Hjb joh racistquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat ben jij een vieze droeftoeter
Ik wou zeggen, afschminken werkt bij aber beter dan peppersprayquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof ze jou willen, alleen turdis is zo stom.
Zelfs geile Syriërs zijn niet zo wanhopig.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:52 schreef Oberkullie het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)tsspray-vrouwen.html
Zaterdag ff naar Spijkenisse gr gr
Het verhaal van je gordijnmaat opnemen met de km teller van je auto man.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hoe lager je wil meten hoe meer je te maken krijgt met meetonzekerheden....
quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, afschminken werkt bij aber beter dan pepperspray
ben srs wel benieuwd hoe je er nude uit zietquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan is mijn cakeface nog ergens goed voor
heb gwn fotos zonder make up hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:55 schreef zeer het volgende:
[..]
ben srs wel benieuwd hoe je er nude uit ziet
Suave as fuck.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Alsof je een stapel zwembanden op elkaar legtquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee, ik geef aan dat je met de huidige methode niet lager kunt meten, en de methode is gedefinieerd in de normquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Het verhaal van je gordijnmaat opnemen met de km teller van je auto man.
Het komt er op neer dat we zeggen iets te meten wat we niet daadwerkelijk meten met een meetinstrument dat in dat bereik niet de gewenste resolutie heeft.
Als je dat op je promotieonderzoek geprobeerd had, was het afgekeurd geweest.
Keulen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
M'n maat uit Duitsland. We reizen wel 'ns samen.
cq slechte methode?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, ik geef aan dat je met de huidige methode niet lager kunt meten, en de methode is gedefinieerd in de norm
geeft niksquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
o ja nee sry dt kan ik niet voor je regelen
cq achterlijke regelgeving dan?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja nee... maar wel de technisch haalbare methode in het huidige tijdvak
jij?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn een meisje met paarse krulletjes
700.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:40 schreef zeer het volgende:
[..]
klote is dat jahoeveel medewerkers lopen daar rond? ik had er 200
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |