haags is een gevoelig jongetjequote:Op donderdag 14 januari 2016 20:01 schreef Paxcon het volgende:
doe ff aardig tegen haags hij is goed en heeft het al zwaar genoeg als vader van een jongedame
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat houdt van dansen en van kunst
Jawel.quote:
De cola kwam mijn neus weer uit van de spontane lach die ontstondquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jawel.
Soms ben jij in je posts wat onbeholpen en daardoor onbedoeld wreed, maar je bedoelt het niet zo en lijdt zelf ook. Je lijdt zelf ook, daarom moet men stijlvol met jou omgaan. Als men losjes met je danst verandert elke dag in kunst.
wat zeg je?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja je oma graaf ik nu op 50+ heerlijk geruipte pruim effe de kringspier kapot neuken dan dekken en met salami worst in reet weer begraven ja het was heerlijk
Die is gecremeerd, dus welke kringspier?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft het over je oma.
ja je moederquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die is gecremeerd, dus welke kringspier?
Vraag het aan omgevallen flat, ik weet het niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die is gecremeerd, dus welke kringspier?
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja je moeder
kwakkie op haar oog
kwakkie op haar bril
kwakkie in der haar
kwakkie in haar oor
kwakkie in haar neus
kwakkie in haar mond
Wat ben jij voor mislukkeling. Er telt maar 1 plek voor een goed kwakkie. En jij schiet 6x mis.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja je moeder
kwakkie op haar oog
kwakkie op haar bril
kwakkie in der haar
kwakkie in haar oor
kwakkie in haar neus
kwakkie in haar mond
is dat wel genoeg voor vandaagquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hey ops
ik heb weer twee bussen pringles gehaald
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mislukkeling. Er telt maar 1 plek voor een goed kwakkie. En jij schiet 6x mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |