Mijn kat gaat naar buiten. En ik ruim het dan ook gewoon zelf opquote:
Ik durf dat niet aan te raken hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wel, flikker hem gewoon ergens in de bosjes haha.
Ik ook niet, daarom iets eronder schuiven.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik durf dat niet aan te raken hoor
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is nu wel zo ver, dat ik het wel durf te melden.
Jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jullie zijn nu met 3 kinderen toch?
nee nee neeeee bahquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom iets eronder schuiven.
emigreer naar het zuidenquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:15 schreef Trollscience het volgende:
waarom is het de hele week al zo'n kutweer
kan wel janken
De enige die je mag nemen zonder zijn troep op te ruimen is je partner toch.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:15 schreef Fera het volgende:
Geen huisdieren nemen als je niet zelf bereid bent al hun troep op te ruimen. Zelfde geldt voor kinderen.
Gefeliciteerd Inso.
Enige reden waarom ik geen huisdier wilquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:15 schreef Fera het volgende:
Geen huisdieren nemen als je niet zelf bereid bent al hun troep op te ruimen. Zelfde geldt voor kinderen.
Gefeliciteerd Inso.
Precies. Die doet dat maar lekker zelf.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De enige die je mag nemen zonder zijn troep op te ruimen is je partner toch.
Nou ja, ik wil alles opruimen behalve de beschimmelde voorwerpen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. Die doet dat maar lekker zelf.
Ik dacht een hele andere kant op. Waar hopelijk geen schimmels bij betrokken zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil alles opruimen behalve de beschimmelde voorwerpen.
Oh, dat soort dingen zijn nooit in mijn gedachten hoor. :$quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht een hele andere kant op. Waar hopelijk geen schimmels bij betrokken zijn.
Later.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer thuis.
Zal ik naar de appie gaan en lekker dingen voor 35% korting meenemen?
Of is dat pas later?
Dan zou ik na 6 uur proberen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer thuis.
Of is dat pas later?
Gebak wordt ongeveer nu afgeprijsd, dingen als die koekjes bij brood, donuts, wafels, frikandelbroodjes rond 5 uur. En brood rond 7 uur.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer thuis.
Of is dat pas later?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |