Ja, is soms wel frustrerend, die gap tussen mijn IQ 145 en de <IQ100 in deze SC.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
sry dat we niet allemaal op jouw lvl zitten
Beetje zinloze post zonder namen hequote:Op donderdag 14 januari 2016 18:40 schreef TARDIS. het volgende:
Wat een debiele users hier
En ook fantastische users
Ja, voor meer info klik mn fobo of signature.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben jij echt een moslima crip? Incluis hoofddoek?
No offence trouwens hoor
Ja, daar geil ik op. En sommige users mag ik wel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Serieus, je doet kut tegen iedereen en iedereen doet kut tegen jou, waarom kom je hier nog? Voor deze negatieve aandacht?
Nou is te hard rijden ook niet kanker verwekkend voor de hele wereld.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, en ja, in het voordeel van de klant, zo werkt de wet, net als bij jou als je te hard rijdt... ik bedoel, de politie zegt ook niet, ja je reed 100 km/u maar met onze foutmarge is het 110 dus u heeft een boete
Boos omdat jij geen chicks, grote lul, dansmoves, geld maar wel een vieze snor hebtquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou een goede comeback zijn geweest, ware het niet dat ze dyslectische negers als een dubbel zwakke menssoort ziet.
Met Aad & Bassiequote:
Super offensive ja, als je dat vraagt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben jij echt een moslima crip? Incluis hoofddoek?
No offence trouwens hoor
jij zit altijd een beetje kwijlend achter je pc tochquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, is soms wel frustrerend, die gap tussen mijn IQ 145 en de <IQ100 in deze SC.
Welke gap? Hoe heet 'ie?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, is soms wel frustrerend, die gap tussen mijn IQ 145 en de <IQ100 in deze SC.
Alleen bij Beauty SC OPquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:42 schreef zeer het volgende:
[..]
jij zit altijd een beetje kwijlend achter je pc toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |