quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:01 schreef VMSDKR het volgende:
This is Kelly Lee Decay. She wanted to look like Jessica Rabbit, so she spent 7 years crushing her ribs...dafuuuuuuq ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey deuce
zou wel keertje
novelty factor dit dat
hey sapstengel
Vriend ik heet gewoon Pjotr.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:21 schreef Ethanolic het volgende:
Is deuce Reda?? Omg ik dacht dat ie Wijnand heette.
raad de userquote:Een collega, dat zou een stunt zijn. En dan op zondag samen met m'n vriend boodschappen gaan doen.
Is het weer aan met Weissman ?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:26 schreef seto het volgende:
[..]
raad de user
google gebruiken staat gelijk aan echt voor schut staan
Sws eentje die getailleerd is.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:42 schreef Dimachaerus het volgende:
welke jas zou ik kopen
¤300
[ afbeelding ]
¤80
[ afbeelding ]
Link topicjequote:Op donderdag 14 januari 2016 13:26 schreef seto het volgende:
[..]
raad de user
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef fathank het volgende:
wat een hoer
Lekker met zo'n 17-jarige vakkenvuller ff de koelcel induiken om de groentes goed te leggen
en savonds met een druipkut in bed kruipen
gadverdamme man
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:02 schreef seto het volgende:
RIP alan rickman btw
[ afbeelding ]Ik lees het net. Dag Metatron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C U C Kquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:26 schreef seto het volgende:
[..]
raad de user
Maar wel bij je vriend blijven omdat je in je eentje de huur niet kunt betalen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:47 schreef Questular het volgende:
Kilo's afvallen en dan lekker rondneuken.
Is gewoon de volgende stap in de evolutie, iedereen die het niet snapt is achtergesteld.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:00 schreef VMSDKR het volgende:
MAAR JULLIE SNAPPEN EEN OPEN RELATIE NIET.
Waarom gemeen? Ik denk dat het gemener is als je het over haar hebt als ze het niet weet dan dat ze hier is en het wel weet.quote:
Nu schiet je van gemeen naar WK.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom gemeen? Ik denk dat het gemener is als je het over haar hebt als ze het niet weet dan dat ze hier is en het wel weet.
WK.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu schiet je van gemeen naar WK.
Maar ik hou me er lekker buiten, voor je het weet begint er weer een batshitcrazy dm-aanval.
AYYYYquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:08 schreef VMSDKR het volgende:
.. je 's avonds besluit down te gaan op je vriendin en je warme mayonaise ruikt.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:06 schreef Ethanolic het volgende:
Je weet dat je een open relatie hebt als...
wat denk je dat al die lurkers doen hieroquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom gemeen? Ik denk dat het gemener is als je het over haar hebt als ze het niet weet dan dat ze hier is en het wel weet.
Geen idee, maakt me ook niet uit. Fuck lurkers. Het wordt weer tijd voor een vuurtje. Dode boel hier.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:10 schreef fathank het volgende:
[..]
wat denk je dat al die lurkers doen hiero
quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:12 schreef Ethanolic het volgende:
... je je vriendin wil verrassen door een dag eerder thuis te komen van een zakentrip, ze binnenkomt en je in de kast moet verstoppen omdat ze haar guy meeneemt.
mag ik vragen als jij van onder gemiddelde iq bent?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:11 schreef VMSDKR het volgende:
We waren hier gvd hypotheekaftrekrente aan het bespreken gisteren.
Nou sorry hoor.
Volgens mij is het gemiddelde iq 83 in oude pekela dus zit VMS er wel boven.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:15 schreef seto het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij van onder gemiddelde iq bent?
Of als je je eigen huis uit gaat zodat je vriendin daar haar date kan ontvangen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:12 schreef Ethanolic het volgende:
... je je vriendin wil verrassen door een dag eerder thuis te komen van een zakentrip, ze binnenkomt en je in de kast moet verstoppen omdat ze haar guy meeneemt.
... En vervolgens de hele daad moet aanschouwen door het sleutelgat.
wiequote:Op donderdag 14 januari 2016 15:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of als je je eigen huis uit gaat zodat je vriendin daar haar date kan ontvangen.
True story
ik heb liever dat m'n wijf vreemdgaat dan dat ze opgetogen thuis komt van een 'date' hoe leuk het wel niet was en 3 weken later jankend op de bank zit omdat ze gedumpt is.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of als je je eigen huis uit gaat zodat je vriendin daar haar date kan ontvangen.
True story
quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb liever geen relatie dan een open relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |