SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben 19, kan gewoon. Maar ben geen hommo.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
er zegt net iemand dat ie 17 is en jij wil poedelnaakt gaan tc'en, pedo.
Jij zei toch dat iedereen een beetje bicurious wasquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben 19, kan gewoon. Maar ben geen hommo.
Ja dat klopt. Waaronder ik, maar ik val niet op mannen en wil liever niet naakt met ze TC'en.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij zei toch dat iedereen een beetje bicurious was
Ik drink geen alcohol en snoep eigenlijk niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ex werd vegetarier en in die tijd werd hij juist een stuk zwaarder.
Maar dat kwam denk ik meer door de suiker, cafeine en alcoholhoudende drankjes.
Maar vond het toch apart dat hij zo'n gewicht kon handhaven terwijl ik bij avondeten meestal het dubbele at van wat hij at.
Gewoon heel veel kaas etenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol en snoep eigenlijk niet.
Dan is vlees wel een van de meest calorie rijke dingen vaak
Mijn ecto broertje ging laatst bulken voor krachttraining. Alleen heeft hij niet gesport. Nu heeft hij een buikje.quote:
Hehe. Is wel zonde natuurlijk. :$quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ecto broertje ging laatst bulken voor krachttraining. Alleen heeft hij niet gesport. Nu heeft hij een buikje.
Dan heeft ie wel heel erg smerig gedirtybulktquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ecto broertje ging laatst bulken voor krachttraining. Alleen heeft hij niet gesport. Nu heeft hij een buikje.
Clean bulken is de oplossing.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb toen ik 17 was wel eens november-december-januari-februari echt heel vies gebulkt.
Dan heb je ook wel een aardig bf% aan het einde, ook als je elke dag krachttraining doet.
Ik hoef me verder niet zo zorgen te maken om vet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Clean bulken is de oplossing.
Geen idee wat hij gedaan heeft. Ook de eerste keer dat ik een buikje bij hem zie. Alsnog niet heel groot hoor, maar het was eerst helemaal plat.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan heeft ie wel heel erg smerig gedirtybulkt
Ik verander nu elke maand ofzo van broekmaat.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:00 schreef supersof het volgende:
Ik heb geen idee waar ik aan kom
ik denk mijn buik
Zwangerquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:00 schreef supersof het volgende:
ik denk mijn buik
Mijn broeken zijn of te groot of te klein, ze zijn nooit perfectquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik verander nu elke maand ofzo van broekmaat.
Gelukkig heb ik alle maten in de kast liggen vanwege zusje.
Dat lijkt me echt irritantquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik verander nu elke maand ofzo van broekmaat.
Gelukkig heb ik alle maten in de kast liggen vanwege zusje.
Ja ik denk het ookquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:34 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Draai plateau kan ik nergens vinden maarja boeie
Mij maakt het niet uit.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:05 schreef supersof het volgende:
al wil ik liever een jongen dan een meisje
Ik ook denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:05 schreef supersof het volgende:
al wil ik liever een jongen dan een meisje
quote:
meisje lijkt me irritantquote:
Ik bij mijn billenquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:00 schreef supersof het volgende:
ik denk mijn buik
Denk dat een broertje hebben wel veel minder gedoe en drama zou zijn geweest.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:09 schreef supersof het volgende:
Ik ben ook eigenlijk best wel blij dat ik geen zusje/zus heb
Ik hoop ook nog op een broertje.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:10 schreef McGrath het volgende:
ik wil ook een broertje, gewoon een beetje voetballen enzo
Denk je dat je ouders nog een kindje nemen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hoop ook nog op een broertje.
Inderdaad.quote:
Ik weet het vrij zeker.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk je dat je ouders nog een kindje nemen?
Ik neem pas een kat als ik een vriend heb die dat kan opruimenquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Oh manMijn huisgenote die normaal 's ochtends Kuroi haar muizen overblijfselen opruimt is anderhalf week weg. Gelukkig heb ik 's ochtends nog niks aangetroffen maar ben er wel bang voor
Tsja. Het is jouw kat.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Oh manMijn huisgenote die normaal 's ochtends Kuroi haar muizen overblijfselen opruimt is anderhalf week weg. Gelukkig heb ik 's ochtends nog niks aangetroffen maar ben er wel bang voor
Het is nu wel zo ver, dat ik het wel durf te melden.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik neem pas een kat als ik een vriend heb die dat kan opruimen
Of ik bel elke keer mijn vader
Een hele dode muis kan ik wel opruimen hoor maar organen en een afgeknabbelde kop dat gaat mij te verquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik neem pas een kat als ik een vriend heb die dat kan opruimen
Of ik bel elke keer mijn vader
Laat je kat dan niet buitenquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een hele dode muis kan ik wel opruimen hoor maar organen en een afgeknabbelde kop dat gaat mij te ver
Oh leukquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is nu wel zo ver, dat ik het wel durf te melden.
Ik kan dat echt totaal nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een hele dode muis kan ik wel opruimen hoor maar organen en een afgeknabbelde kop dat gaat mij te ver
Dankje Ama.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh leuk![]()
![]()
Gefeliciteerd met je toekomstige broertje/zusje!
omg echt?quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn kat gaat naar buiten. En ik ruim het dan ook gewoon zelf opquote:
Ik durf dat niet aan te raken hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wel, flikker hem gewoon ergens in de bosjes haha.
Ik ook niet, daarom iets eronder schuiven.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik durf dat niet aan te raken hoor
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jullie zijn nu met 3 kinderen toch?
nee nee neeeee bahquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom iets eronder schuiven.
emigreer naar het zuidenquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:15 schreef Trollscience het volgende:
waarom is het de hele week al zo'n kutweer
kan wel janken
De enige die je mag nemen zonder zijn troep op te ruimen is je partner toch.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:15 schreef Fera het volgende:
Geen huisdieren nemen als je niet zelf bereid bent al hun troep op te ruimen. Zelfde geldt voor kinderen.
Gefeliciteerd Inso.
Enige reden waarom ik geen huisdier wilquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:15 schreef Fera het volgende:
Geen huisdieren nemen als je niet zelf bereid bent al hun troep op te ruimen. Zelfde geldt voor kinderen.
Gefeliciteerd Inso.
Precies. Die doet dat maar lekker zelf.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De enige die je mag nemen zonder zijn troep op te ruimen is je partner toch.
Nou ja, ik wil alles opruimen behalve de beschimmelde voorwerpen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. Die doet dat maar lekker zelf.
Ik dacht een hele andere kant op. Waar hopelijk geen schimmels bij betrokken zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil alles opruimen behalve de beschimmelde voorwerpen.
Oh, dat soort dingen zijn nooit in mijn gedachten hoor. :$quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht een hele andere kant op. Waar hopelijk geen schimmels bij betrokken zijn.
Later.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer thuis.
Zal ik naar de appie gaan en lekker dingen voor 35% korting meenemen?
Of is dat pas later?
Dan zou ik na 6 uur proberen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer thuis.
Of is dat pas later?
Gebak wordt ongeveer nu afgeprijsd, dingen als die koekjes bij brood, donuts, wafels, frikandelbroodjes rond 5 uur. En brood rond 7 uur.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer thuis.
Of is dat pas later?
Ga je je weer volvreten?quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok ok.
Bedankt voor de tips.
Oh, ik zie dat Inso gefeliciteerd dient te worden. Alweer.
Inso, gefeliciteerd kerel.
om 7 uur is het brood hier vaak al wegquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Gebak wordt ongeveer nu afgeprijsd, dingen als die koekjes bij brood, donuts, wafels, frikandelbroodjes rond 5 uur. En brood rond 7 uur.
Maar dat is hoe wij het deden in de AHdus kan zijn dat het anders wordt gedaan bij anderen
Dankje kaneeltjequote:Op donderdag 14 januari 2016 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok ok.
Bedankt voor de tips.
Oh, ik zie dat Inso gefeliciteerd dient te worden. Alweer.
Inso, gefeliciteerd kerel.
Ja. Ik moet mezelf een beetje verwennen deze weken.quote:
Maar straks baal je weer van de extra vetjes. :$quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Ik moet mezelf een beetje verwennen deze weken.
Moet vies veel werken.
Heksenkaas moet je proberen te pakken met 35%quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Ik moet mezelf een beetje verwennen deze weken.
Moet vies veel werken.
zuivel wordt toch in de ochtend afgeprijsdquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heksenkaas moet je proberen te pakken met 35%
Ik twijfelde nog deze week maar vond het met korting nog steeds prijzig.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, en savonds nog een stikker 50% eropquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:29 schreef supersof het volgende:
[..]
zuivel wordt toch in de ochtend afgeprijsd
Oh die hadden wij nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, en savonds nog een stikker 50% erop
Kankilekker.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet hetquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar straks baal je weer van de extra vetjes. :$
Ik ga kijken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik hier rond half acht 's avonds boodschappen doe dan hebben ze nog wel altijd broodquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
om 7 uur is het brood hier vaak al weg
Klinkt als mijn broer.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:32 schreef supersof het volgende:
Er staat hier een auto buiten en ik kan hem horen bellen met dat handsfree bellen systeem in de autoterwijl het raam dicht is
even afkoelen tochquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:48 schreef McGrath het volgende:
Ik lees net dat je tegenwoordig 3 uur bans kan krijgen.
wat betekent je sigquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
oh het heet ook echt een afkoelban haha
heb je geen googlequote:
zal ik het voor je opzoeken? wp is sloomquote:
nee heb t al gedaan maar snap het nog steeds nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
zal ik het voor je opzoeken? wp is sloom
vind je ts leuk?quote:
Ik vind de TS alleen leuk als ik de topicstarter benquote:
Dat hoofd ook echt.quote:
welke stad?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
er komt een azc met 700 vluchtelingen in me stadwtf
In Madurodam komen ook een hoop vluchtelingen hoorde ik.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ga ik hier niet gooien is een klein stadje
omgeving rdam
ruiten ingooien mattiequote:Op donderdag 14 januari 2016 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Madurodam komen ook een hoop vluchtelingen hoorde ik.
bij mij niet ik heb een klein blond zusje en ik weet hoe die tering apen zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee zo rol ik niet. Ze zijn hartstikke welkom.
Dan heb je straks een nichtje of neefje erbij. Bekijk het nou eens van de positieve kant.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
bij mij niet ik heb een klein blond zusje en ik weet hoe die tering apen zijn
Kom ik verzetquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
er komt een azc met 700 vluchtelingen in me stadwtf
'luie donder', 'lul'quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je slaat mij over, lul
ik probeerde je in beweging te krijgen. Jammer dat je het anders opvat.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
'luie donder', 'lul'
ik vind jou niet aardigzodoende
in mn hele leven ben ik nog nooit zo vaak uitgescholden als nuquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik probeerde je in beweging te krijgen. Jammer dat je het anders opvat.
ga huilenquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
in mn hele leven ben ik nog nooit zo vaak uitgescholden als nu
Lekker voor hemquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is bij deze niet uitgenodigd voor de gourmetmeet
wat voor n spelletje spelen Rickertman96 en Mortaxx dan?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
dat rick en morty spelletje is best geinig
einde bericht
echt hequote:Op donderdag 14 januari 2016 19:05 schreef JanCees het volgende:
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)
lol
niet voor jouw ogenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat voor n spelletje spelen Rickertman96 en Mortaxx dan?
jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Begint nou iedereen onderaan die ladder??
rick en morty is een tekenfilm (niveautje family guy enzo)quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat voor n spelletje spelen Rickertman96 en Mortaxx dan?
quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is bij deze niet uitgenodigd voor de gourmetmeet
ja, cute maar je intimideert er niemand meequote:Op donderdag 14 januari 2016 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had je verder nog opmerkingen over mijn sig?
nee er kan maar een sc Queen zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
we hebben gewoon 2 sc homo's
als ik mensen wil intimideren plaats ik wel een linkje naar mijn hyves in mijn sigquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja, cute maar je intimideert er niemand mee
Daar wil ik niet mee geassocieerd wordenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee er kan maar een sc Queen zijn
dat heb je niet in eigen handquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar wil ik niet mee geassocieerd worden
dat zijn van die typische dingen die je gewoon in de aanbieding moet kopenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:33 schreef Etsu het volgende:
hey ama, bij de AH nat voer 1+1.
heb nu 2+2, kan Bella weer 14 weken vooruit.
het is toch ook nu in de aanbieding?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:37 schreef Sked het volgende:
[..]
dat zijn van die typische dingen die je gewoon in de aanbieding moet kopen
ja, ik zei dus eigenlijk dat het slim van je is!quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is toch ook nu in de aanbieding?
beter koop je al 2+1 gratis is. Dan had je er 2 gratis en in totaal zes!quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is toch ook nu in de aanbieding?
bedanktquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:38 schreef Sked het volgende:
[..]
ja, ik zei dus eigenlijk dat het slim van je is!
ja maar ik ben nu door nat voer heen dus ik moest watquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter koop je al 2+1 gratis is. Dan had je er 2 gratis en in totaal zes!
Haags is een seksistisch varkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:43 schreef Etsu het volgende:
Sked, valt het jou ook niet op dat Haags alleen maar aardig doet tegen de vrouwtjes hier?
Prioriteiten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:43 schreef Etsu het volgende:
Sked, valt het jou ook op dat Haags alleen maar aardig doet tegen de vrouwtjes hier?
Zal het even naar zn vrouw appenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:43 schreef Etsu het volgende:
Sked, valt het jou ook op dat Haags alleen maar aardig doet tegen de vrouwtjes hier?
Ik heb geen vrouw, JC. Ben niet getrouwd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zal het even naar zn vrouw appen
Met een man dusquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouw, JC. Ben niet getrouwd.
was ie altijd alquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:54 schreef Sked het volgende:
haags_kwartiertje is de laatste tijd bijzonder agressief
raar mannetje is dat hequote:Op donderdag 14 januari 2016 19:54 schreef Sked het volgende:
Vooral vandaag.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:54 schreef Sked het volgende:
zegt wel wat over je gedrag dan he sneuneusquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kent mij niet eens.
SSSSOOOOOOWWWWW We hebben een fittie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zegt wel wat over je gedrag dan he sneuneus
gebruik ik nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:00 schreef Paxcon het volgende:
deo moet je ook altijd wachten op 1+1 gratis
haal ik bij de actionquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:00 schreef Paxcon het volgende:
deo moet je ook altijd wachten op 1+1 gratis
dan weet jij meer dan ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SSSSOOOOOOWWWWW We hebben een fittie.
Bedankt, Paxcon! Je bent een goede vriend!quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:01 schreef Paxcon het volgende:
doe ff aardig tegen haags hij is goed en heeft het al zwaar genoeg als vader van een jongedame
ook tegen mijquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:43 schreef Etsu het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij smeert tandpasta onder je oksel?
haags is een gevoelig jongetjequote:Op donderdag 14 januari 2016 20:01 schreef Paxcon het volgende:
doe ff aardig tegen haags hij is goed en heeft het al zwaar genoeg als vader van een jongedame
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat houdt van dansen en van kunst
Jawel.quote:
De cola kwam mijn neus weer uit van de spontane lach die ontstondquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jawel.
Soms ben jij in je posts wat onbeholpen en daardoor onbedoeld wreed, maar je bedoelt het niet zo en lijdt zelf ook. Je lijdt zelf ook, daarom moet men stijlvol met jou omgaan. Als men losjes met je danst verandert elke dag in kunst.
wat zeg je?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja je oma graaf ik nu op 50+ heerlijk geruipte pruim effe de kringspier kapot neuken dan dekken en met salami worst in reet weer begraven ja het was heerlijk
Die is gecremeerd, dus welke kringspier?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft het over je oma.
ja je moederquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die is gecremeerd, dus welke kringspier?
Vraag het aan omgevallen flat, ik weet het niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die is gecremeerd, dus welke kringspier?
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja je moeder
kwakkie op haar oog
kwakkie op haar bril
kwakkie in der haar
kwakkie in haar oor
kwakkie in haar neus
kwakkie in haar mond
Wat ben jij voor mislukkeling. Er telt maar 1 plek voor een goed kwakkie. En jij schiet 6x mis.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja je moeder
kwakkie op haar oog
kwakkie op haar bril
kwakkie in der haar
kwakkie in haar oor
kwakkie in haar neus
kwakkie in haar mond
is dat wel genoeg voor vandaagquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hey ops
ik heb weer twee bussen pringles gehaald
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mislukkeling. Er telt maar 1 plek voor een goed kwakkie. En jij schiet 6x mis.
Moet je maar normaal doenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sked, ik jaag iedereen weg.
Sked had je nog gewaarschuwd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sked, ik jaag iedereen weg.
vernedering maat wat zou jij doen als je ma naar beneden loopt en kwakkie loopt van der bril afquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mislukkeling. Er telt maar 1 plek voor een goed kwakkie. En jij schiet 6x mis.
Ik kinder chocolade, heb er spijt van. Moest pringles zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hey ops
ik heb weer twee bussen pringles gehaald
oei maar dat is wel lekkerquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kinder chocolade, heb er spijt van. Moest pringles zijn
Minder dan een eurie bij de actionquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oei maar dat is wel lekker
vind het alleen zo duur
Daar hoeft zij niet voor naar beneden te lopen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
vernedering maat wat zou jij doen als je ma naar beneden loopt en kwakkie loopt van der bril af
Ohja daar hebben ze altijd van die Poolse importquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Minder dan een eurie bij de action
Soms is het 1 + 1 gratis. Net als deo.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oei maar dat is wel lekker
vind het alleen zo duur
Daarom smaakt het naar vodkaquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja daar hebben ze altijd van die Poolse import
Mijn bank crashte in IJsland.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:15 schreef Etsu het volgende:
mijn bank is gemaakt in polen
inso vindt dit leuk
Ja, 1 + 1 courgette gratis. Past er zoveel in bij jou?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:16 schreef Paxcon het volgende:
De groentedingen zijn ook 1+1 gratis nu
Doe nou eens normaalquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, 1 + 1 courgette gratis. Past er zoveel in bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |