Alleen liften vriend.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ayyyy.
Hebben jullie wel gezoend op de eerste date?
Vonden ze bij het sollicitatiegesprek ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:17 schreef VMSDKR het volgende:
Qua IQ red ik het wel.
Niet blij Klokov natuurlijk.
Die is alwetend.
En dit besefte je niet voor je er ging wonenquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:49 schreef Klokov het volgende:
8 uur onderweg op een dag. Ik moet echt weg uit Groningen
ik ben echt jelly srsquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vonden ze bij het sollicitatiegesprek ook.
Zou jou wel goed doen als je vrouwen eens van dat voetstuk waar je ze op zet zou halen srsquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben wel bereid jou wat tikken te geven if that thickles your fancy
/notsrsquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zou jou wel goed doen als je vrouwen eens van dat voetstuk waar je ze op zet zou halen srs
Jij bent zonder voetstuk toch nog groter.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zou jou wel goed doen als je vrouwen eens van dat voetstuk waar je ze op zet zou halen srs
zij wel bijna mn dick toen ze ineens met dr handen in mn zakken begon te graainenquote:
^^quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, toen wou ik ook in Noord-Nederland gaan werken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
En dit besefte je niet voor je er ging wonen?
Groningen
Daar ga je echt spijt van krijgen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:49 schreef Klokov het volgende:
8 uur onderweg op een dag. Ik moet echt weg uit Groningen
Ga verhuizen. Ik snap zelf ook wel dat ik niet 1 FTE in het OV wil doorbrengenquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Daar ga je echt spijt van krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |