quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik neem pas een kat als ik een vriend heb die dat kan opruimen
Of ik bel elke keer mijn vader
Een hele dode muis kan ik wel opruimen hoor maar organen en een afgeknabbelde kop dat gaat mij te verquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik neem pas een kat als ik een vriend heb die dat kan opruimen
Of ik bel elke keer mijn vader
Laat je kat dan niet buitenquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een hele dode muis kan ik wel opruimen hoor maar organen en een afgeknabbelde kop dat gaat mij te ver
Oh leukquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is nu wel zo ver, dat ik het wel durf te melden.
Ik kan dat echt totaal nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een hele dode muis kan ik wel opruimen hoor maar organen en een afgeknabbelde kop dat gaat mij te ver
Dankje Ama.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh leuk![]()
![]()
Gefeliciteerd met je toekomstige broertje/zusje!
omg echt?quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn kat gaat naar buiten. En ik ruim het dan ook gewoon zelf opquote:
Ik durf dat niet aan te raken hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wel, flikker hem gewoon ergens in de bosjes haha.
Ik ook niet, daarom iets eronder schuiven.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik durf dat niet aan te raken hoor
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jullie zijn nu met 3 kinderen toch?
nee nee neeeee bahquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom iets eronder schuiven.
emigreer naar het zuidenquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:15 schreef Trollscience het volgende:
waarom is het de hele week al zo'n kutweer
kan wel janken
De enige die je mag nemen zonder zijn troep op te ruimen is je partner toch.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:15 schreef Fera het volgende:
Geen huisdieren nemen als je niet zelf bereid bent al hun troep op te ruimen. Zelfde geldt voor kinderen.
Gefeliciteerd Inso.
Enige reden waarom ik geen huisdier wilquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:15 schreef Fera het volgende:
Geen huisdieren nemen als je niet zelf bereid bent al hun troep op te ruimen. Zelfde geldt voor kinderen.
Gefeliciteerd Inso.
Precies. Die doet dat maar lekker zelf.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De enige die je mag nemen zonder zijn troep op te ruimen is je partner toch.
Nou ja, ik wil alles opruimen behalve de beschimmelde voorwerpen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. Die doet dat maar lekker zelf.
Ik dacht een hele andere kant op. Waar hopelijk geen schimmels bij betrokken zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil alles opruimen behalve de beschimmelde voorwerpen.
Oh, dat soort dingen zijn nooit in mijn gedachten hoor. :$quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht een hele andere kant op. Waar hopelijk geen schimmels bij betrokken zijn.
Later.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer thuis.
Zal ik naar de appie gaan en lekker dingen voor 35% korting meenemen?
Of is dat pas later?
Dan zou ik na 6 uur proberen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer thuis.
Of is dat pas later?
Gebak wordt ongeveer nu afgeprijsd, dingen als die koekjes bij brood, donuts, wafels, frikandelbroodjes rond 5 uur. En brood rond 7 uur.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer thuis.
Of is dat pas later?
Ga je je weer volvreten?quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok ok.
Bedankt voor de tips.
Oh, ik zie dat Inso gefeliciteerd dient te worden. Alweer.
Inso, gefeliciteerd kerel.
om 7 uur is het brood hier vaak al wegquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Gebak wordt ongeveer nu afgeprijsd, dingen als die koekjes bij brood, donuts, wafels, frikandelbroodjes rond 5 uur. En brood rond 7 uur.
Maar dat is hoe wij het deden in de AHdus kan zijn dat het anders wordt gedaan bij anderen
Dankje kaneeltjequote:Op donderdag 14 januari 2016 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok ok.
Bedankt voor de tips.
Oh, ik zie dat Inso gefeliciteerd dient te worden. Alweer.
Inso, gefeliciteerd kerel.
Ja. Ik moet mezelf een beetje verwennen deze weken.quote:
Maar straks baal je weer van de extra vetjes. :$quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Ik moet mezelf een beetje verwennen deze weken.
Moet vies veel werken.
Heksenkaas moet je proberen te pakken met 35%quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Ik moet mezelf een beetje verwennen deze weken.
Moet vies veel werken.
zuivel wordt toch in de ochtend afgeprijsdquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heksenkaas moet je proberen te pakken met 35%
Ik twijfelde nog deze week maar vond het met korting nog steeds prijzig.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heksenkaas moet je proberen te pakken met 35%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |