quote:Make-up mag niet op het St. Ignatius
België In België is grote ophef over een katholieke privéschool, die een strikte lezing van de Bijbel volgt. „Wereldvreemd”, zegt zelfs het aartsbisdom.
Tijn Sadée 14 januari 2016
Make-up op je gezicht tijdens lesuren is verboden. Leerlingen dragen er een grijs-marineblauw kostuum. Aan het eind van de schooldag niet joelend de straat op, maar verplicht nog wat Onzevaders en Weesgegroetjes bidden.
Met het strenge reglement van het Sint-Ignatius op schoot, waan je je in een verre uithoek van België waar de tijd trager verstrijkt. Maar dit beeld klopt niet. De middelbare school is nog maar een paar maanden oud en staat in de mondaine rand rond Brussel. Al bij de opening van de schoolpoort, september vorig jaar, was er commotie rond het Sint-Ignatius – een initiatief van een groep katholieke ouders die de hulp inriep van de priesters van de Dienaren van Jezus en Maria uit het nabij gelegen klooster.
ADVERTISING
„Wat zijn dit voor enge katholieke fundamentalisten?”, klonk het in de hoek van tegenstanders. Maar financiers van de privéschool zoals Dries Goethals, voorzitter van de Vlaamse anti-abortusbeweging Pro Familia, zien het Sint-Ignatius juist als wapenfeit in de strijd tegen ‘de verloedering’ van het katholieke onderwijs. Daar geven, volgens Goethals in De Morgen, alleen nog „atheďsten en moslims les en wordt anticonceptie aanbevolen”.
Op het Sint-Ignatius dus niet de pil maar een rozenkrans op zak. De school houdt zich aan een strikte lezing van de Bijbel. God schiep de mens. De evolutietheorie zit niet in het lesmateriaal. „Wereldvreemd”, vindt de woordvoerder van aartsbisschop Jozef De Kesel in De Morgen. Het aartsbisdom weigert de school te erkennen. „Moslims die een sektarische islamitische school opzetten, beschouwen we toch ook als gevaar voor de maatschappij?”
Maar na wat aarzelen is de Onderwijsminister wél overstag. De school wordt erkend en mag diploma’s uitreiken. Voor sympathisanten als Goethals een opluchting. Hij droomt van een nieuw tijdperk, waarin „monogamie weer zal zorgen voor een gezonde stam”, zoals hij onlangs zei. „De man wordt belachelijk gemaakt, hij is een spermadonor, een paljas, een clown.”
Als het aan Goethals ligt zorgt het Sint-Ignatius zo snel mogelijk voor een nieuwe lichting vaders die weer serieus worden genomen.
Vrij duidelijk, de Lügenpresse publiceert dit om aandacht af te leiden van islamisering.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:26 schreef 99.999 het volgende:
Hoe zou een topic hierover verlopen?
http://www.nrc.nl/next/va(...)-st-ignatius-1580332
[..]
Goed punt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Vrij duidelijk, de Lügenpresse publiceert dit om aandacht af te leiden van islamisering.
Als het nou moslims waren, ja dan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kunnen wij alweer vriendjes zijn?quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het nou moslims waren, ja dan.
Ik blijf het onnodig en gemeen van je vinden, maar ik wil er ook niet in blijven hangen. We gaan gewoon verder.quote:
Vanochtend zat ik naast iemand die een bijbel zat te lezen. Ze bestaan nog.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De leerlingen houden haar jong.quote:
Binnenkort weer zo'n 'supergrappig' bericht van Djeez op de FPquote:Op donderdag 14 januari 2016 10:44 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De leerlingen houden haar jong.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vanochtend zat ik naast iemand die een bijbel zat te lezen. Ze bestaan nog.
Ik loop elke ochtend langs de foldertjes over 'wat de bijbel ons leert' op Utrecht CS.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/2doc-in-the-basement/13-01-2016/VPWON_1236505quote:Op donderdag 14 januari 2016 09:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe heet dat programma dat jullie gisteravond keken? Klinkt als iets goeds.
Tijdje terug op een zondag in een snackbar op de Veluwe zaten ook een paar knapen van een jaar of 17 uitgebreid over Jezus te praten onder genot van een patatje oorlog en een colaquote:Op donderdag 14 januari 2016 10:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Verbazingwekkend idd om een econoom nuttig werk te zien doen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:53 schreef Euribob het volgende:
Zojuist in een bus gezeten die werd bestuurd door een econoom.
Het was wel een Afghaanse vluchtelinge maar het geeft toch te denken.
De bestemming werd met behulp van een glazen bol bepaald?quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:53 schreef Euribob het volgende:
Nog erger; abstracte wiskundige formules.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De bestemming werd met behulp van een glazen bol bepaald?
Whehe.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Verbazingwekkend idd om een econoom nuttig werk te zien doen.
Theeblaadjes lezen dus.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nog erger; abstracte wiskundige formules.
Grapjes zijn maar grapjes. Mug en olifant en zo.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik blijf het onnodig en gemeen van je vinden, maar ik wil er ook niet in blijven hangen. We gaan gewoon verder.
Ik stap eroverheen en dan moet jij nog even natrappen? Oké Kaas, duidelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Grapjes zijn maar grapjes. Mug en olifant en zo.
Blijft een naar kereltje die Kaas.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik stap eroverheen en dan moet jij nog even natrappen? Oké Kaas, duidelijk.
Whehe. Kutboer.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Blijft een naar kereltje die Kaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo, welkom in POLCafe, deel 6180.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Blijft een naar kereltje die Kaas.
Euribob slikt ook echt alles he.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:53 schreef Euribob het volgende:
Dank. Het is er de afgelopen 6.000 delen niet op vooruit gegaan hier.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hallo, welkom in POLCafe, deel 6180.
Niet liegen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:21 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Euribob slikt ook echt alles he.
Nee, dat is geen homo-garpje. Ook al klinkt het wel zo.
Wapenstilstand.quote:
Af en toe krabben, daarna weer knuffelen.quote:
En dan goedmaakseks. Toch, SC-vrienden?quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Af en toe krabben, daarna weer knuffelen.
U en Disana?quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dan goedmaakseks. Toch, SC-vrienden?
Gezien je postuur zou het dan nobel -mogelijk noodzakelijk- zijn om bij voorbaat al afstand te doen van de "top" positie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dan goedmaakseks. Toch, SC-vrienden?
Een goedendag.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hallo, welkom in POLCafe, deel 6180.
Goed nieuws voor zolderkamerautisten!quote:In het geval van Thuisbezorgd.nl betekent dit dat er voortaan 25 cent gevraagd zal worden voor een betaling met Ideal. Eerder moest er 1 euro worden betaald.
Ik had vandaag de fietsenmaker aan huis. Dat is ook wel een topuitvinding. Hij voerde de reparatie aan mijn fiets en een beurtje uit bij zijn busje terwijl ik binnen lekker warm een kop koffie dronk en nog prima betaalbaar ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Goed nieuws voor zolderkamerautisten!
http://www.nu.nl/internet(...)en-druk-van-acm.html
Dat klinkt inderdaad ook wel als een goede service. Eens kijken of ze die hier in de buurt ook bieden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik had vandaag de fietsenmaker aan huis. Dat is ook wel een topuitvinding. Hij voerde de reparatie aan mijn fiets en een beurtje uit bij zijn busje terwijl ik binnen lekker warm een kop koffie dronk en nog prima betaalbaar ook.
Jehova's zijn dat volgens mij.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik loop elke ochtend langs de foldertjes over 'wat de bijbel ons leert' op Utrecht CS.
Dat zijn het inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jehova's zijn dat volgens mij.
Ja dat is inderdaad wel handig. Scheelt weer een wandeling of twee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik had vandaag de fietsenmaker aan huis. Dat is ook wel een topuitvinding. Hij voerde de reparatie aan mijn fiets en een beurtje uit bij zijn busje terwijl ik binnen lekker warm een kop koffie dronk en nog prima betaalbaar ook.
Plus dat de voornaamste reden was om hem te laten komen dat ik mijn fietssleutel kwijt was (in huis verloren vermoed ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad ook wel als een goede service. Eens kijken of ze die hier in de buurt ook bieden.
Ik dacht het ook maar vind het in de actieve topics lijst van POL ook niet. Zal wel de verkeerde termen gebruiken denk ik. Of het is gekaapt door BNW, dat kan ookquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:12 schreef Pokkelmans het volgende:
POL / Het nieuwe stemmen
Had Janneke recentelijk geen vergelijkbaar topic geopend? Ik kan met de zoekfunctie niets vinden. Werkt deze nog wel goed?
nou ja, ik wandelde het meeste toch al wel normaal gesproken. Maar voor wat langere afstanden was ik nu aangewezen op een piepende en aanlopende oude fiets. Dit is wel een upgradequote:Op donderdag 14 januari 2016 13:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad wel handig. Scheelt weer een wandeling of twee.
POL / Verkiezingen - de meeste stemmen gelden?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:12 schreef Pokkelmans het volgende:
POL / Het nieuwe stemmen
Had Janneke recentelijk geen vergelijkbaar topic geopend? Ik kan met de zoekfunctie niets vinden. Werkt deze nog wel goed?
Goed werk Veluwe. Mooi dat wij in Nederland dat soort stukjes aarde ook nog kennen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tijdje terug op een zondag in een snackbar op de Veluwe zaten ook een paar knapen van een jaar of 17 uitgebreid over Jezus te praten onder genot van een patatje oorlog en een cola
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Goed nieuws voor zolderkamerautisten!
http://www.nu.nl/internet(...)en-druk-van-acm.html
Wat religieus engagement blijft onze jeugd toch wat achter bij die van andere regionen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed werk Veluwe. Mooi dat wij in Nederland dat soort stukjes aarde ook nog kennen.
Die ja!quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
POL / Verkiezingen - de meeste stemmen gelden?
Daar moet nog ergens 'betreft' tussen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat religieus engagement blijft onze jeugd toch wat achter bij die van andere regionen.
Het was wel vermakelijk. De uitbater snauwde hen bij binnenkomen wel toe dat ze zich moesten gedragen. Hun gepassioneerde discussies hadden de vorige keer blijkbaar voor wat overlast gezorgdquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed werk Veluwe. Mooi dat wij in Nederland dat soort stukjes aarde ook nog kennen.
Lapswans. Zelf fietsenmaken isquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:28 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Daar moet nog ergens 'betreft' tussen.
heb geen haakse slijperquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lapswans. Zelf fietsenmaken is
Valt me een beetje tegen van een ijskoude Meppelse machtspoliticus.quote:
Nice! Van dat mooie Wetterlings-spul?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:56 schreef 99.999 het volgende:
Onlangs nog wel een mooie aks en kloofbijl aangeschaft
Nee, Fiskars, ook mooi wat wat meer hufterproof. En een dikke sleg om mijn piketpaaltjes te kunnen slaanquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nice! Van dat mooie Wetterlings-spul?
Die XXL Fiskars?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, Fiskars, ook mooi wat wat meer hufterproof. En een dikke sleg om mijn piketpaaltjes te kunnen slaan.
Ah ok, ik heb de stelen van Fiskars bijlen altijd te recht gevonden, hou zelf van iets meer welvingquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, Fiskars, ook mooi wat wat meer hufterproof. En een dikke sleg om mijn piketpaaltjes te kunnen slaan.
Geen klopper voor de tentharingen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aanvulling van het assortiment. Heb vorig jaar wat groter en wat kleiner spul gehaald. We hebben al een dikke Fiskars kloofbijl maar niet die allergrootste. En de extra aks is ook van een redelijke maat.quote:
is ook iets voor te zeggen. Maar houten stelen sneuvelen vrij rap. Dat is niet altijd handig.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ah ok, ik heb de stelen van Fiskars bijlen altijd te recht gevonden, hou zelf van iets meer welving
Oh noes, bijltjesdag komt eraan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:56 schreef 99.999 het volgende:
Onlangs nog wel een mooie aks en kloofbijl aangeschaft
Correct.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Oh noes, bijltjesdag komt eraan.
Lekker verlinken voor geld.quote:Justitie in Keulen heeft een beloning uitgeloofd van 10.000 euro voor beslissende tips die leiden tot de arrestatie van mannen die tijdens oudjaarsavond vrouwen hebben aangevallen, misbruikt en beroofd.
Die overgang in het wegdek als je van België in Nederland komt, of vice versa.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:19 schreef Reya het volgende:
http://www.demorgen.be/bi(...)egenwerken-b027afc6/
Goh.
Ik ben met school voor een paar dagen naar het noorden van Luxemburg geweest. Echt een prachtig land, zou er nog wel eens heen willen gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:10 schreef 99.999 het volgende:
Luxemburg - België was ook wel een kleine shock deze zomer
Shock voor de schokbrekers van je auto zeker?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:10 schreef 99.999 het volgende:
Luxemburg - België was ook wel een kleine shock deze zomer
Het is zeker mooi, zat deze zomer niet zo ver boven Luxemburg Stad. Al is die hele streek van Ardennen, Eifel etc wel erg mooi. De Duitse en ook Belgische delen doen niet onder voor Luxemburg.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik ben met school voor een paar dagen naar het noorden van Luxemburg geweest. Echt een prachtig land, zou er nog wel eens heen willen gaan.
Ja, ook die. Na een km of 20 stond er een auto op zijn dak geparkeerd op de "snelweg"quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Shock voor de schokbrekers van je auto zeker?
Dat is zo'n beetje elke Belgische stadquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:18 schreef Heilwasser het volgende:
Antwerpen is al huilen met de pet op qua infrastructuur.
Wij gingen via het midden-Luxemburg naar het Oosten (Duitsland) en toen weer terug naar Nederland. Luxemburg had toch een heel andere sfeer dan Duitsland, ookal leek het landschap vrij erg op elkaar. Heel raar.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is zeker mooi, zat deze zomer niet zo ver boven Luxemburg Stad. Al is die hele streek van Ardennen, Eifel etc wel erg mooi. De Duitse en ook Belgische delen doen niet onder voor Luxemburg.
De wegen in Namibië zijn een verademing vergeleken met België, gok ik zo.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje elke Belgische stad
Lekker veel onverharde wegen. A.s. maandag weer een hele dag over zulke wegen rijden, wordt weer een stuiterfeest van heb ik me jou daarquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:21 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De wegen in Namibië zijn een verademing vergeleken met België, gok ik zo.
ik kom graag in die hele regio maar heb dan wel de voorkeur voor het Duitse deel. Luxemburgers lijken toch net te veel op Fransen en Belgenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:20 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wij gingen via het midden-Luxemburg naar het Oosten (Duitsland) en toen weer terug naar Nederland. Luxemburg had toch een heel andere sfeer dan Duitsland, ookal leek het landschap vrij erg op elkaar. Heel raar.
Jij kan daar natuurlijk niet mee omgaan. Typisch.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ik kom graag in die hele regio maar heb dan wel de voorkeur voor het Duitse deel. Luxemburgers lijken toch net te veel op Fransen en Belgen.
Nice.quote:
Het was dan wel weer een verademing om mijn Engels en beperkte Duits te kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ik kom graag in die hele regio maar heb dan wel de voorkeur voor het Duitse deel. Luxemburgers lijken toch net te veel op Fransen en Belgen.
Een video over een vrouw die verrijkt wordt?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zag gisteravond toevallig een video die daar was gemaakt voorbij komen.
Pokkelmans kijkt graag video's met Nina Brink. Nee, ook geen idee waarom.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Een video over een vrouw die verrijkt wordt?
Ah, rule 38.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Pokkelmans kijkt graag video's met Nina Brink. Nee, ook geen idee waarom.
Dat wel maar heb wel wat met Duitslandquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij kan daar natuurlijk niet mee omgaan. Typisch.
Een hele horde Noord-Afrikaans ogende mannen die zich opdringen om een blonde jongedame te betasten. Maar écht een heleboel mannen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Een video over een vrouw die verrijkt wordt?
Spijkenisse is een soort Limburgse kolonie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:13 schreef Heilwasser het volgende:
Oh Spijkenisse, ik las PVV en nam aan dat het iets in Limburg was.
Wie gaat er nou met de auto door Antwerpen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:18 schreef Heilwasser het volgende:
Antwerpen is al huilen met de pet op qua infrastructuur.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:35 schreef Kaas- het volgende:
AEX gaat weer terugkomen als subforum.
Nee in Brussel, op terugweg door Antwerpen. Huilen met de pet op. Zonder pet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wie gaat er nou met de auto door Antwerpen?
Je moest zeker in de diamantenbuurt zijn.
Mooi. Kunnen we weer het financiele evangelie van SeLang genieten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:35 schreef Kaas- het volgende:
Raar dat die man plotseling zo'n enorme mongool is wanneer het over iets anders dan economie gaat.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:38 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Mooi. Kunnen we weer het financiele evangelie van SeLang genieten.
Meh.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Raar dat die man plotseling zo'n enorme mongool is wanneer het over iets anders dan economie gaat.
Moet je je wel even aanmelden als moderator.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:35 schreef Kaas- het volgende:
Hitler, die had ook iets met Duitsland.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat wel maar heb wel wat met Duitsland
Hoppa.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Hitler, die had ook iets met Duitsland.
Hoezo had jij eigenlijk dat topic geopend in FB, terwijl je nog nooit in AEX gepost had?quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Moet je je wel even aanmelden als moderator.
Beurs & economie was de volledige naam. Kowloon en ik waren er moderator.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:57 schreef KetchupFTW het volgende:
Waar ging het AEX forum zoal over? Zolang zit ik hier nog niet.
Gewoon, homo's die over geld praten wat ze niet hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:57 schreef KetchupFTW het volgende:
Waarom ga jij het niet modereren? Je bent blijkbaar al ergens moderator en was vaste gast in AEX. Lekker makkelijk voor Fok.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:01 schreef Perrin het volgende:
Vooral tijdens de crisis van 2008 plus de directe nasleep superdruk
Kwetsend.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon, homo's die over geld praten wat ze niet hebben.
Is dat een term van achter de schermen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:05 schreef Perrin het volgende:
Probeerde juist btje af te bouwen. Licht modwerk vind ik prima, maar horrorusers temmen kost me teveel tijd en energie.
Geld dat ze niet hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon, homo's die over geld praten wat ze niet hebben.
Dit was een topbesluit van tem. Dat subforum bestond al jaren enkel uit trolletjes en versleet mods alsof het niks was.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze alle beslissingen van Tem aan het terugdraaien.
Ghegjeghe
Eveneens kwetsend.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit was een topbesluit van tem. Dat subforum bestond al jaren enkel uit trolletjes en versleet mods alsof het niks was.
Wat vervolgens ook de enige activiteit was aldaar.
Over het hopen op het instorten van de huizenmarkt en aandelenbeurzen met name.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:57 schreef KetchupFTW het volgende:
Ah. Snap ik.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:05 schreef Perrin het volgende:
Probeerde juist btje af te bouwen. Licht modwerk vind ik prima, maar horrorusers temmen kost me teveel tijd en energie.
Die Eurocrisisreeks was ook altijd een loopgravenoorlog a la NWS.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Over het hopen op het instorten van de huizenmarkt en aandelenbeurzen met name.
En wat geleuter over goud en bitcoins. Dood en begraven. Maar ben benieuwd naar de reanimatiepoging.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die Eurocrisisreeks was ook altijd een loopgravenoorlog a la NWS.
Ja ja, u bent jaloers. 'Had ik maar bitcoins en goud', lees ik hier.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En wat geleuter over goud en bitcoins. Dood en begraven. Maar ben benieuwd naar de reanimatiepoging.
Aah, volgens mij keek ik daar wel eens voordat ik een account had aangemaakt. Hoop dat het terugkomt, altijd wel interessant om te lezen!quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beurs & economie was de volledige naam. Kowloon en ik waren er moderator.Het is enkele maanden terug opgeheven en in WGR opgegaan.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:00 schreef Disana het volgende:
Nog maar een keer
Janneke, gefeliciteerd met je verjaardag!
[ afbeelding ]
@Geenstijlquote:O nee, het uitdelen van reisformaat graffitibusjes aan die paar vrouwen in SpijkCity is natuurlijk een constructief en effectief middel om aanranding door asielzoekers tegen te gaan, en geen PR-marketing. Nee, Geert Wilders, die doet tenminste wat voor de goede zaak #pvv! We zijn wel benieuwd welk kleurtje er uit de spuitbus komt. Nationalistisch rood/wit/blauw, het groen/bruin/wit zoals de Meeuwenstront, blackface zwart, gewoon roomblank of juist een homosensueel regenboogpalet straks elke aanrandmigrant (alle miljoenen) nog eens extra te beledigen.
Ik voelde de sentimenten aan, zoals dat heet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoezo had jij eigenlijk dat topic geopend in FB, terwijl je nog nooit in AEX gepost had?
Mijn god, wat schrijven die lui beroerd. Moest de woordenbrij meerdere keren lezen voordat ik het goed begreep.quote:
quote:Wilders.
Er is niemand die meer heeft gedaan voor het belang van de islam in ons land dan Wilders. Hij drijft een wig tussen nieuwe Nederlanders en oude Nederlanders, waardoor ze allebei radicaliseren. De islam is nog nooit zo sterk geweest in dit land. Ik denk daarom dat hij een Al Qaida-sympathisant is.
Hoezo dan?
De mensen die op dit moment grote schade kunnen aanrichten op maatschappelijk niveau zijn blonde mensen, want die verdenk je niet zo snel, kijk maar naar Anders Breivik. De ideale spion is de spion waarvan je eigenlijk denkt dat hij de belangen van de een dient, terwijl hij eigenlijk de belangen van iemand anders dient. Het kan zijn dat Al Qaida daar zelf niets van weet, maar dat Wilders wel achter het gedachtegoed staat. Het feit dat u hier nu zit, komt door Wilders. Hij zorgt ervoor dat mensen zoals ik interessant zijn.
Waar? Wat? Wie?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:17 schreef Ryon het volgende:
Vandaag zijn er weer eens 50 PVV'ers uitgenodigd voor een onderzoek. Alsof je een discussie uit NWS ziet maar dan in het echt en met de mensen en accenten erbij.dit land is verloren.
De schrijver heeft best een punt maar ik denk dat Geert het per ongeluk doet. De suggestie dat hij een moslimextremist zou zijn is hilarisch.quote:
Hij heeft zeker een punt, maar het ging inderdaad om het onderstreepte stukje.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
De schrijver heeft best een punt maar ik denk dat Geert het per ongeluk doet. De suggestie dat hij een moslimextremist zou zijn is hilarisch.
Het creëren van de twee kampen doet hij absoluut bewust. Ik denk dat hij ook wel in de gaten heeft dat dat koren op de molen van fundamentalisten is, maar aangezien dat hém weer in de kaart speelt denk ik niet dat hij dat een probleem vindt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
De schrijver heeft best een punt maar ik denk dat Geert het per ongeluk doet. De suggestie dat hij een moslimextremist zou zijn is hilarisch.
Grreet heeft natuurlijk wel belang bij zoveel mogelijk moslimextremisme.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze streven deels ook zeer vergelijkbare doelen na, dus in die zin geen malle suggestie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:27 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een punt, maar het ging inderdaad om het onderstreepte stukje.
Wat een aapquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:42 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb een tijd geleden iemand geholpen in een procedure waarbij hij werd vervolgd wegens het niet verzekerd hebben van een voertuig. Aanvankelijke boete was toen al flink opgelopen wegens laksheid van zijn kant. RDW aangeschreven, bezwaarschrift naar OvJ. Bezwaar afgewezen, vervolgens zaak gewonnen bij de rechter. Supertrots natuurlijk, want nog nooit eerder voor de rechter geweest met zoiets. Die kerel mij ook dankbaar, scheelde hem toch een paar duizend euro.
Sprak ik hem net weer. "Ja ik moest een week vervangende hechtenis". "Huh, waarvoor dan?". "Ja, ik had twee auto's".
Hoeveel heeft hij er op zijn kerfstok?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:46 schreef Tchock het volgende:
Ik heb vandaag een moordenaar ontmoet. That's a first. Of in elk geval dat ik het weet.
Vertel?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:46 schreef Tchock het volgende:
Ik heb vandaag een moordenaar ontmoet. That's a first. Of in elk geval dat ik het weet.
Zo kwam ik er vandaag dat een groot bouwproject in Utrecht technisch gezien op lucht gebouwd is. En zo hebben we allemaal wel eens watquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:46 schreef Tchock het volgende:
Volgens het OM meer dan één. Volgens ons geen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoeveel heeft hij er op zijn kerfstok?
Jij hebt vast geen geheimhoudingsplicht dus vertel opquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo kwam ik er vandaag dat een groot bouwproject in Utrecht technisch gezien op lucht gebouwd is. En zo hebben we allemaal wel eens wat
Bewijstechnisch of kwalificatietechnisch?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens het OM meer dan één. Volgens ons geen.
Allebei.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Bewijstechnisch of kwalificatietechnisch?
Eén of ander lelijk oud gebouw dat gerestyled gaat worden. Het grappige is echter dat er nergens wat te vinden blijkt te zijn over hoe dat gebouw ooit gebouwd, waar wapening zit, wat voor beton er is gebruikt, waar stalen balken zijn gebruikt, wat de draagkracht van de vloeren is etc etc. Kortom, het is allemaal één grote aanname. Het zal waarschijnlijk wel niet fout gaan, zo gok ik, maar als het fout gaat wordt het een lollige situatie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij hebt vast geen geheimhoudingsplicht dus vertel op
quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Eén of ander lelijk oud gebouw dat gerestyled gaat worden om er iets moderns van te maken . Het grappige is echter dat er nergens wat te vinden blijkt te zijn over hoe dat gebouw ooit gebouwd, waar wapening zit, wat voor beton er is gebruikt, waar stalen balken zijn gebruikt, wat de draagkracht van de vloeren is etc etc. Kortom, het is allemaal één grote aanname. Het zal waarschijnlijk wel niet fout gaan, zo gok ik, maar als het fout gaat wordt het een lollige situatie.
"Lollig".quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Eén of ander lelijk oud gebouw dat gerestyled gaat worden. Het grappige is echter dat er nergens wat te vinden blijkt te zijn over hoe dat gebouw ooit gebouwd, waar wapening zit, wat voor beton er is gebruikt, waar stalen balken zijn gebruikt, wat de draagkracht van de vloeren is etc etc. Kortom, het is allemaal één grote aanname. Het zal waarschijnlijk wel niet fout gaan, zo gok ik, maar als het fout gaat wordt het een lollige situatie.
Wat hebben GeenStijl en IS met elkaar gemeen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Eh, geen idee. Vier dagen in de week van 9 tot vroeg in de avondquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lijkt me mooi werk, zo stage lopen tijdens je master. Hoeveel uur in de week doe je?
Dat valt wel mee denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Lollig".
En dan later bij Tchock aankloppen als er een tienvoudige dood-door-schuld aanklacht tegen je ligt.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat hebben GeenStijl en IS met elkaar gemeen?Ik zie de associatie GeenStijl en burgeroorlog niet zo snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
Lijkt me ook mooi om zoiets te doen naast m'n master. Als ik bij mijn master ben...quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh, geen idee. Vier dagen in de week van 9 tot vroeg in de avondNu net thuis. Soms is het ook later.
Groutankers.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ikIk geef aan wat de belastingen zijn uit de dingen die wij leveren en dat is waar de problemen van anderen beginnen.
Welk jaar zit je nu?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lijkt me ook mooi om zoiets te doen naast m'n master. Als ik bij mijn master ben...
Ik heb momenteel geen vakken, weet niet of ik het beide tegelijk zou redden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lijkt me ook mooi om zoiets te doen naast m'n master. Als ik bij mijn master ben...
Oh joh, ik in mijn vijfde. Scheelt niks.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Astronomisch gezien mijn zesde.
haha, wat een talentjequote:Op donderdag 14 januari 2016 18:42 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb een tijd geleden iemand geholpen in een procedure waarbij hij werd vervolgd wegens het niet verzekerd hebben van een voertuig. Aanvankelijke boete was toen al flink opgelopen wegens laksheid van zijn kant. RDW aangeschreven, bezwaarschrift naar OvJ. Bezwaar afgewezen, vervolgens zaak gewonnen bij de rechter. Supertrots natuurlijk, want nog nooit eerder voor de rechter geweest met zoiets. Die kerel mij ook dankbaar, scheelde hem toch een paar duizend euro.
Sprak ik hem net weer. "Ja ik moest een week vervangende hechtenis". "Huh, waarvoor dan?". "Ja, ik had twee auto's".
Godallemachtig.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Astronomisch gezien mijn zesde.
Doe maar (tijdelijke) metalen constructies.quote:
Ja, heb er dan ook twee jaar uitgelegen wegens ziekte, dus in ieder geval een jaar extra stufi gekregen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh joh, ik in mijn vijfde. Scheelt niks.
Ik wil graag even laten weten dat ik weet wat groutankers zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Doe maar (tijdelijke) metalen constructies.
De mensen die er in vier jaar doorheen jassen zijn in de minderheid. En bovendien ontiegelijk saai.quote:
Ach, ook toen gooiden die malle constructeurs er aan het einde van de berekening al een factor 2 overheenquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Eén of ander lelijk oud gebouw dat gerestyled gaat worden. Het grappige is echter dat er nergens wat te vinden blijkt te zijn over hoe dat gebouw ooit gebouwd, waar wapening zit, wat voor beton er is gebruikt, waar stalen balken zijn gebruikt, wat de draagkracht van de vloeren is etc etc. Kortom, het is allemaal één grote aanname. Het zal waarschijnlijk wel niet fout gaan, zo gok ik, maar als het fout gaat wordt het een lollige situatie.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat hebben GeenStijl en IS met elkaar gemeen?En pakweg lijfstraffen, kledingwetten, een homogene staat etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stemlokalen ter vergroting van het democratisch bereik is nooit weggegooid geld.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:10 schreef 99.999 het volgende:
Ondertussen maakt GS/PVV zich druk om het aantal stemlokalen bij de meest onzinnige verkiezingen in ons land ooit. Dat zie ik IS dan weer niet doen.
Ah ga toch weg joh. Voor een raadgevend referendum dat inhoudelijk al onzinnig is.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Stemlokalen ter vergroting van het democratisch bereik is nooit weggegooid geld.
Ja hilarisch die geldverspilling voor een referendum dat de democratie alleen maar uitholt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:10 schreef 99.999 het volgende:
Ondertussen maakt GS/PVV zich druk om het aantal stemlokalen bij de meest onzinnige verkiezingen in ons land ooit. Dat zie ik IS dan weer niet doen.
Anti-EU manifestatie, niet geheel onzinnig.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah ga toch weg joh. Voor een raadgevend referendum dat inhoudelijk al onzinnig is.
Juist daarom is het onzinnig. Er kan niet gestemd worden over wat wél ter discussie staat en wel voor wat niemand iets interesseert.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Anti-EU manifestatie, niet geheel onzinnig.
Kun je nagaan hoeveel bejaarden voor dat geld vaker dan 1x per week hadden kunnen schijten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja hilarisch die geldverspilling voor een referendum dat de democratie alleen maar uitholt.
Mij ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Een opkomst van >25% zou me verbazen.
Je verkleint het democratisch bereik niet bepaald als je het aantal stemlokalen afstemt op het type verkiezing. Dat is gewoon verstandig en rationeel beleid.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Stemlokalen ter vergroting van het democratisch bereik is nooit weggegooid geld.
En het bespaarde geld kan mooi aan voorlichting worden uitgegeven. Zodat jij misschien ook gaat snappen waar het referendum over gaat. Al zal je nog niet mogen stemmen neem ik aan?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Anti-EU manifestatie, niet geheel onzinnig.
Mij ook, ik ga vermoedelijk voor het eerst in mijn leven ook niet stemmen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Een opkomst van >25% zou me verbazen.
Voor het eerst in je leven niet stemmen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mij ook, ik ga vermoedelijk voor het eerst in mijn leven ook niet stemmen.
Bij verkiezingen waar ik aan mee mocht doen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor het eerst in je leven niet stemmen?
Ik heb vandaag nog niet gestemd.
Ah. Nee, ik ga ook niet stemmen bij het referendum. Tenzij de PVV op winst staat. Al die democratie, nergens goed voor. Beter geven we het aan de vluchtelingen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bij verkiezingen waar ik aan mee mocht doen.
Heb me deze week ook aardig druk gemaakt om hier vluchtelingen heen te halenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah. Nee, ik ga ook niet stemmen bij het referendum. Tenzij de PVV op winst staat. Al die democratie, nergens goed voor. Beter geven we het aan de vluchtelingen.
Typefout of een uitdrukking die ik niet ken?quote:Maat niet kunnen weten dat er niet alleen studenten gezondheidswetenschappen in de zaal zaten, maar ook een journalist van RTL die heimelijk geluidsopnamen maakte. Later zou RTL kond doen van de lezing en de plaatjes, vergezeld van opgewonden teksten die deden vermoeden dat hier een groot schandaal was onthuld.
Hulde. Zouden alle leegloopregio's moeten doen. Vluchtelingen in de V&D knallen en ze komen in Drenthe weer op een huur van 250 per m2.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb me deze week ook aardig druk gemaakt om hier vluchtelingen heen te halen
Een jurist die wollig taalgebruik niet kentquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Typefout of een uitdrukking die ik niet ken?
Wij groeien nogquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hulde. Zouden alle leegloopregio's moeten doen. Vluchtelingen in de V&D knallen en ze komen in Drenthe weer op een huur van 250 per m2.
Ik neem maar van je aan dat het bestaat.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een jurist die wollig taalgebruik niet kent
https://apps.nrc.nl/stijlboek/kond-doen-kont-doen
Ja, ik ken mijn dosis wollig taalgebruik ook wel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik neem maar van je aan dat het bestaat.
Nog wel, maar verplaatsing van platteland naar centrale plaats maakt de regio niet groter en zal de stad niet redden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wij groeien nog. Overigens komt het in een leeg stuk landbouwgebied.
Ik kom maar weinig écht wollig taalgebruik tegen en in plaats daarvan zit ik de hele dag dossiers te lezen van agenten die als zijnde verbalisant de man als zijnde verdachte hadden ingerekent.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, ik ken mijn dosis wollig taalgebruik ook wel.
Wacht maar tot je een keer een vonnis mag lezenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kom maar weinig écht wollig taalgebruik tegen en in plaats daarvan zit ik de hele dag dossiers te lezen van agenten die als zijnde verbalisant de man als zijnde verdachte hadden ingerekent.
Ach, dat stuk grond hadden we toch al iets te lang in bezitquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog wel, maar verplaatsing van platteland naar centrale plaats maakt de regio niet groter en zal de stad niet redden.
Zonde, zo'n green field.
Vonnissen lezen doe je de hele studie lang, wijsneus. Overigens zijn al die vonnissen gemaakt door niet-rechters en grotendeels copypaste.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keer een vonnis mag lezen
Dan kom je dus meer dan zat echt wollig taalgebruik tegen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vonnissen lezen doe je de hele studie lang, wijsneus.
Hmm, nee. Eigenlijk zeer zeldzaam, MC-tentamens.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan kom je dus meer dan zat echt wollig taalgebruik tegen.
En jullie hele studie bestaat toch uit het leren goed te gokken op multiple choice toetsjes?
Het doet vast minder pijn als het van mij komt;quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kom maar weinig écht wollig taalgebruik tegen en in plaats daarvan zit ik de hele dag dossiers te lezen van agenten die als zijnde verbalisant de man als zijnde verdachte hadden ingerekent.
Dat was expres als voorbeeld voor het belabberde taalgebruik. Net als als zijnde, wat ook fout is (twee keer).quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het doet vast minder pijn als het van mij komt;
ingerekend
De paar vakjes rechten die ik heb gehad hadden er wel veel last vanquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmm, nee. Eigenlijk zeer zeldzaam, MC-tentamens.
De rest van je post achtte ik niet interessant, sorry.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was expres als voorbeeld voor het belabberde taalgebruik. Net als als zijnde, wat ook fout is (twee keer).
Oh, dat is wel nice.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:37 schreef Tchock het volgende:
Eén verbalisant noteerde dat verdachte in het bezit was van een grijze Michibitchy
Nooit multiple choice gehad.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmm, nee. Eigenlijk zeer zeldzaam, MC-tentamens.
Ik zou er in ieder geval geen steentjes willen hebben. Enige groei, tsja... 0,1% groei is ook groei.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dat stuk grond hadden we toch al iets te lang in bezit. Is de minst beroerde optie in de gemeente hier. Overigens zijn er recent nieuwe lagere prognoses uitgebracht maar zelfs die gaan nog wel uit van enige groei.
Prijs je gelukkig, wat een verschrikking. Kost me altijd puntenquote:
Bij Sociologie is ook bijna alles MC. Dramarama.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig, wat een verschrikking. Kost me altijd puntenLaat mij maar gewoon lekker kliederen, dan schrijf ik wel een goed antwoord op.
Die staan vast ook vol taalfouten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn juridische vakken werden veelal getentamineerd met:quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De paar vakjes rechten die ik heb gehad hadden er wel veel last van.
Kunnen ze het lekker door zo'n nakijkcomputer proppen. Luie donders.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Bij Sociologie is ook bijna alles MC. Dramarama.
En dan is de machine stuk en duurt het drie á vier weken. Want zelf kijken hó maar.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kunnen ze het lekker door zo'n nakijkcomputer proppen. Luie donders.
Bij ons duurt het altijd zo langquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dan is de machine stuk en duurt het drie á vier weken. Want zelf kijken hó maar.
Deels MC is nog wel leuk. Maar volledige MC-tentamens zijn voor massa-studies. Dan is het tenminste automatisch in te voeren.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Bij Sociologie is ook bijna alles MC. Dramarama.
Hangt heel erg af van de docent in charge. Had vorig jaar een vak waar de docent binnen 12 uur alle (600) tentamens al na had gekeken (met assistenten, maar toch). En dat was geen MC.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij ons duurt het altijd zo langStandaard nakijktermijn is 18 werkdagen.
Tentamen van midden december nog niet terug.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Idem hierquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tentamen van midden december nog niet terug.
Want twee weken kerstvakantie zijn geen werkdagen.
Ach, ik vind het lange wachten nooit zo'n punt. Tenzij her.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Idem hierAl waren de cijfers heel vroeg dit jaar (waarvoor hulde).
Waar komen ze?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Deze zomer in Nederland, ga je mee?
Ik zit nog te wachten op een tentamencijfer van een tentamen dat nu 31 dagen geleden is geweest.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
kerstreces zeker?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op een tentamencijfer van een tentamen dat nu 31 dagen geleden is geweest.
Nirwana op Lierop. Navarone komt ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waar komen ze?
Heb ze al eens op de Zwarte Cross gezien, volgens mij.
Nijmeegs trots.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nirwana op Lierop. Navarone komt ook.
Ik heb alles wat ik heb (op het gebied van studie) aan de CITO-toets te danken dus ik duld geen negatieve CITO-praatquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:52 schreef Janneke141 het volgende:
Het door het cito laten nakijken van de volledig geautomatiseerde rekentoets duurt 5 weken.
Heb je pech. Cito is kut. Typische overheidsmonopolist.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb alles wat ik heb (op het gebied van studie) aan de CITO-toets te danken dus ik duld geen negatieve CITO-praat
Navarchesney, ja?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik speelde een ziekenhuisdirecteur bij de musical.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:55 schreef GSbrder het volgende:
Cito, toptoets!
Maand lang alleen maar "oefencito" en daarna de groep 8 "musical". Tijden waren dat.
Ooh festival? Zal eens kijken dat me wat lijkt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon alleen de vrijdag meepakken. Ja toch.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ooh festival? Zal eens kijken dat me wat lijkt.
Geweldige filmquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kom naar de RuGquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Na ik dacht 3 weken kan de vakgroep een boete krijgen van 2000 Euro, dat staat althans in het examenreglement van de ESE.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:47 schreef Euribob het volgende:
Mijn essay van voor het kerstreces ook nog niet terug trouwens. Luie donders.
Het is helaas niet van de ESE maar van de FSW. En die gamma's zullen zichzelf wel wat ruimere standaarden hebben gegeven.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Na ik dacht 3 weken kan de vakgroep een boete krijgen van 2000 Euro, dat staat althans in het examenreglement van de ESE.Maar ik neem aan dat de kerstvakantie daar niet in zit.
Hier hoef je maar 9 werkdagen te wachten op je cijferquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, sorry man. Ga toch niet 200km verhuizen voor de laatste zes maanden studie.
Denk overigens niet dat dergelijke tentamens makkelijk zijn. De moeilijkste tentamens bij Economie vond ik de MC-tentamens.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Deels MC is nog wel leuk. Maar volledige MC-tentamens zijn voor massa-studies. Dan is het tenminste automatisch in te voeren.
Oh, haha.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is helaas niet van de ESE maar van de FSW. En die gamma's zullen zichzelf wel wat ruimere standaarden hebben gegeven.
Maar die tijd verlies je weer doordat je elke keer naar de beschaafde wereld moet reizen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier hoef je maar 9 werkdagen te wachten op je cijfer
Jammer hoor ditquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar die tijd verlies je weer doordat je elke keer naar de beschaafde wereld moet reizen.
Smoesjes en uitvluchtenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:13 schreef Euribob het volgende:
Ook zo mooi als je faculteit allemaal strenge eisen qua inleverdata voor blokreflectie gaat stellen, maar vervolgens het document waarop je die reflectie dan in moet vullen pas drie uur voor het einde van de termijn beschikbaar stelt.
Oh, ik had hem op tijd ingevuld hoor. Samen met 4% van de groep studenten die het verplicht was.quote:
Absoluut. Als ik er eenmaal ben vind ik het ook altijd een leuke stad. Maar zou er nooit gaan studeren en zeker geen rechten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer hoor dit
Het is er erg prettig wonen
Blokreflectie klinkt wel HBO-achtig. Je zit toch niet toevallig in het verkeerde gebouw op Woudestein?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:13 schreef Euribob het volgende:
Ook zo mooi als je faculteit allemaal strenge eisen qua inleverdata voor blokreflectie gaat stellen, maar vervolgens het document waarop je die reflectie dan in moet vullen pas drie uur voor het einde van de termijn beschikbaar stelt.
Doet de ESE ook hoor. Alleen is het daar niet verplicht.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Blokreflectie klinkt wel HBO-achtig. Je zit toch niet toevallig in het verkeerde gebouw op Woudestein?
Oh, wacht, dat zijn die enquetes? Die heb ik altijd braaf ingevuld.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Doet de ESE ook hoor. Alleen is het daar niet verplicht.
Is dit nou economenhumor?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:23 schreef Kowloon het volgende:
Zo zag ik vanmiddag hele saaie druiven in de supermarkt.
Het waren pitloze druiven.
Slogan van de bakker: "wij hebben brood waar muziek in zit".quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:23 schreef Kowloon het volgende:
Zo zag ik vanmiddag hele saaie druiven in de supermarkt.
Het waren pitloze druiven.
We kunnen wel een cabaretduo vormen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Slogan van de bakker: "wij hebben brood waar muziek in zit".
Helaas was er geen fluit aan.
Nice. Heb ik niet langer de angst op elk willekeurig moment om iets willekeurige een permaban aan m'n broek te krijgen. Veel beter.quote:
AEX wordt binnenkort weer geopend.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
We kunnen wel een cabaretduo vormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |