quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik neem pas een kat als ik een vriend heb die dat kan opruimen
Of ik bel elke keer mijn vader
Een hele dode muis kan ik wel opruimen hoor maar organen en een afgeknabbelde kop dat gaat mij te verquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik neem pas een kat als ik een vriend heb die dat kan opruimen
Of ik bel elke keer mijn vader
Laat je kat dan niet buitenquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een hele dode muis kan ik wel opruimen hoor maar organen en een afgeknabbelde kop dat gaat mij te ver
Oh leukquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is nu wel zo ver, dat ik het wel durf te melden.
Ik kan dat echt totaal nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een hele dode muis kan ik wel opruimen hoor maar organen en een afgeknabbelde kop dat gaat mij te ver
Dankje Ama.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh leuk![]()
![]()
Gefeliciteerd met je toekomstige broertje/zusje!
omg echt?quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn kat gaat naar buiten. En ik ruim het dan ook gewoon zelf opquote:
Ik durf dat niet aan te raken hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wel, flikker hem gewoon ergens in de bosjes haha.
Ik ook niet, daarom iets eronder schuiven.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik durf dat niet aan te raken hoor
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jullie zijn nu met 3 kinderen toch?
nee nee neeeee bahquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom iets eronder schuiven.
emigreer naar het zuidenquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:15 schreef Trollscience het volgende:
waarom is het de hele week al zo'n kutweer
kan wel janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |