Wat ben jij voor mislukkeling. Er telt maar 1 plek voor een goed kwakkie. En jij schiet 6x mis.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja je moeder
kwakkie op haar oog
kwakkie op haar bril
kwakkie in der haar
kwakkie in haar oor
kwakkie in haar neus
kwakkie in haar mond
is dat wel genoeg voor vandaagquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hey ops
ik heb weer twee bussen pringles gehaald
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mislukkeling. Er telt maar 1 plek voor een goed kwakkie. En jij schiet 6x mis.
Moet je maar normaal doenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sked, ik jaag iedereen weg.
Sked had je nog gewaarschuwd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sked, ik jaag iedereen weg.
vernedering maat wat zou jij doen als je ma naar beneden loopt en kwakkie loopt van der bril afquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mislukkeling. Er telt maar 1 plek voor een goed kwakkie. En jij schiet 6x mis.
Ik kinder chocolade, heb er spijt van. Moest pringles zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hey ops
ik heb weer twee bussen pringles gehaald
oei maar dat is wel lekkerquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kinder chocolade, heb er spijt van. Moest pringles zijn
Minder dan een eurie bij de actionquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oei maar dat is wel lekker
vind het alleen zo duur
Daar hoeft zij niet voor naar beneden te lopen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
vernedering maat wat zou jij doen als je ma naar beneden loopt en kwakkie loopt van der bril af
Ohja daar hebben ze altijd van die Poolse importquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Minder dan een eurie bij de action
Soms is het 1 + 1 gratis. Net als deo.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oei maar dat is wel lekker
vind het alleen zo duur
Daarom smaakt het naar vodkaquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja daar hebben ze altijd van die Poolse import
Mijn bank crashte in IJsland.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:15 schreef Etsu het volgende:
mijn bank is gemaakt in polen
inso vindt dit leuk
Ja, 1 + 1 courgette gratis. Past er zoveel in bij jou?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:16 schreef Paxcon het volgende:
De groentedingen zijn ook 1+1 gratis nu
Doe nou eens normaalquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, 1 + 1 courgette gratis. Past er zoveel in bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |