SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft ze al onder de dekens liggen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zijn er hier meer mensen die al over zijn op een dekbed? Ik twijfel wanneer dat het goede moment is, Saar slaapt nu nog prima in dr slaapzak.
Het duurde precies drie weken. Ik heb wel geluk gehad, heb er niets aan overgehouden (behalve het eerste jaar nog af en toe spiertrekkingen bij mijn oog).quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:12 schreef Fazzoletti het volgende:
Gefeliciteerd NTS!
Wat lijkt me dat eng Franny. Heeft het lang geduurd tot het weer over was?
F slaapt sinds een paar dagen niet meer in z'n slaapzak want hij heeft nu een dekbedHij lijkt meteen zo groot nu, m'n baby, waar ben je?
![]()
![]()
en nieuwe baby maken schiet ook al niet op
![]()
Dr liggen geen dekens in haar bedje... ze.slaapt enkel in dr dikke slaapzak anders heeft ze het veel te warm.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Blijft ze al onder de dekens liggen?
Dan weet ik het niet, wij hebben dunne slaapzakjes en een lekkere deken erover, dan kan hij nog eens wat af doen als hij het te warm heeft.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dr liggen geen dekens in haar bedje... ze.slaapt enkel in dr dikke slaapzak anders heeft ze het veel te warm.
SPOILER: kwakOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwark-MelbaWat een leukerd toch!
Snoenk wat leuk een broertje/zusje voor O! Hopelijk kunnen jullie snel terecht!
Wat klote van de diarree bij O! Sterkte en hopelijk is het toch snel over
Hier had V vanaf zijn eerste verjaardag ook opeens hele erge diarree, heel zuur enzo.
Hij had er zo lang last van dat hij kapotte billen had (echt heel erg tot bloedens toe.. zo zielig) en er ook nog eens een schimmeltje werd vastgesteld.
Hij had dit nog nooit gehad en we dachten aan zure luiers door op springen staande kiezen of misschien toch een reactie op de verse koemelk die hij vanaf zijn eerste verjaardag kreeg. Direct gestopt met verse koemelk en weer terug gegaan op poeder (al dacht ik dat als hij last van koemelk zou hebben hij toch ook al wel last van de poedermelk zou moeten hebben.. maar weet ik veel).
Pas na een paar weken gingen de zuren broeken over (en inderdaad.. daar kwamen 2 kiezen) en pas daarna ging het weer beter met zijn billen. Nu heeft hij ongeveer 2 weken normale ontlasting en we zijn eergisteren weer begonnen met het geven van verse koemelk... Tot nu toe is zijn ontlasting nog goed... fingers crossed...
Razzzz wat schattig zo slapen gaan van AZe is écht geen baby meer hoor
Fazzzz hahaha F is een goede leermeesterHier roept mijn nichtje heel de dag 'IKKE OOK' .. ook zoiets wat vast heel makkelijk over te nemen is straks
En hopelijk is het bij jullie snel raak
Hobbesje hopelijk wordt het slapen snel weer herontdekt
Krijgerrtje goed van de prikjes! Hopelijk krijgt ze er geen last vanLeuk hé om te zien dat ze opeens zoveel kunnen
NTS Gefliciteerd met je dreumessss!!!
Franny brrrr wat klinkt dat eng zo'n aangezichtsverlamming.. helemaal als je in het begin niet weet wat het is!
Mooie olifant Burd!![]()
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 14-01-2016 12:42:36 ]S. 2014
J. 2016
Wij hier ook nog niet. Boaz wordt wel iedere keer met zijn koppie aan dezelfde kant wakker als waar we hem 's avonds in bedje leggen. Maar ik wacht er nog even mee. Ze worden al zo snel grootquote:Op donderdag 14 januari 2016 10:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zijn er hier meer mensen die al over zijn op een dekbed? Ik twijfel wanneer dat het goede moment is, Saar slaapt nu nog prima in dr slaapzak.
Oh echt, dus exact zoals de arts zei, 3 weken. Maar wat een schrik zeg, gelukkig is het nu helemaal wegquote:Op donderdag 14 januari 2016 10:28 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Het duurde precies drie weken. Ik heb wel geluk gehad, heb er niets aan overgehouden (behalve het eerste jaar nog af en toe spiertrekkingen bij mijn oog).
Ik hik ook aan tegen die overstap. I slaapt nu ook nog in een slaapzakje (nouja, dat is bij maat 92 niet meer echt een slaapzakje,), en ze vindt dat heel fijn. Eigenlijk vind ik het wel goed nog zo. Ik zie toch voor me dat ze zich dan loswoelt of gaat spelen met het dekbed. En zo lang het zo goed gaan, ben ik niet zo van verandering geloof ik.
.
Ah, ben je al een tijdje aan het proberen? Moeilijk om geduldig te zijn, als je zo graag wil. Ik zit ineens weer zo te denken, dat ik misschien toch wel wil. Ik word een beetje gek van mezelf..
quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:51 schreef Radyhyn het volgende:
Oh, hier sinds kort ook zure poep... En ze krijgt sinds kort bekers koemelk te drinken. Daar dan toch eens mee stoppen en hopen dat dan de zure poep iig weg is.SPOILER: kwakOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwark-MelbaWat een leukerd toch!
Hier had V vanaf zijn eerste verjaardag ook opeens hele erge diarree, heel zuur enzo.
Hij had er zo lang last van dat hij kapotte billen had (echt heel erg tot bloedens toe.. zo zielig) en er ook nog eens een schimmeltje werd vastgesteld.
Hij had dit nog nooit gehad en we dachten aan zure luiers door op springen staande kiezen of misschien toch een reactie op de verse koemelk die hij vanaf zijn eerste verjaardag kreeg. Direct gestopt met verse koemelk en weer terug gegaan op poeder (al dacht ik dat als hij last van koemelk zou hebben hij toch ook al wel last van de poedermelk zou moeten hebben.. maar weet ik veel).
Pas na een paar weken gingen de zuren broeken over (en inderdaad.. daar kwamen 2 kiezen) en pas daarna ging het weer beter met zijn billen. Nu heeft hij ongeveer 2 weken normale ontlasting en we zijn eergisteren weer begonnen met het geven van verse koemelk... Tot nu toe is zijn ontlasting nog goed... fingers crossed...
Fazzzz hahaha F is een goede leermeesterHier roept mijn nichtje heel de dag 'IKKE OOK' .. ook zoiets wat vast heel makkelijk over te nemen is straks
Krijgerrtje goed van de prikjes! Hopelijk krijgt ze er geen last vanLeuk hé om te zien dat ze opeens zoveel kunnen
Franny brrrr wat klinkt dat eng zo'n aangezichtsverlamming.. helemaal als je in het begin niet weet wat het is!
Mooie olifant Burd!![]()
Hoop dat V. Geen last meer heeft van zure poep.
Een staart voor Saar![]()
Fazzzz ik hoop dat jullie niet lang meer hoeven te proberen!
Ik weet niet of het wel door de melk kwam hoor...quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:33 schreef snoenk het volgende:
[..]
Oh, hier sinds kort ook zure poep... En ze krijgt sinds kort bekers koemelk te drinken. Daar dan toch eens mee stoppen en hopen dat dan de zure poep iig weg is.
Hoop dat V. Geen last meer heeft van zure poep.
Een staart voor Saar![]()
Fazzzz ik hoop dat jullie niet lang meer hoeven te proberen!
Ik doe gewoon even een luie +1 hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 10:51 schreef Radyhyn het volgende:
Kwark-MelbaWat een leukerd toch!
Mooie olifant Burd!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staartje voor Saar![]()
Beterschap voor I![]()
Hier ook nog geen dekbed, meestal vinden we haar achterstevoren en ondersteboven weer terug in bed.
S heeft net in alle plassen die we tegenkwamen gestampt. We hebben er zo'n 1½ uur over gedaan om even wat boodschappen te doen![]()
Maar ze wordt er zo blij van
Er zit een konijntje in haar zak,maar ik vind het toch echt berenoren op de capuchon. En dan toch weer een konijnenstaartje op de achterkant. Het is vanalles wat dusquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:15 schreef Radyhyn het volgende:
Wat leuk! Hallo Jumbo!
Heeft ze nou een super schattig nijnen beren jasje aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |