ware woordenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb liever geen relatie dan een open relatie.
Als je een Arubaan neemt is dat geweld niet optioneel ben ik bang.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Doe mij maar lekker traditionele monogamie. Huiselijk geweld optioneel.
Das twee eilanden verderop. Maar point taken. Zie mezelf ook geen mokkababytjes maken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je een Arubaan neemt is dat geweld niet optioneel ben ik bang.
redding van FOK!quote:
Gewoon een PUA boek schrijven henkie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:52 schreef fathank het volgende:
[..]
redding van FOK!
internet is bezaaid met eeuwige maagden, prima doelgroep die je easypeasy geld uit de zakken kan kloppen.
Zat eerder te denken aan m'n memoires, maar daar is 't op m'n 29e misschien een beetje vroeg voor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gewoon een PUA boek schrijven henkie.
om je even lekker te kunnen ergerenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:59 schreef seto het volgende:
waarom reageren mensen nog op deezertje?
jeetje...quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:10 schreef VMSDKR het volgende:
... je voor je alleen gaat slapen in je tweepersoonsbed een smsje krijgt: "ja, het is gezellig. slaap lekker en tot morgen."
quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:12 schreef Ethanolic het volgende:
... je je vriendin wil verrassen door een dag eerder thuis te komen van een zakentrip, ze binnenkomt en je in de kast moet verstoppen omdat ze haar guy meeneemt.
... En vervolgens de hele daad moet aanschouwen door het sleutelgat.
Qftgdtquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb liever geen relatie dan een open relatie.
Zou pas echt erg zijn als je je eigen huis uit moet terwijl je vriendin helemaal geen date heeft.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of als je je eigen huis uit gaat zodat je vriendin daar haar date kan ontvangen.
True story
tl;dr dat artikel, maar mag hopen dat mijn make up beter isquote:Op donderdag 14 januari 2016 10:57 schreef VMSDKR het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)happij.html#comments
hey crip.
De stereotypen zijn wel stronk hier als je bij elk nieuwbericht een "Hey (...)" kunt verzinnen.
Zeg je eerlijk, ik zie jou wel voor cuck van een shemale aan. No offence verder.quote:
Echt hè.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef Drinky het volgende:
Alsof mensen naar je make-up kijken met die mega tetten
quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zeg je eerlijk, ik zie jou wel voor cuck van een shemale aan. No offence verder.
linkjequote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef Drinky het volgende:
niet overdrijvenquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef Drinky het volgende:
ik ben wel bereid jou wat tikken te geven if that thickles your fancyquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Doe mij maar lekker traditionele monogamie. Huiselijk geweld optioneel.
Ayyyy.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat lieg je nou, in rl life durf je niet eens 's te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |