Ja ik denk het ookquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:34 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Draai plateau kan ik nergens vinden maarja boeie
Mij maakt het niet uit.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:05 schreef supersof het volgende:
al wil ik liever een jongen dan een meisje
Ik ook denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:05 schreef supersof het volgende:
al wil ik liever een jongen dan een meisje
quote:
meisje lijkt me irritantquote:
Ik bij mijn billenquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:00 schreef supersof het volgende:
Ik heb geen idee waar ik aan kom
ik denk mijn buik
Denk dat een broertje hebben wel veel minder gedoe en drama zou zijn geweest.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:09 schreef supersof het volgende:
Ik ben ook eigenlijk best wel blij dat ik geen zusje/zus heb
Ik hoop ook nog op een broertje.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:10 schreef McGrath het volgende:
ik wil ook een broertje, gewoon een beetje voetballen enzo
Denk je dat je ouders nog een kindje nemen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hoop ook nog op een broertje.
Inderdaad.quote:
Ik weet het vrij zeker.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk je dat je ouders nog een kindje nemen?
Ik neem pas een kat als ik een vriend heb die dat kan opruimenquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Oh manMijn huisgenote die normaal 's ochtends Kuroi haar muizen overblijfselen opruimt is anderhalf week weg. Gelukkig heb ik 's ochtends nog niks aangetroffen maar ben er wel bang voor
Tsja. Het is jouw kat.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Oh manMijn huisgenote die normaal 's ochtends Kuroi haar muizen overblijfselen opruimt is anderhalf week weg. Gelukkig heb ik 's ochtends nog niks aangetroffen maar ben er wel bang voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |