ware woordenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb liever geen relatie dan een open relatie.
Als je een Arubaan neemt is dat geweld niet optioneel ben ik bang.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Doe mij maar lekker traditionele monogamie. Huiselijk geweld optioneel.
Das twee eilanden verderop. Maar point taken. Zie mezelf ook geen mokkababytjes maken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je een Arubaan neemt is dat geweld niet optioneel ben ik bang.
redding van FOK!quote:
Gewoon een PUA boek schrijven henkie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:52 schreef fathank het volgende:
[..]
redding van FOK!
internet is bezaaid met eeuwige maagden, prima doelgroep die je easypeasy geld uit de zakken kan kloppen.
Zat eerder te denken aan m'n memoires, maar daar is 't op m'n 29e misschien een beetje vroeg voor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gewoon een PUA boek schrijven henkie.
om je even lekker te kunnen ergerenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:59 schreef seto het volgende:
waarom reageren mensen nog op deezertje?
jeetje...quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:10 schreef VMSDKR het volgende:
... je voor je alleen gaat slapen in je tweepersoonsbed een smsje krijgt: "ja, het is gezellig. slaap lekker en tot morgen."
quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:12 schreef Ethanolic het volgende:
... je je vriendin wil verrassen door een dag eerder thuis te komen van een zakentrip, ze binnenkomt en je in de kast moet verstoppen omdat ze haar guy meeneemt.
... En vervolgens de hele daad moet aanschouwen door het sleutelgat.
Qftgdtquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb liever geen relatie dan een open relatie.
Zou pas echt erg zijn als je je eigen huis uit moet terwijl je vriendin helemaal geen date heeft.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of als je je eigen huis uit gaat zodat je vriendin daar haar date kan ontvangen.
True story
tl;dr dat artikel, maar mag hopen dat mijn make up beter isquote:Op donderdag 14 januari 2016 10:57 schreef VMSDKR het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)happij.html#comments
hey crip.
De stereotypen zijn wel stronk hier als je bij elk nieuwbericht een "Hey (...)" kunt verzinnen.
Zeg je eerlijk, ik zie jou wel voor cuck van een shemale aan. No offence verder.quote:
Echt hè.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef Drinky het volgende:
Alsof mensen naar je make-up kijken met die mega tetten
quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zeg je eerlijk, ik zie jou wel voor cuck van een shemale aan. No offence verder.
linkjequote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef Drinky het volgende:
niet overdrijvenquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef Drinky het volgende:
ik ben wel bereid jou wat tikken te geven if that thickles your fancyquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Doe mij maar lekker traditionele monogamie. Huiselijk geweld optioneel.
Ayyyy.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat lieg je nou, in rl life durf je niet eens 's te kijken.
Alleen liften vriend.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ayyyy.
Hebben jullie wel gezoend op de eerste date?
Vonden ze bij het sollicitatiegesprek ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:17 schreef VMSDKR het volgende:
Qua IQ red ik het wel.
Niet blij Klokov natuurlijk.
Die is alwetend.
En dit besefte je niet voor je er ging wonenquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:49 schreef Klokov het volgende:
8 uur onderweg op een dag. Ik moet echt weg uit Groningen
ik ben echt jelly srsquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vonden ze bij het sollicitatiegesprek ook.
Zou jou wel goed doen als je vrouwen eens van dat voetstuk waar je ze op zet zou halen srsquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben wel bereid jou wat tikken te geven if that thickles your fancy
/notsrsquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zou jou wel goed doen als je vrouwen eens van dat voetstuk waar je ze op zet zou halen srs
Jij bent zonder voetstuk toch nog groter.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zou jou wel goed doen als je vrouwen eens van dat voetstuk waar je ze op zet zou halen srs
zij wel bijna mn dick toen ze ineens met dr handen in mn zakken begon te graainenquote:
^^quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, toen wou ik ook in Noord-Nederland gaan werken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
En dit besefte je niet voor je er ging wonen?
Groningen
Daar ga je echt spijt van krijgen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:49 schreef Klokov het volgende:
8 uur onderweg op een dag. Ik moet echt weg uit Groningen
Ga verhuizen. Ik snap zelf ook wel dat ik niet 1 FTE in het OV wil doorbrengenquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Daar ga je echt spijt van krijgen.
Kan me niet voorstellen dat iemand daar ooit spijt van heeft gekregen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:30 schreef Klokov het volgende:
Of bedoelde je het verlaten van Groningen?
Zou wel spijt krijgen als ik naar Amsterdam, Gouda, Flevoland, Limburg, Friesland of Zeeland zou verhuizenquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand daar ooit spijt van heeft gekregen.
Groningen > Rotterdam.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand daar ooit spijt van heeft gekregen.
Weet je al waar je naar toe gaat/wil?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou wel spijt krijgen als ik naar Amsterdam, Gouda, Flevoland, Limburg, Friesland of Zeeland zou verhuizen
Je vergeet Purmerend, Zoetermeer en Nieuwegein.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou wel spijt krijgen als ik naar Amsterdam, Gouda, Flevoland, Limburg, Friesland of Zeeland zou verhuizen
En het toepasselijk genaamde Helmond.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je vergeet Purmerend, Zoetermeer en Nieuwegein.
Er is honestly weinig mis met Groningen, behalve dan dat het aantal hippe koffie-en-thee-zaakjes in de binnenstad echt abnormaal is. Maar het ligt gewoon te ver van de bewoonde wereld vandaan, waardoor het een eigen land wordt.quote:
Verlaten van Grunn.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:30 schreef Klokov het volgende:
Of bedoelde je het verlaten van Groningen?
Best wel accurate beschrijving van Leeuwardenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is honestly weinig mis met Groningen, behalve dan dat het aantal hippe koffie-en-thee-zaakjes in de binnenstad echt abnormaal is. Maar het ligt gewoon te ver van de bewoonde wereld vandaan, waardoor het een eigen land wordt.
Hangt van de baan af. Waarschijnlijk Utrecht of Gelderland.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Weet je al waar je naar toe gaat/wil?
Gewoon minimumstraffen invoeren. Stelen, als familie steel/schadewaarde x 10 terug laten betalen. Waarde > 10.000, hand eraf. Waarde > 50.000, doodstraf. Verkrachting, pik eraf, jailtime en daarna de strop. Moord, strop.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:08 schreef Beach het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)oring_the_immigrant/
hey faeroer
Si membrum rupsit, talio esto.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:57 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Gewoon minimumstraffen invoeren. Stelen, als familie steel/schadewaarde x 10 terug laten betalen. Waarde > 10.000, hand eraf. Waarde > 50.000, doodstraf. Verkrachting, pik eraf, jailtime en daarna de strop. Moord, strop.
Invoeren verplicht half uurtje 'Strafjournaal' kijken voor iedereen een jaar lang. Denk dat je na 10 voorbeeldjes wel klaar ben.
Zeg maar de sharia?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:57 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Gewoon minimumstraffen invoeren. Stelen, als familie steel/schadewaarde x 10 terug laten betalen. Waarde > 10.000, hand eraf. Waarde > 50.000, doodstraf. Verkrachting, pik eraf, jailtime en daarna de strop. Moord, strop.
Invoeren verplicht half uurtje 'Strafjournaal' kijken voor iedereen een jaar lang. Denk dat je na 10 voorbeeldjes wel klaar ben.
Weet jij beter dan ik, Sharia is in mijn optiek onzin.quote:
TR gezet. Laterzquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:23 schreef kaasplankje het volgende:
ja gwn kapotschieten die kkmogols
quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is honestly weinig mis met Groningen, behalve dan dat het aantal hippe koffie-en-thee-zaakjes in de binnenstad echt abnormaal is. Maar het ligt gewoon te ver van de bewoonde wereld vandaan, waardoor het een eigen land wordt.
Si iniuria alteri faxsit, viginti quinque poenae sunt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:22 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Weet jij beter dan ik, Sharia is in mijn optiek onzin.
Gewoon harde straffen, niet die softe Europese strafjes van D66 OM en D66 rechters. Heb nog liever een politiestaat dan wat er nu is.
Je hoeft niet te schatten, je kunt kijken naar de cijfers van landen met extreme straffen. Antwoord is nee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Of het preventief helpt is niet in te schatten, maar het ruimt in ieder geval lekker op.
Met de doodstraf is het percentage dat terugvalt wel aanzienlijk lager.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schatten, je kunt kijken naar de cijfers van landen met extreme straffen. Antwoord is nee.
Uiteindelijk zijn de criminelen op, snap je?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schatten, je kunt kijken naar de cijfers van landen met extreme straffen. Antwoord is nee.
Si vis pachem para bellum ja tog æ, waar google al niet goed voor isquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Quidquid Latine dictum sit, altum videtur.
Gaat heenus homosexualus.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Si iniuria alteri faxsit, viginti quinque poenae sunt.
En het dan nog fout overschrijven.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:42 schreef Faeroer het volgende:
Meteen een oplossing voor het gasprobleem.
[..]
Si vis pachem para bellum ja tog, waar google al niet goed voor is
kan je hier aub meer over vertellenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En het dan nog fout overschrijven.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Met de doodstraf is het percentage dat terugvalt wel aanzienlijk lager.
Ja, want de shitload aan andere variabelen zijn compleet te negeren bij een 1 op 1 vergelijking wat betreft die cijfers...quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Succes mattiequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:31 schreef Dimachaerus het volgende:
morgen financial accounting ja toch
Ik geloof niet in een maakbare sprookjessamenleving. Heb liever een tweede red/white terror mannerheim of generaal black pershing situatie en heb zeker geen behoefte aan causale hbo cijfertjes nonsense. Dat laatste kan je wellicht verkopen aan Zweden, het grootste cuckland van de wereld.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Aanpassing strafmaat =/= halve sharia.
Show me cijfers van westerse landen met een lagere crimerate met direct causaal verband met zwaardere straffen en faeroer krijgt soort van een punt, ergens in de verte. Tot die tijd is "op een gegeven moment zijn de criminelen op" een fantastisch voorbeeld naieviteit en gebrek aan inzicht.
ik ga hier even een regressie analyse op los laten !! en de correlatie berekenen !quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Show me cijfers van westerse landen met een lagere crimerate met direct causaal verband met zwaardere straffen en faeroer krijgt soort van een punt, ergens in de verte. Tot die tijd is "op een gegeven moment zijn de criminelen op" een fantastisch voorbeeld naieviteit en gebrek aan inzicht.
Heerlijk, die aan de wal staande stuurlui-praat. Heeft niets met werkelijkheid te maken, maar voelt goed om te schreeuwen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:40 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een maakbare sprookjessamenleving. Heb liever een tweede red/white terror mannerheim of generaal black pershing situatie en heb zeker geen behoefte aan causale hbo cijfertjes nonsense. Dat laatste kan je wellicht verkopen aan Zweden, het grootste cuckland van de wereld.Wat moeten normale burgers met criminelen? Maak er biogas van ofzo, niemand mist hen.
Dat kan ik niet, met dezelfde reden dat jij het tegenpunt niet kunt bewijzen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Vragen om een degelijke statistische onderbouwing van iets wat nog nooit op onze demografie (met name NL, Duitsland) is toegepast getuigt ook niet van enig vermogen om de werkelijkheid onder ogen te zien. Zeker niet als je rekening houdt met variabelen zoals verkrachtingshordes.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heerlijk, die aan de wal staande stuurlui-praat. Heeft niets met werkelijkheid te maken, maar voelt goed om te schreeuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |