Het was een harde struggelquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beetje jonko's klappen en bieries sippen in de FOK!jilla, chest trainen en Xbox'en, #thuglife.
Trouwens, heb een collega die best wel op je lijktquote:
Ga ik ook doen van het weekend, lekker blowen. 'k ben niet voor niks in R'dam.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beetje jonko's klappen en bieries sippen in de FOK!jilla, chest trainen en Xbox'en, #thuglife.
Hoe toevallig.quote:
Hallo nu wil ik dit wel zien he, dat begrijp je toch welquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Trouwens, heb een collega die best wel op je lijkt. Niet 100%, maar toch wel 70%
.
Wil alleen niet zodanig creepen om achter d'r naam te komen, te zoeken op FB en dan te laten kijken of het klopt.
Het is Struijk, het is soep, geen bouillion, en er is geen rundervariantquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Blikken Struys Runderboullion pressen, #thuglife.
En daarom ben jij vakkenvuller en ik niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het is Struijk, het is soep, geen bouillion, en er is geen rundervariant. Zijn wel in de bonus deze week.
ja, daarom dacht ik er aan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:33 schreef Ashqelon het volgende:
Hier gekomen in de hoop iets aan te treffen over Breaking Bad maar het enige gerelateerde dat gaande is is een scheikunde nerdfest.
[..]
Hoe toevallig.
Vul het vak van je zuje.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En daarom ben jij vakkenvuller en ik niet.
Die kerel van struijk woont hier in t dorp. Tantoe ziek huis. Met die stenen van de de muur om het terrein kun je een compleet dorp bouwen johquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is Struijk, het is soep, geen bouillion, en er is geen rundervariant. Zijn wel in de bonus deze week.
Van wie zou ik vriend zijn dan?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mad omdat zelfs hoeren je friendzonen.
Maar denk niet dat hij veel thuis zal zijn, of wel? Dat is altijd het nadeel van die dikverdienende banen. Je moet er ook echt hard voor werkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die kerel van struijk woont hier in t dorp. Tantoe ziek huis. Met die stenen van de de muur om het terrein kun je een compleet dorp bouwen joh
Sick, goeie hossel dusquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die kerel van struijk woont hier in t dorp. Tantoe ziek huis. Met die stenen van de de muur om het terrein kun je een compleet dorp bouwen joh
Noem je crip nou een hoer?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mad omdat zelfs hoeren je friendzonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |