SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft ze al onder de dekens liggen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zijn er hier meer mensen die al over zijn op een dekbed? Ik twijfel wanneer dat het goede moment is, Saar slaapt nu nog prima in dr slaapzak.
Het duurde precies drie weken. Ik heb wel geluk gehad, heb er niets aan overgehouden (behalve het eerste jaar nog af en toe spiertrekkingen bij mijn oog).quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:12 schreef Fazzoletti het volgende:
Gefeliciteerd NTS!
Wat lijkt me dat eng Franny. Heeft het lang geduurd tot het weer over was?
F slaapt sinds een paar dagen niet meer in z'n slaapzak want hij heeft nu een dekbedHij lijkt meteen zo groot nu, m'n baby, waar ben je?
![]()
![]()
en nieuwe baby maken schiet ook al niet op
![]()
Dr liggen geen dekens in haar bedje... ze.slaapt enkel in dr dikke slaapzak anders heeft ze het veel te warm.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Blijft ze al onder de dekens liggen?
Dan weet ik het niet, wij hebben dunne slaapzakjes en een lekkere deken erover, dan kan hij nog eens wat af doen als hij het te warm heeft.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dr liggen geen dekens in haar bedje... ze.slaapt enkel in dr dikke slaapzak anders heeft ze het veel te warm.
SPOILER: kwakOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwark-MelbaWat een leukerd toch!
Snoenk wat leuk een broertje/zusje voor O! Hopelijk kunnen jullie snel terecht!
Wat klote van de diarree bij O! Sterkte en hopelijk is het toch snel over
Hier had V vanaf zijn eerste verjaardag ook opeens hele erge diarree, heel zuur enzo.
Hij had er zo lang last van dat hij kapotte billen had (echt heel erg tot bloedens toe.. zo zielig) en er ook nog eens een schimmeltje werd vastgesteld.
Hij had dit nog nooit gehad en we dachten aan zure luiers door op springen staande kiezen of misschien toch een reactie op de verse koemelk die hij vanaf zijn eerste verjaardag kreeg. Direct gestopt met verse koemelk en weer terug gegaan op poeder (al dacht ik dat als hij last van koemelk zou hebben hij toch ook al wel last van de poedermelk zou moeten hebben.. maar weet ik veel).
Pas na een paar weken gingen de zuren broeken over (en inderdaad.. daar kwamen 2 kiezen) en pas daarna ging het weer beter met zijn billen. Nu heeft hij ongeveer 2 weken normale ontlasting en we zijn eergisteren weer begonnen met het geven van verse koemelk... Tot nu toe is zijn ontlasting nog goed... fingers crossed...
Razzzz wat schattig zo slapen gaan van AZe is écht geen baby meer hoor
Fazzzz hahaha F is een goede leermeesterHier roept mijn nichtje heel de dag 'IKKE OOK' .. ook zoiets wat vast heel makkelijk over te nemen is straks
En hopelijk is het bij jullie snel raak
Hobbesje hopelijk wordt het slapen snel weer herontdekt
Krijgerrtje goed van de prikjes! Hopelijk krijgt ze er geen last vanLeuk hé om te zien dat ze opeens zoveel kunnen
NTS Gefliciteerd met je dreumessss!!!
Franny brrrr wat klinkt dat eng zo'n aangezichtsverlamming.. helemaal als je in het begin niet weet wat het is!
Mooie olifant Burd!![]()
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 14-01-2016 12:42:36 ]S. 2014
J. 2016
Wij hier ook nog niet. Boaz wordt wel iedere keer met zijn koppie aan dezelfde kant wakker als waar we hem 's avonds in bedje leggen. Maar ik wacht er nog even mee. Ze worden al zo snel grootquote:Op donderdag 14 januari 2016 10:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zijn er hier meer mensen die al over zijn op een dekbed? Ik twijfel wanneer dat het goede moment is, Saar slaapt nu nog prima in dr slaapzak.
Oh echt, dus exact zoals de arts zei, 3 weken. Maar wat een schrik zeg, gelukkig is het nu helemaal wegquote:Op donderdag 14 januari 2016 10:28 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Het duurde precies drie weken. Ik heb wel geluk gehad, heb er niets aan overgehouden (behalve het eerste jaar nog af en toe spiertrekkingen bij mijn oog).
Ik hik ook aan tegen die overstap. I slaapt nu ook nog in een slaapzakje (nouja, dat is bij maat 92 niet meer echt een slaapzakje,), en ze vindt dat heel fijn. Eigenlijk vind ik het wel goed nog zo. Ik zie toch voor me dat ze zich dan loswoelt of gaat spelen met het dekbed. En zo lang het zo goed gaan, ben ik niet zo van verandering geloof ik.
.
Ah, ben je al een tijdje aan het proberen? Moeilijk om geduldig te zijn, als je zo graag wil. Ik zit ineens weer zo te denken, dat ik misschien toch wel wil. Ik word een beetje gek van mezelf..
quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:51 schreef Radyhyn het volgende:
Oh, hier sinds kort ook zure poep... En ze krijgt sinds kort bekers koemelk te drinken. Daar dan toch eens mee stoppen en hopen dat dan de zure poep iig weg is.SPOILER: kwakOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwark-MelbaWat een leukerd toch!
Hier had V vanaf zijn eerste verjaardag ook opeens hele erge diarree, heel zuur enzo.
Hij had er zo lang last van dat hij kapotte billen had (echt heel erg tot bloedens toe.. zo zielig) en er ook nog eens een schimmeltje werd vastgesteld.
Hij had dit nog nooit gehad en we dachten aan zure luiers door op springen staande kiezen of misschien toch een reactie op de verse koemelk die hij vanaf zijn eerste verjaardag kreeg. Direct gestopt met verse koemelk en weer terug gegaan op poeder (al dacht ik dat als hij last van koemelk zou hebben hij toch ook al wel last van de poedermelk zou moeten hebben.. maar weet ik veel).
Pas na een paar weken gingen de zuren broeken over (en inderdaad.. daar kwamen 2 kiezen) en pas daarna ging het weer beter met zijn billen. Nu heeft hij ongeveer 2 weken normale ontlasting en we zijn eergisteren weer begonnen met het geven van verse koemelk... Tot nu toe is zijn ontlasting nog goed... fingers crossed...
Fazzzz hahaha F is een goede leermeesterHier roept mijn nichtje heel de dag 'IKKE OOK' .. ook zoiets wat vast heel makkelijk over te nemen is straks
Krijgerrtje goed van de prikjes! Hopelijk krijgt ze er geen last vanLeuk hé om te zien dat ze opeens zoveel kunnen
Franny brrrr wat klinkt dat eng zo'n aangezichtsverlamming.. helemaal als je in het begin niet weet wat het is!
Mooie olifant Burd!![]()
Hoop dat V. Geen last meer heeft van zure poep.
Een staart voor Saar![]()
Fazzzz ik hoop dat jullie niet lang meer hoeven te proberen!
Ik weet niet of het wel door de melk kwam hoor...quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:33 schreef snoenk het volgende:
[..]
Oh, hier sinds kort ook zure poep... En ze krijgt sinds kort bekers koemelk te drinken. Daar dan toch eens mee stoppen en hopen dat dan de zure poep iig weg is.
Hoop dat V. Geen last meer heeft van zure poep.
Een staart voor Saar![]()
Fazzzz ik hoop dat jullie niet lang meer hoeven te proberen!
Ik doe gewoon even een luie +1 hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 10:51 schreef Radyhyn het volgende:
Kwark-MelbaWat een leukerd toch!
Mooie olifant Burd!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staartje voor Saar![]()
Beterschap voor I![]()
Hier ook nog geen dekbed, meestal vinden we haar achterstevoren en ondersteboven weer terug in bed.
S heeft net in alle plassen die we tegenkwamen gestampt. We hebben er zo'n 1½ uur over gedaan om even wat boodschappen te doen![]()
Maar ze wordt er zo blij van
Er zit een konijntje in haar zak,maar ik vind het toch echt berenoren op de capuchon. En dan toch weer een konijnenstaartje op de achterkant. Het is vanalles wat dusquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:15 schreef Radyhyn het volgende:
Wat leuk! Hallo Jumbo!
Heeft ze nou een super schattig nijnen beren jasje aan?
Oh staat ie er weer op????quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:35 schreef BlueEyes het volgende:
Kind besluit eens langer dan 1,5 uurte slapen![]()
Dus 2e aflevering aangezet.
Mennnn![]()
Ik word boos en opstandig van dit soort meiden.
Werkt ook nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:44 schreef BlueEyes het volgende:
Ik kijk via uitzendinggemist via tvkastje dinges digitale tv
Ik vond het vooral heel verdrietig. Meisje heeft totaal geen basis, geen zelfbeeld, geen voorbeeld. Haar kind gaat (of er moeten heel bijzondere dingen gebeuren) ook zo'n toekomst tegemoet. Iedereen verliestquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:35 schreef BlueEyes het volgende:
Kind besluit eens langer dan 1,5 uurte slapen![]()
Dus 2e aflevering aangezet.
Mennnn![]()
Ik word boos en opstandig van dit soort meiden.
Klimgeitjequote:Op donderdag 14 januari 2016 15:45 schreef BlueEyes het volgende:
Heb je gelijk in hoor Razz, het is in en in triest allemaal.
Hier net dé reden gezien voorlopig (lees nog lang niet) over te stappen op een dekbedje.
Ik was aan het rondpielen boven toen F net wakker was, slaapzakje uit en boekjes in bed vindt hij prachtig.
Maar dat werd uiteindelijk alle beesten op een bultje, er op staan en hoppa als volleerd ballerina ging zijn been omhoog om op de rand van het bed leggen en op te trekken en eruit te willen klimmen![]()
Die slaapzak dient nog te mooi als dwangbuisje cq veiligheidsmaatregel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Dit vind ik best een reden om te bellen. Al is het maar voor advies of een afspraak over wat morgen te doen als het niet is verbeterd. Beterschap!quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Blegh. I had net 40,2 graden koorts, een vrijwel lege plasluier, en hij heeft sinds hij wakker is nog niet rechtop gezeten (hij valt steeds weer terug tegen mij aan). Als dit morgen niet verbeterd is, wil ik eigenlijk de huisarts wel bellen. Of is dat overdreven...?
Mijn moeder zit in de bijstand en door allerlei toeslagen en potjes hier en potjes daar heeft ze in de maand meer dan ik met mijn fulltime werkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef BlueEyes het volgende:
En het was geloof ik nog een koophuis ook.
Dat die dure spullen er zijn en eigenlijk geen cent te makken hebben verbaas ik me ook wel vaker over.
Maar ik heb wel eens mij een groot multidisciplinair overleg gezeten over een probleemgezin met allerlei instanties als gemeente, schuldhulpsanering, bureau jeugdzorg, woningcorporaties etc. En als je dan hoort hoeveel potjes er her en der vandaan kunnen komen voor van alles sta je ook te klapperen met je oren.
Niet dat ik het minder bedeelde mensen niet gun, maar vind het ook wel bizar wat er soms mogelijk is wat bij mensen die wel werken voor minimum en alles eraan proberen niet gegeven kan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lopende W.!
DaD nog bij de HA geweest?
Dat 4HO1B kijk ik niet. Jammer dat er dit soort sensatiebeluste programma's gemaakt worden. Dat geld wat nodig is om dat programma te maken zou beter gestoken kunnen worden in fatsoenlijke (jeugd)zorg hier in NL.
Verder vandaag een normale dag gehad. We vieren Piranha's verjaardag zaterdag pas. Wel heeft hij ons cadeau en het cadeau van mijn ouders gehad. Een Bruder Roadmax tractor met kiepkar en uitbreiding voor de Toettoet Auto's. Hij heeft er nog niet eens naar omgekeken maar dat komt wel een keer.
O. Heeft voor haar verjaardag van de familie bijna alles van zoef-zoef gekregen en dat is hier echt een dikke hit. Ik kan al bijna alle liedjes meezingenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:16 schreef NotTheSame het volgende:
Verder vandaag een normale dag gehad. We vieren Piranha's verjaardag zaterdag pas. Wel heeft hij ons cadeau en het cadeau van mijn ouders gehad. Een Bruder Roadmax tractor met kiepkar en uitbreiding voor de Toettoet Auto's. Hij heeft er nog niet eens naar omgekeken maar dat komt wel een keer.
Ik heb nu 3 grote opbergbakken vol met Toettoettroepquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:26 schreef snoenk het volgende:
[..]
O. Heeft voor haar verjaardag van de familie bijna alles van zoef-zoef gekregen en dat is hier echt een dikke hit. Ik kan al bijna alle liedjes meezingen![]()
![]()
Had ook verwacht dat het nog minstens een half jaar in de kast zou staan maar ze is er van sochtends tot savonds hartstikke druk mee
Samen rijden we door de stad, kom maak plezier we gaan op pad. Ik ben jouw toet toet auto! Ik ben dol op ritjes maken (grietjes naaien volgens ons)quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:26 schreef snoenk het volgende:
[..]
O. Heeft voor haar verjaardag van de familie bijna alles van zoef-zoef gekregen en dat is hier echt een dikke hit. Ik kan al bijna alle liedjes meezingen![]()
![]()
Had ook verwacht dat het nog minstens een half jaar in de kast zou staan maar ze is er van sochtends tot savonds hartstikke druk mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amsel, wij halen van alles uit de kast (ze mag mijn tanden poetsen, in de spiegel kijken, liedjes zingen), maar uiteindelijk komt het toch altijd neer op de ouderwetse Houdgreep. I gaat dan beetje brullen, maar dat is best handig want als ze dan haar mond open heeft, kan ik mooi even snel poetsen..
. Je reinste kindermishandeling en zo, maar het doel heiligt hier de middelen vind ik.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Hier op aanraden van de tandarts een elektrische borstel gekocht... en dat gaat nog niet dramaloos maar wel beter.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:46 schreef Amsel het volgende:
Oh jongens ik wil op zoveel aanhaken, maar met een kind dat pas om 22:00 wil gaan slapen lukt dat niet zo goed
Even snel (en ik vergeet vast een hoop - sorry):
Hou je taai Kwak! Wij hebben een paar jaar geleden in grote angst gezeten omdat het erop leek dat vriend (toen nog, nu man) iets engs en dodelijks had. Bleek gelukkig ook OK te zijn, maar ik herinner me de stress en angst nog goed. Het maakte wel duidelijk dat we echt for better or for worse bij elkaar waren en daar zijn toch wel huwelijk en kind uit voortgekomen
Hoe is het nu met I DaD?
En hier slaapt dreumes toevallig sinds een week ook onder een dekbed ipv in een slaapzak. Ze vond in ons bed het dekbed overduidelijk zo fijn en fluffy, en nu in haar eigen bedje wordt ze er ook heel blij van
Iemand trouwens tips voor tandenpoetsen? Elke avond drama
Bij het poetsen, de tandenborstel wordt roodquote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:42 schreef Franny_G het volgende:
Wanneer zie je dat het tandvlees bloedt, Amsel? Tijdens of na het poetsen of op andere momenten? I heeft bij doorkomende tanden/kiezen ook bloedend tandvlees, dat zie ik dan vooral op het laken in haar bedje. Als ze daar lekker op heeft liggen kwijlen.. Bij doorkomende tanden/kiezen maak ik ook geen strijd van het tandenpoetsen want dan is het begrijpelijk dat ze het niet fijn vinden en dat het gevoelig is.
Dan ligt het niet aan mij dus dat ik dat vond stinkenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:36 schreef Fazzoletti het volgende:
Hmmm doorlek luiers zie ik hier ook steeds vaker. Maar ik gebruik nog 4, dus misschien voor de nacht alvast over naar 5. Ik vind trouwens ook dat die urine zo veel meer stinkt nu! Elke ochtend dus maar goed wassen + schone romper want die stinkt dan ook![]()
Misschien een gek idee hoor, maar hem voor het slapen gaan op het potje proberen te zetten? Hier hielp dat pas toen hij 3 was, maar ik hoor dat veel kinderen sneller zijn dan dat. Bij ons was het doorlekken in fses trouwens. Hield vanzelf weer op.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:03 schreef BlueEyes het volgende:
DaD fijn!
JM![]()
Amsel hier ook poetsproblemen. In periode van nieuwe tand/kies extra dramatiek.
Ook ik doe met veel bombarie en clowneske capriolen maar uiteindelijk zoals Franny de houdgreep erop.
Chocolade hoef ik hier niet te delen.
Als hij ook eens ergens een koekje krijgt met chocola er op dan is dat 1 hap en weer uitspugen.
Viesss hoor je dan
Ik word een beetje moe van de doorlek elke ochtend.
2 luiers over elkaar helpt niks, maat 5 luiers gebruik ik al met zijn bijna 12kilo kippekontje.
Achterstevoren helpt niets.
Piemeltje 'vastplakken' met zink werkt niks
Hij slaapt voornamelijk op zijn buik en dat trekken de luiers niet met de monsterplassen.
Maar ik vind om 22/23u luierwissel ook zo sneu wnt dan ligt hij zo heerlijk te slapen.
Gedoe
Misschien een stomme vraag hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:03 schreef BlueEyes het volgende:
DaD fijn!
JM![]()
Amsel hier ook poetsproblemen. In periode van nieuwe tand/kies extra dramatiek.
Ook ik doe met veel bombarie en clowneske capriolen maar uiteindelijk zoals Franny de houdgreep erop.
Chocolade hoef ik hier niet te delen.
Als hij ook eens ergens een koekje krijgt met chocola er op dan is dat 1 hap en weer uitspugen.
Viesss hoor je dan
Ik word een beetje moe van de doorlek elke ochtend.
2 luiers over elkaar helpt niks, maat 5 luiers gebruik ik al met zijn bijna 12kilo kippekontje.
Achterstevoren helpt niets.
Piemeltje 'vastplakken' met zink werkt niks
Hij slaapt voornamelijk op zijn buik en dat trekken de luiers niet met de monsterplassen.
Maar ik vind om 22/23u luierwissel ook zo sneu wnt dan ligt hij zo heerlijk te slapen.
Gedoe
Naar de goelag?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:29 schreef Franny_G het volgende:
Stalinistische praktijken hier: als we verschrikkelijk Herrie speelgoed krijgen, 'verdwijnt' dat speelgoed zomaar ineens, niemand weet waarheen.
I zit daar ook niet mee, want die is niet erg gek op zulk speelgoed, dat scheelt.
Amsel, oei, dat is best even schrikken lijkt me, zo'n tandenborsteltje met bloed. Ik weet ook niet zo goed hoe je dat zou kunnen oplossen. Misschien is een elektrische tandenborstel wat zachter voor het tandvlees of andere borsteltjes? Ik zou denk ik advies aan een tandarts vragen.
Heerlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:26 schreef BlueEyes het volgende:
Jaaaah piepschoentjes![]()
Je weet altijd je kind te vinden![]()
Ik ken ze uit Egypte nog en werd knettergek ervan als ik al die piepjes van een aantal kids bij elkaar hoorde![]()
Ik ga maandverband op zijn buik plakken denk ik.
Sowieso het potje wil ik eerdaags eens gaan introduceren hier, want het is zo duidelijk wanneer hij poepen moet.
Ik denk alleen nu al dat ik weet wat er gebeuren gaat.
Een jongetje dat in blote billen rondhupst met een potje in zijn handen en op zijn hoofd.
En lawaaispeelgoed met lampjes verban ik hier ook niet.
Hij danst er vrolijk op en komt er gericht mee aan stappen om ze aan te doen.
Maar speelgoed zonder vindt hij ook leuk dus dat heeft hij ook.
Vanmorgen een half uur op zijn billen gezeten de Duplo op elkaar stapelen.
Leuk om te zien dat het hem eindelijk lukt en hoe hij daar zoet mee is.
En erna bij mijn vraag het op te ruimen ook netjes weg te gooien in de bak.
Kleine jongetjes worden groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dokter was tevreden, complimenten voor zijn intonatie en gebabbel, slapen en eten (slecht) zijn idd een faaaaaase ook volgens haar. Hoppa.Kwak
Die is er bij ons cb niet! 14 mnd en daarna pas weer bij 2 jaarquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:55 schreef BlueEyes het volgende:
Mooie stats Kwak!
Hoop dat de prik hem niet teveel van slag gaat brengen.
Ik wacht nog op de 18mnd oproep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
nee, dat denk ik niet. Met een ouder kind kun je uitleggen waarom iets op een bepaalde manier gebeurt. Het kind leert gaandeweg hoe de dingen in elkaar steken. Met een kind van 18 maanden is dat gewoon geen doen. En het is niet altijd maar de makkelijke weg kiezen. Als zijn behoefte daarin zo sterk is, dan zie ik geen kwaad in daarin meegaanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:10 schreef Sedm het volgende:
We hebben er een stuk minder last van dat hij nu bij ons in bed slaapt dan toen we nog op allerlei manieren probeerden hem in zijn eigen bedje te laten slapen.
Vraag is alleen of het ook op de lange termijn de minste last oplevert...
Het is gewoon lastig, je wilt graag opvoeden, maar je loopt er steeds tegenaan dat als het meneer niet zint dat ie dan gewoon niet toegeeft. Dat wordt nog wat in de écht moeilijkere jaren...
Gaat nooit meer overquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
Hit van het moment hier zijn trouwens lichtknopjes. De helefuckingdag. Lichtknopjes indrukken. Terwijl je "haaaaamp" roept (niet te verwarren met "haaaaap")
Wat 'het beste' is, is heel moeilijk vast te stellen. Maar waar je volgens mij mee moet oppassen is om al te veel gevolgtrekkingen te maken op basis van de situatie waarin je nu zit, en hoe hij nu is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:00 schreef Sedm het volgende:
Oei, zielig klinken, dat is niet de bedoeling. Waarschijnlijk de vader die het te klinisch probeert uit te leggen en ook vooral duidelijk wil maken dat we niet te makkelijk ingeven.
Wat ik al aangeef, die strijd ga je steeds minder aan. We hebben aan ons kind gemerkt dat hij een vasthoudend karakter (positief! ) heeft en dat het daardoor eigenlijk gewoon geen zin heeft. Maar ja, een andere manier om gedaan te krijgen wat voor hem eigenlijk het beste zou moeten zijn, is er voor ons gevoel ook niet.
100% mee eensquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat denk ik niet. Met een ouder kind kun je uitleggen waarom iets op een bepaalde manier gebeurt. Het kind leert gaandeweg hoe de dingen in elkaar steken. Met een kind van 18 maanden is dat gewoon geen doen. En het is niet altijd maar de makkelijke weg kiezen. Als zijn behoefte daarin zo sterk is, dan zie ik geen kwaad in daarin meegaan
Ja die hebben we van eennschildpad met nijntje, maar die geeft te weinig licht eigenlijkquote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:31 schreef snoenk het volgende:
Kwak dat klinkt echt superlief. Wel jammer dat bij het bedritueel bed stom is![]()
Is zo een knuffelbeest wat sterren of weet ik veel wat projecteert niets? Dat gaat na 10 min ofzo uit en je hebt ze met en zonder muziekjes.
HilmoO. Kan ook een konijn nadoen door heel snel in en uit te ademen door neus. Inclusief opgetrokken neusje. Ziet er eigenlijk meer uit als een vals konijn
beetje dit idee
Jips, ik weet dat het erbij hoort en ik neem het ook serieus. Maar m'n oudste lijdt er echt onder, dus ik hoopte stiekem erop dat iemand een paar tips heeftquote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:12 schreef kwakz0r het volgende:
Dat is volgens mij echt iets van deze fase Loj (uit het grote gele boek dat niet genoemd mag worden)
Ook als je bijvoorbeeld even naar een andere volwassene kijkt kunnen ze al zo doen schijnt. Al merk ik er bij Melba weinig van.
En mag ik vragen waarom je ze echt uit wilt laten gaan (misschien had je het al gezegd, maar ben niet zo goed bijgelezenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:14 schreef kwakz0r het volgende:
Mja vanzelf uit is wel vrij essentieel. Hij slaapt licht en gisteren werd hij wakker toen we de cotton balls uitdeden...
Anders zouden we de cotton balls gewoon blijven gebruiken.
Alleen kwam er net nadat we deze afspraak gemaakt hadden een mooie offerte voor een opbouw tussendoor gefietst, en allebei gaat 'm waarschijnlijk niet worden. Als we nou niet gingen trouwen dit jaar...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:10 schreef JufMariska het volgende:
Nieuwe autoEen van onze eerste spaardoelen
![]()
Ik heb net een sneu hoopje dozen dat al sinds de verhuizing in wisselende samenstelling in de woonkamer staat opgeruimd, zo fijn!
En +1 op oppas: drempel kan ik me zeker na 1 1/2 jaar en een boel slechte nachten heel goed voorstellen Chanty, maar komt goed!
en als het goed is is de eerste 2017-bruiloft ook geboektZo fijn, bekenden die gaan trouwen en in reactie op Het Aanzoek zeggen 'ohhhh dan moeten we JM bellen!'
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Geweldig initiatiefquote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:03 schreef Malteser het volgende:
Oproep!
Zoals jullie wellicht weten ben ik bezig met een (nieuw) prematurenpakket samen te stellen voor hier op Fok!
Het oude pakket is helaas nog niet boven water.
Heb je nog rompers, pakjes, broekjes, shirts, mutsjes, sokken, oid in maat 44 (of kleiner) en je bent bereid dit beschikbaar te stellen voor in het pakket, stuur me dan even een PM.
Via DM had ik dat inderdaad al begrepen. En ik kan me voorstellen dat afstand doen lastig is. Wellicht heb je nog een neutrale romper in een klein maatje? En als ook dat (nog) te moeilijk is om afstand van te doen, moet je dat niet doen! We komen ook aan een mooi zinvol pakket zonder de spulletjes van jullie mooie L.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:53 schreef Dyre het volgende:
[..]
Geweldig initiatief
Juud79 heeft me laten weten het Fok-prematurenpakketje te hebben, toen L te vroeg geboren werd, maar daarna niks meer gehoord en dat is inmiddels ook alweer 1,5 jaar geleden. Dus misschien is het in de tussentijd weer doorverhuisd, anders even bij haar navragen?
Ik heb nog wat smurfenkleertjes liggen, maar ik merk dat ik het moeilijk vind om er afstand van te doen...Het brengt zoveel herinneringen boven aan die tijd op de NICU, die kleine handjes en zelfs de piepjes van de hartmonitor hoor ik nog als ik die kleertjes in mijn handen heb
Maar als ik straks wat minder hormonaal en uitgezwangerd ben
dan wil ik wel heel graag iets beschikbaar stellen
Zelfs als je geleerd hebt ermee om te gaan, blijft het rot. Onze jongste is vrijdag vijf geworden en mijn moeder komt niet op bezoek. Daar heeft ze in haar beleving goede redenen voor. Zo heeft ze het financieel krap, is het een heel lange reis naar Amsterdam met het openbaar vervoer en hebben we elkaar in november en december al twee keer gezien (in november kwam ze voor de verjaardag van onze oudste en in december bezochten we haar vanwege haar verjaardag). Ze zegt dat ze deze maand nog wel komt, maar ik heb er een hard hoofd in. Vorig jaar zou ze dat ook doen en toen is ze uiteindelijk niet gekomen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:41 schreef Franny_G het volgende:
Verder belde mijn moeder nog om te vertellen hoe teleurgesteld ze is dat we de verjaardag van I op zondag vieren. Want daardoor mist zij een kerkdienst. Dat ik met dat soort dingen altijd al rekening houd, bijvoorbeeld ook als ik op zondag op bezoek bij ze ga (dan moet ik dus altijd tussen twee kerkdiensten in komen) doet daar niets aan af. Tja, het is mijn kind en wij (ik ga er ook niet alleen over, maar mijn vriend natuurlijk ook) bepalen nu eenmaal wanneer we haar verjaardag vieren.. Ik ga verder niet erover in discussie of gesprek, hoor het aan, maar merk toch dat ik het vervelend blijf vinden hoe het feit dat zij zo gelovig zijn altijd iets is waar ik maar rekening mee moet houden, het moet altijd weer benadrukt worden, alsof dat altijd belangrijker is dan mijn leven en de manier waarop ik mijn leven inricht. Dat op zaterdag vieren voor I gewoon niet zo handig is, omdat ze na een paar dagen kdv op zaterdag behoefte heeft aan veel tijd met mij en aan rust, is een overweging die voor haar dan niet telt, maar voor mij toevallig wel doorslaggevend is.
Hier is de ervaring geduld hebben. Er komt een dag dat hij erop gaat zitten. Hier was er pas met 2 jaar interesse maar nu word er ook elke dag nog mee gespeeld.quote:Op zondag 17 januari 2016 08:33 schreef Hilmo het volgende:
Ik val weer eens binnen met een vraag, sorry![]()
Er zijn veel van jullie die een loopfietsje hebben toch? R. is nu 15 maanden, loopt los, maar weigert op de wheelybug te gaan zitten (er achter aan lopen heeft hij wel maanden gedaan). We hebben een oude loopauto van mij en we hebben een nieuwe loopfiets voor als hij ongeveer 3 is
![]()
En een Smart Trike voor buiten. Een vriendin raadde me aan om zo'n goedkoop plastic loopfietsje bij de speelgoedwinkel te kopen, van 10 euro, dat dat zo'n succes was bij haar dik 1 jarige. Mijn man ziet mij aankomen met het hele wagenpark dat we al hebben maar wat raden jullie aan?
En hoe hebben jullie de wheelybug in werking gekregen dat ze eróp gingen zitten? Hij glijdt er meteen af als ik hem erop zet en dat doet hij bewust.
Dat plastic ding van 10 euro hebben wij ook gekregen voor Lou's verjaardag. Die is echt heel onstabiel, de eerste keer erop (op haar eerste verjaardag) viel ze hard op haar zij. Ze vindt haar andere 2 (quote:Op zondag 17 januari 2016 08:33 schreef Hilmo het volgende:
Ik val weer eens binnen met een vraag, sorry![]()
Er zijn veel van jullie die een loopfietsje hebben toch? R. is nu 15 maanden, loopt los, maar weigert op de wheelybug te gaan zitten (er achter aan lopen heeft hij wel maanden gedaan). We hebben een oude loopauto van mij en we hebben een nieuwe loopfiets voor als hij ongeveer 3 is
![]()
En een Smart Trike voor buiten. Een vriendin raadde me aan om zo'n goedkoop plastic loopfietsje bij de speelgoedwinkel te kopen, van 10 euro, dat dat zo'n succes was bij haar dik 1 jarige. Mijn man ziet mij aankomen met het hele wagenpark dat we al hebben maar wat raden jullie aan?
En hoe hebben jullie de wheelybug in werking gekregen dat ze eróp gingen zitten? Hij glijdt er meteen af als ik hem erop zet en dat doet hij bewust.
quote:Op zondag 17 januari 2016 11:58 schreef Radyhyn het volgende:
Kwak wat fijn van J!
En misschien kan je zo'n klik-aan-klik-uit ding met afstandsbediening aan de cottonballs doen. Volgens mij werkt dat ook zonder de deur open te maken.
JM goed dat je er zo positief mee bezig bent! En lekker vroeg voor de 2017 reportage al!
Franny het trap-drama was op dat moment vast niet fijn.. maar je schrijft het heel grappig opEigenwijsje
Malteser wat goed! Hopelijk krijg je wat mooie bijdragen.
Hier heb ik maar 1 dingetje in mt 44 (hé Away).. maar die wil ik nog even bewaren
Af en toe.. sta ik echt te klapperen met mijn oren door die verhalen over jullie ouders... ongeloofelijk en wat lijkt me dat ontzetten frusterend zo
Zo'n pukylino ziet er tof uit!
Een update voor Snoenk:
Nog steeds gewone poep.. dus het had hier niets te maken met koemelk
Bij O al wat beter?
Jij ook hier.quote:Op zondag 17 januari 2016 02:41 schreef Claudia_x het volgende:
Gelukkig krijgen de kinderen er weinig van mee. Het doet me wel pijn dat ik hen niet echt kan beschermen tegen dit merkwaardige gedrag, maar ik wil geen stampij maken. Een verjaardag hoort een heuglijke gebeurtenis te zijn en geen moetje. Aan mensen die niet kunnen of willen delen in de vreugde ga ik mijn tijd niet verspillen. Ik heb goede hoop dat die houding de beste manier is om de kinderen te wapenen tegen negativiteit en teleurstelling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Wat fijn dat het bij V. Geen koemelk is! Bij O. Gaat het nu ook weer wat beter. Maar het gaat al tijden af en aan. Heb alleen nog niets ingeleverdquote:Op zondag 17 januari 2016 11:58 schreef Radyhyn het volgende:
Een update voor Snoenk:
Nog steeds gewone poep.. dus het had hier niets te maken met koemelk
Bij O al wat beter?
Badje vullen met water en volgooien met speeltjes en haar ernaast/ermee laten spelen en dan gaandeweg proberen slinks een washand erop los te laten? Misschien dat ze het dan ook weer leuk gaat vinden. Werkt hier wel eens. Of samen in bad?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
Even tussendoormijn badeend wil sinds twee weken niét meer in bad. Er is niets veranderd aan het ritueel maar ineens is het alleen nog hysterisch schreeuwen en proberen uit bad te klimmen. Zitten gaat ze onder geen beding. Aan haren wassen durf ik niet eens meer te denken. Heeft iemand ervaring / tips? Ik word hier een beetje wanhopig van.
Klein badje in het grote bad en de douche leveren minstens dezelfde vorm van hysterie op.
Ik had Baard gevraagd om het even kort op te schrijven. Een uur later had ie dit.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:07 schreef kwakz0r het volgende:
Wat heerlijk DaD!
Hoe heeft ie die learningtower gemaakt? Ik wil misschien toch wel zoiets voor Melle...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had Baard gevraagd om het even kort op te schrijven. Een uur later had ie dit..
Ik bestel 'm graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Wat is Baards levertijd en wat zijn de verzendkosten?
Wat zij zegtquote:Op zondag 17 januari 2016 21:25 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik bestel 'm graag! Wat is Baards levertijd en wat zijn de verzendkosten?
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had Baard gevraagd om het even kort op te schrijven. Een uur later had ie dit..
Tofheid! Baard is een held, bedankt voor de goede uitleg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dit doorseinen naar schoonpa of J denk ik
Kwak
Wat een tof idee! Ik ga het van je stelen denk ik, vind je dat erg?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
Baard.![]()
Chanty fijn dat jullie (en Lucas) een goed gevoel hebben bij dit meisje. Dat geeft in ieder geval hoop.
Goed dat jullie op zoek zijn naar een oppas, want die tijd samen nemen is zó belangrijk. Zeker als je 2 of meer kinderen hebt, want dan draait een groot deel van de dag om de kinderen. Dat is natuurlijk op zich prima en gewoon nodig, maar merk aan mezelf dat ik er echt aan moet denken om ook tijd aan mijn man te besteden. Andersom geldt dat ook trouwens.
Ik ben nu voor Valentijnsdag "a box full of dates" aan het maken voor hem, in de hoop dat we dan minimaal 1x per maand samen iets gaan ondernemen, ook al is het maar iets simpels of kleins. Het weekendje naar Barcelona van afgelopen december heeft echt mijn ogen geopend, ik besefte ineens dat we echt te weinig doen samen sinds we kinderen hebben en ben voornemens daar verandering in te brengen.
quote:Op zondag 17 januari 2016 22:07 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wat een tof idee! Ik ga het van je stelen denk ik, vind je dat erg?Pinterest! Supertoffe ideeën wat dit betreft. Ik heb het tenslotte ook niet zelf bedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak je toastje.Wel balen dat hij zo'n hoge koorts heeft.
Hopelijk knapt hij snel een beetje op.
quote:Op zondag 17 januari 2016 22:07 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wat een tof idee! Ik ga het van je stelen denk ik, vind je dat erg?Heel herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zwanger ook nog eens nul behoefte aan intimiteit, dus dat staat op het laagste pitje ooit. Ik denk wel dat ik deze keer eerder de baby even bij een opa en oma laat om samen iets te doen, want het is echt zo belangrijk idd om tijd samen te hebben. Al is het maar een uurtje door de Ikea banjeren ofzo.
Ik lees wel mee, maar reageer half merk ik![]()
Er was laatst iemand die tips vroeg voor zijn? dreumes en naast dat ik idd gewoon mee zou gaan in zijn wensen is het toch ook erg fijn dat jullie de oplossing wel weten. Er zitten genoeg ouders met de handen in het haar omdat hun kindje niet blij is in bed, maar ook niet getroost wil worden bij de ouders. Fijn je kind volgen en het groeit vanzelf een andere kant opHier is het iig precies hetzelfde en soms gaat het een hele tijd goed en soms slaapt ie weer een week bij ons. Zolang we maar slapen is het prima!
Die sneeuwfotos!![]()
Nikki
En redelijk fijn nieuws voor kwakmanbeterschap voor je mini!
Hier maakte het verschil of we haar in een badje vol water zetten (was paniek) of het badje pas lieten vollopen als ze er al in zat (grote pret). Geen idee waarom een vol bad opeens een issue was van de ene op de andere dag.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
Even tussendoormijn badeend wil sinds twee weken niét meer in bad. Er is niets veranderd aan het ritueel maar ineens is het alleen nog hysterisch schreeuwen en proberen uit bad te klimmen. Zitten gaat ze onder geen beding. Aan haren wassen durf ik niet eens meer te denken. Heeft iemand ervaring / tips? Ik word hier een beetje wanhopig van.
Klein badje in het grote bad en de douche leveren minstens dezelfde vorm van hysterie op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway. Genoeg geklaag. Ik zag zoveel sneeuwfoto's hier vandaag, ben er jaloers op! Hier was bijna niks gevallen helaas.
We hadden wel een fijne dag bij mijn ouders, mijn vader werd vrijdag 75 jaar en we hebben daar gebruncht vandaag om het te vieren. Mijn moeder heeft A. lekker verwend met aardbeien en poffertjes, A heeft opa geholpen met cadeautjes uitpakken (en was daarna wel even verdrietig dat het niet voor haar was
) en we hebben door het mini-laagje-sneeuw gewandeld. Ze wordt zo snel groot nu, soms schrik ik er van!
Paar foto's van deze fijne dag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Bij de 1 kan ik ook regelmatig langs, die is in de buurt gebleven, en als de speeddate vandaag goed gaat dan houden we wel contact.quote:Op maandag 18 januari 2016 07:00 schreef Hilmo het volgende:
Jeetje GM wat een beslissing maar wat moedigwat erg dat de hondjes niet saar accepteren
Kan je contact met die mensen houden of is dat niet de bedoeling?
Jeetje wat doen jullie veel met jullie partnerWij doen nauwelijks wat samen... Ja zo nu en dan even kort winkelen maar ja.
Je zou toch denken dat er wel degelijk een kern van waarheid in zit... Ik heb het ook wel vaker gehoord, dat een kind ineens beter ging slapen als de kamer was verbouwd.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:24 schreef NotTheSame het volgende:
GM, heftige beslissing. Sterkte!
Man en ik doen eigenlijk ook niet zoveel samen. We zijn het afgelopen jaar een keer uit eten geweest en in het competitieseizoen zijn we op zondag samen op de racebaan, maar dan zien we elkaar eigenlijk ook amper.
Kennen jullie de grap al van de wanslapende Piranha die in ons bed wél doorslaapt?
Afgelopen zaterdag hadden we Piranha's verjaardagfeest en daar kwam dit ter sprake. Nou blijkt manliefs oom de gave te hebben om aardstralen/wateraders op te sporen en hij wilde dat wel proberen op Piranha's kamer.
Nou blijkt hier midden door de woning zo'n straal te lopen, en daarmee precies over Piranha's bed te gaan. Duswe hebben ter plekke z'n kamer nog verbouwd en de vanaf zaterdagavond word hij nog maar 1x wakker ipv minimaal 3x
.
Normaliter geloof ik niet zo in dat zweverige gedoe maar zou het dan echt zo zijn dat hij daar last van had?!
Franny, ik zei het niet om vervolgens zelf bedolven te worden onder de lieve woorden, hoor.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:59 schreef Franny_G het volgende:
Razz, heel goed om bewust tijd voor elkaar te gaan maken (ook met een mini-baby!). Het is ook superveel wat er allemaal op jullie bordje ligt. Blijven investeren in elkaar, en het gesprek toch maar aan blijven gaan. Ik moet dat bij mijn vriend ook weleens forceren (dan kan ik ook echt heel vervelend worden,![]()
), en dat is dan even heel lastig maar het levert wel wat op meestal.
.
En dat zeg ik na een avondje uit eten, met onze vaste oppas thuis bij I. Dat is ook echt een heel leuk meisje, die het heel goed doet met I.. Echt zo heerlijk om samen even eruit te zijn en te genieten van lekker eten en gezellig te kletsen.
DAD, jullie doen ook zoveel leuke dingen altijd!!.
.Om maar te zwijgen van jullie geweldige smaak en inrichting van het huis en hoe alles zo mooi bij elkaar past en hoe Baard even zoiets leuks in elkaar flanst etc etc.
.
Ik vind de foto's van alle kindjes in de sneeuw prachtig. Hier in DH is er geen spoortje sneeuw te bekennen.
F begon pas bij 8 of 9 mnd pas met de eerste he, toen was de jouwe al heul hard op wegquote:Op maandag 18 januari 2016 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
gaan jullie kinderen nu ook Mauw allemaal inhalen met het gebit?
Die sjokt straks echt met alles achter de meute aan![]()
(okee, behalve qua peuterdriftnijd, daar is ze nog wel vroeg mee)
Sterkte JM, hopelijk zijn ze snel door!
Nee hoor, A heeft twee voortanden onder en 1,5 voortand boven. That's it. Het is dat ik haar gebit ooit op de echo's heb gezien, anders zou ik denken dat ze geen tanden had verderquote:Op maandag 18 januari 2016 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
hahaha ja preciesquote:Op maandag 18 januari 2016 12:25 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee hoor, A heeft twee voortanden onder en 1,5 voortand boven. That's it. Het is dat ik haar gebit ooit op de echo's heb gezien, anders zou ik denken dat ze geen tanden had verder.
freak of nature!quote:Op maandag 18 januari 2016 12:28 schreef BlueEyes het volgende:
En met een tand (of 2) en kies (ook 2) minder kan je ook heeeel groot worden hoor.
Bij mij missen namelijk 2 voortanden en 2 kiezen, die zijn nooit gekomen, en ik kan prima eten
Nouja, ik hou het niet zo lang volquote:Op maandag 18 januari 2016 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
Amsel, ik ga je badtip trouwens proberen, dank je. Ik hoop echt dat het over gaat
En wat betreft het huilen met naar bed gaan, dat is hier ook ineens. Alleen is het dan na een paar minuten vaak wel stil, echt van de een op de andere seconde bam, stilNet als toen ze nog een minibaby was, en ik door het bovenraampje naar binnen ging gluren om te kijken of ze nog wel leefde
Houdt ze het lang vol?
Hier vier boventanden en twee ondertanden, en drie kiezen die er al maaaaaanden over doen om door te komen. Ik weet niet hoe snel ikzelf tanden kreeg, maar met wisselen was ik laat. Of nouja, ik ben er nog niet klaar mee, ik heb nog een hoekmelktandquote:Op maandag 18 januari 2016 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb de mijne vorige week ingeschreven op een basisschool, da's pas grootquote:Op maandag 18 januari 2016 12:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij kregen net een bevestiging dat ze officieel ingeschreven is op de psz.. mijn kleine wordt groot
Oe, doe voorzichtig!quote:Op maandag 18 januari 2016 13:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo, ik ben me net een hoedje geschrokken. Tilde A. naar beneden en was even vergeten dat ik de wasmand onderaan de trap had gezet. Dus daar ging ik onderuit, met A. in m'n armen. Gelukkig kon ik er voor zorgen dat zij goed neerkwam, alleen maakte ik zo'n gekke draai dat heel m'n bekken nu nog meer pijn doet dan normaal. Dus na de lunch A. in bed gemikt en nu zelf even met paracetamol op de bank. Hopelijk trekt 't snel weg. Ik zit alleen nog te bibberen. A moest ook heel hard huilen omdat ik zo schrok. Pffff..
Oh, de spenenpolonaisequote:Op maandag 18 januari 2016 13:36 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nouja, ik hou het niet zo lang volIk trek het gewoon zelf niet om haar lang te laten huilen, ik ben een softie
Ze valt ook niet zonder speen in slaap, en mikt dat ding dus ook bewust uit bed, zo van "Zo, ik ga lekker wakker blijven, puh!"
[..]
Hier vier boventanden en twee ondertanden, en drie kiezen die er al maaaaaanden over doen om door te komen. Ik weet niet hoe snel ikzelf tanden kreeg, maar met wisselen was ik laat. Of nouja, ik ben er nog niet klaar mee, ik heb nog een hoekmelktand
[..]
Ik heb de mijne vorige week ingeschreven op een basisschool, da's pas groot
En rot van je hondjes zegHoop dat ze een mooi huisje vinden!
Ik zou ha even bellen. Als vlekjes door de prikjes komen kan je daar toch niks aan doen. Tand door de tong denk ik ook niet, maar dat lijkt mij een grotere issue dan vlekjesquote:Op maandag 18 januari 2016 14:40 schreef Hilmo het volgende:
Bedankt! Bloeden is gestopt. Nee de vlekjes zitten in de huid. Google zegt bloeduitstorting maar wel altijd bellen... Kan misschien door inenting nog komen? Eens kijken of ik HA of CB ga bellen
[ Bericht 1% gewijzigd door JufMariska op 18-01-2016 15:05:29 ]Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
[ Bericht 14% gewijzigd door Radyhyn op 18-01-2016 15:11:48 ]Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met L proberen we zijn slaapje thuis te laten doen, of, anders in de auto. maar als dat niet kan dan maar niet. We passen t programma er niet echt op aan. Maar L is niet zo'n slaper. Die trekt gewoon door en ook als hij moe is is hij vrolijk. Heel soms slaapt hij dan nog in de doek en anders gewoon niet.
Bij de oudste waren we iets strikter met slaapjes, want als die overdag goed sliep dan deed ze dat 's nachts ook (en vice versa). L slaapt sowieso beroerd no matter wat..
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:09 schreef BlueEyes het volgende:
Ik sta in eerste instantie als iemand met een planning aankomt die niet bij mij past op achterste benen en roep meteen ' jahmaar slaapje gaat voor en ik doe niet zus of zo en we gaan zo laat naar huis'
Geen discussie met me te voeren, tot onredelijk aan toe, ja ik beken
Als puntje bij paaltje komt laat ik het afhangen van F zelf en gaat het heel soepeltjes allemaal.
Maar controlfreak die ik ben schiet meteen in de verdediging en alsallesmaargaatzoalsikwil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de kluspapa's nog een tip trouwens, een busy board! Heel groot succes hierGrote plank die bij ons aan de zijkant van de box zit met een deurtje met spiegel en schuifje, een wieltje, een draaiknop, een deurbel, zo'n schuifkettinkje voor aan de deur en als piece de resistance, een lichtschakelaar met lamp! Kostte m'n vriend een middag en sindsdien hoeven we hem niet meer 7x per dag op te tillen om lampen aan en uit te doen
Ik mis alleen nog een stopcontact en een USB-aansluiting, want die zijn inmiddels ook tof.
Dat is zeker schrikken Razz! Gaat het inmiddels weer? Hopelijk morgen een rustige dag?
Jaaa superleuk is dat! Wij hebben mijn vader gevraagd zoiets voor de eerste verjaardag te maken, groot succesquote:[b]Op maandag 18 januari 2016 18:49 schreef Dot. het volgende:
Voor de kluspapa's nog een tip trouwens, een busy board! Heel groot succes hier![]()
Ja maar soms vraag ik me af of het niet onze eigen schuld is dat hij zo moeilijk doet met gaan slapen omdat we niet zo'n streng ritme hebben.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:09 schreef Crumpette het volgende:
Chanty, dat geeft ook wel een mate van vrijheid toch?![]()
Wij hebben een heel steady dagritme hier, dat werkt goed voor W lijkt het, en ik kan ook dingen plannen voor/na zijn slaap. Echt als je me 2 jaar geleden had gezegd dat ik nu zo'n regelmaat in mijn leven had gehad had ik heel hard gelachen.
Amsel, ik ken dat bord waar je het over hebt ja! Nostalgie!
Mwoh, weet ik niet. Ons ritme is ook gewoon zo gegroeid vanuit zijn behoefte hoor, het is niet alsof ik hem dat opleg. Hij slaapt ook nog maar 1 keer op een dag, dat scheelt heel erg qua voorspelbaarheid.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar soms vraag ik me af of het niet onze eigen schuld is dat hij zo moeilijk doet met gaan slapen omdat we niet zo'n streng ritme hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |