Als je op die manier geld wil verdienen, dan is dat wellicht een idee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, poets het nummer op.
Tegenwoordig is er weer een nieuwe stroming in opkomst qua politieke correctheid.
Tja als ze er niet op hadden gestemd was het racistisch geweest.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:06 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Daar is het meest op gestemd in een democratische wijze.
Ja, dan zouden Tofik Dibi en Sylvana Simons daar weer een prachtig betoog over hebben geschrevenquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:15 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Tja als ze er niet op hadden gestemd was het racistisch geweest.
Ik zei al, die springen een gat in de lucht, mega trots, ''wij zijn straks de baas hier in dit land''.quote:
Ik vind het vooral belachelijk dat iemand die moeilijk uit haar woorden kan komen voorzitter wordt. Krijgen we weer zo'n Anouschka-type.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:15 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat ze niet objectief is, en dat vind ik jammer. Maar goed, Tofik lacht zich de ballen uit z'n broek.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik zei al, die springen een gat in de lucht, mega trots, ''wij zijn straks de baas hier in dit land''.
Ik heb nooit enige discriminatieneigingen gehad, maar ze beginnen nu eigenlijk wat op te komen.
Heb je hem wel eens horen praten, stem geluid?quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat ze niet objectief is, en dat vind ik jammer. Maar goed, Tofik lacht zich de ballen uit z'n broek.
Ja echt hequote:Op donderdag 14 januari 2016 00:17 schreef schommelstoel het volgende:
Mijn hemel wat is Ozturk weer aan het huilen aan de microfoon.
Zou hem dit wel eens zien willen doen in een volle tweede kamer
Dit moet wel de grootste mongool zijn ooit.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Daar denken sommige mensen heel anders over: https://twitter.com/TofikDibi![]()
Wordt illegaal bezet door Marokkoquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:24 schreef maryen65 het volgende:
Wat is er met de Westelijke sahara?
Jawel, maar Ozmarokkaan bekt niet zo lekker.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Heel geschikt die Arib: http://www.elsevier.nl/Po(...)rib-ELSEVIER263868W/
Dit weten ze echt wel.. Het is niet lang geleden, en er zitten nog genoeg Kamerleden die de eerdere soaps met Arib hebben meegemaakt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]![]()
men komt er vanzelf wel achter, of niet...
Haha je zou het bijna zeggen ja. Maar dat soort types zijn ieder geval wel bloedirritant.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb je hem wel eens horen praten, stem geluid?
Die man heeft geen ballen of zijn nog altijd niet ingedaald.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:15 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Als ze gewoon een overzichtelijke en duidelijke speech had gehouden dan was er niets aan de hand geweest en was er weinig kritiek geweest. Dit was een vaag en rommelig verhaal waarbij ze moeilijk uit haar woorden kon komen.quote:
Niet helemaal, want haar verleden is zeer dubieus. Ik vind dat een kamervoorzitter van onberispelijk gedrag moet zijn ( http://www.elsevier.nl/Po(...)rib-ELSEVIER263868W/ ). En dan komt daar het dubbele paspoort nog bij.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als ze gewoon een overzichtelijke en duidelijke speech had gehouden dan was er niets aan de hand geweest en was er weinig kritiek geweest. Dit was een vaag en rommelig verhaal waarbij ze moeilijk uit haar woorden kon komen.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Heel geschikt die Arib: http://www.elsevier.nl/Po(...)rib-ELSEVIER263868W/
De GBL betaald zijn reisjes allemaal zelf?quote:Marokko betaalde reis Marrakech PvdA'er Khadija Arib
Nee, sommige worden ook vast betaald door Israël.quote:Op donderdag 14 januari 2016 08:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
De GBL betaald zijn reisjes allemaal zelf?
Waarom zouden parlementariërs enkel moeten afgaan op de speeches om hun stem te bepalen? Tenslotte kennen ze elkaar. Natuurlijk is ook dat een belangrijke bron van informatie, nog los van een eventuele gunfactor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar het is niet logisch als je de speeches bekijkt. (waarbij Arib het slechtste uit haar woorden kwam) Moet dus wel de gunfactor zijn geweest.
Had niet zijn hele speech meegekregen, maar steengoed!quote:
Het overgrote deel stemt gewoon op Wilders, de rest komt niet eens in de buurt (is vaak zo bij lijsttrekkers en zeker als de partij en de persoon vrijwel één zijn).quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:08 schreef Onnoman het volgende:
Ik ga erg lachen als Bosma meer stemmen krijgt dan Wilders bij de volgende verkiezingen..
ik zie in hem namelijk meer kwaliteiten dan een persoon als Wilders
Wilders vind dat ook niet erg.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:08 schreef Onnoman het volgende:
Ik ga erg lachen als Bosma meer stemmen krijgt dan Wilders bij de volgende verkiezingen..
ik zie in hem namelijk meer kwaliteiten dan een persoon als Wilders
Wilders wilde ook gewoon vooral verliezen met Bosma om zijn retoriek te kunnen blijven afvurenquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:37 schreef DestroyerPiet het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto is goed te zien hoe erg Wilders en Bosma het vinden dat Arib Kamervoorzitter is geworden.
blijkt maar weer eens dat de ferme taal van wilders vooral voor de Buhne is. als je dit echt een zwarte dag voor de democratie vind zoals hij in de media roept dan sta je niet zo op de foto.
(wel een mooie foto trouwens)
misschien lacht hij haar wel uitquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:37 schreef DestroyerPiet het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto is goed te zien hoe erg Wilders en Bosma het vinden dat Arib Kamervoorzitter is geworden.
blijkt maar weer eens dat de ferme taal van wilders vooral voor de Buhne is. als je dit echt een zwarte dag voor de democratie vind zoals hij in de media roept dan sta je niet zo op de foto.
idd.. zou me ook niet verbazenquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:38 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Wilders vind dat ook niet erg.
Zou het niet vreemd vinden dat Wilders hem naar voren schuift voor Minister President.
Ach ja, dat hoort bij de politiekquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:37 schreef DestroyerPiet het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben toch benieuwd hoe jij dat kan beoordelen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:59 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Maar blijft opvallend dat de minst geschikte kandidaat gewonnen heeft.
Daar hoef je gelukkig geen raketgeleerde voor te zijn, om dat te zienquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:33 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ik ben toch benieuwd hoe jij dat kan beoordelen?
een voorzitter moet een debat kunnen leiden. Of je wel of niet goed kan spreken lijkt me niet echt relevantquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:41 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Daar hoef je gelukkig geen raketgeleerde voor te zijn, om dat te ziende verschillen tussen haar en de andere 3 kandidaten waren opmerkelijk groot. Alleen het gehakkel al en vrijwel geen 1 zin in normaal Nederlands kunnen uitspreken vind ik merkwaardig. Je kiest toch de beste kandidaat lijkt me.
Mij wel maar let's agree to disagreequote:Op donderdag 14 januari 2016 15:44 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
een voorzitter moet een debat kunnen leiden. Of je wel of niet goed kan spreken lijkt me niet echt relevant
Niet overdrijven, hij is eerder lollig dan scherp en ik deel zijn blik op het voorzitterschap op zich wel, maar een heel doorwrocht idee heeft hij daar nou ook weer niet over.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:32 schreef H.FR het volgende:
Had niet zijn hele speech meegekregen, maar steengoed!
Echt doodzonde dat hij bij de PVV zit.
Nouja, ala je het vergelijkt met Anouchka en de andere kandidaten was het veruit de beste. Maargoed, een jaartje uitzingen met Arib moet ook wel lukken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet overdrijven, hij is eerder lollig dan scherp en ik deel zijn blik op het voorzitterschap op zich wel, maar een heel doorwrocht idee heeft hij daar nou ook weer niet over.
Je hebt volledig gelijk, gewoon de slechtste kandidaat en dus puur gewonnen op basis van gunfactor. Slecht. Krijgen we weer dat gerotzooi wat me met Anouschka al gewend waren.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:41 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Daar hoef je gelukkig geen raketgeleerde voor te zijn, om dat te ziende verschillen tussen haar en de andere 3 kandidaten waren opmerkelijk groot. Alleen het gehakkel al en vrijwel geen 1 zin in normaal Nederlands kunnen uitspreken vind ik merkwaardig. Je kiest toch de beste kandidaat lijkt me.
Het lijkt me ook wel een capabele voorzitter hoor, maar Van Miltenburg is daar de maat niet van. Ik heb de rest van de kandidaten niet gehoord, maar ik vond het verhaal van Bosma ook weer niet zo goed als je zou verwachten op basis van de lovende reacties.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nouja, ala je het vergelijkt met Anouchka en de andere kandidaten was het veruit de beste.
Elias en Arib ongeschikt, de andere 2 waren prima.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel een capabele voorzitter hoor, maar Van Miltenburg is daar de maat niet van. Ik heb de rest van de kandidaten niet gehoord, maar ik vond het verhaal van Bosma ook weer niet zo goed als je zou verwachten op basis van de lovende reacties.
Nee joh.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:45 schreef danos het volgende:
Ik zit nog met een vraag. Zou de uitslag nou anders zijn geweest als we gisteren om 13.45 gelijk waren begonnen met stemmem?
Heeft niets met elkaar te maken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 08:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
De GBL betaald zijn reisjes allemaal zelf?
Nee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:45 schreef danos het volgende:
Ik zit nog met een vraag. Zou de uitslag nou anders zijn geweest als we gisteren om 13.45 gelijk waren begonnen met stemmem?
Hoezo niet? Waarom mag het ene Kamerlid wel reisjes maken op kosten van een ander land en het andere niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Heeft niets met elkaar te maken.
Als ze echt zo ongeschikt is als jij wilt doen geloven dan was dat al wel gebleken tijdens haar werkzaamheden als ondervoorzitter.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je hebt volledig gelijk, gewoon de slechtste kandidaat en dus puur gewonnen op basis van gunfactor. Slecht. Krijgen we weer dat gerotzooi wat me met Anouschka al gewend waren.
Verschil in omstandigheden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoezo niet? Waarom mag het ene Kamerlid wel reisjes maken op kosten van een ander land en het andere niet?
Oh ja. Dat is natuurlijk ook waarom-ie al dat geld uit Israël ontvangt. Toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Geert is Nederlander, heeft slechts één nationaliteit en één loyaliteit.
Want ik mag opeens geen mening hebben over Bosma, ik vertrouw die vent niet en het interesseert me heel weinig wat 'neutrale' bronnen zeggen, zeg zelf niets als je niet tegen een andere mening kan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat hij al 6 jaar ondervoorzitter is en neutrale bronnen hem als beste kandidaat zien en zagen.
Zeg dan niks als je er niets van weet zeg. Damn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |