SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met L proberen we zijn slaapje thuis te laten doen, of, anders in de auto. maar als dat niet kan dan maar niet. We passen t programma er niet echt op aan. Maar L is niet zo'n slaper. Die trekt gewoon door en ook als hij moe is is hij vrolijk. Heel soms slaapt hij dan nog in de doek en anders gewoon niet.
Bij de oudste waren we iets strikter met slaapjes, want als die overdag goed sliep dan deed ze dat 's nachts ook (en vice versa). L slaapt sowieso beroerd no matter wat..
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:09 schreef BlueEyes het volgende:
Ik sta in eerste instantie als iemand met een planning aankomt die niet bij mij past op achterste benen en roep meteen ' jahmaar slaapje gaat voor en ik doe niet zus of zo en we gaan zo laat naar huis'
Geen discussie met me te voeren, tot onredelijk aan toe, ja ik beken
Als puntje bij paaltje komt laat ik het afhangen van F zelf en gaat het heel soepeltjes allemaal.
Maar controlfreak die ik ben schiet meteen in de verdediging en alsallesmaargaatzoalsikwil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de kluspapa's nog een tip trouwens, een busy board! Heel groot succes hierGrote plank die bij ons aan de zijkant van de box zit met een deurtje met spiegel en schuifje, een wieltje, een draaiknop, een deurbel, zo'n schuifkettinkje voor aan de deur en als piece de resistance, een lichtschakelaar met lamp! Kostte m'n vriend een middag en sindsdien hoeven we hem niet meer 7x per dag op te tillen om lampen aan en uit te doen
Ik mis alleen nog een stopcontact en een USB-aansluiting, want die zijn inmiddels ook tof.
Dat is zeker schrikken Razz! Gaat het inmiddels weer? Hopelijk morgen een rustige dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Jaaa superleuk is dat! Wij hebben mijn vader gevraagd zoiets voor de eerste verjaardag te maken, groot succesquote:[b]Op maandag 18 januari 2016 18:49 schreef Dot. het volgende:
Voor de kluspapa's nog een tip trouwens, een busy board! Heel groot succes hier![]()
Ja maar soms vraag ik me af of het niet onze eigen schuld is dat hij zo moeilijk doet met gaan slapen omdat we niet zo'n streng ritme hebben.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:09 schreef Crumpette het volgende:
Chanty, dat geeft ook wel een mate van vrijheid toch?![]()
Wij hebben een heel steady dagritme hier, dat werkt goed voor W lijkt het, en ik kan ook dingen plannen voor/na zijn slaap. Echt als je me 2 jaar geleden had gezegd dat ik nu zo'n regelmaat in mijn leven had gehad had ik heel hard gelachen.
Amsel, ik ken dat bord waar je het over hebt ja! Nostalgie!
Mwoh, weet ik niet. Ons ritme is ook gewoon zo gegroeid vanuit zijn behoefte hoor, het is niet alsof ik hem dat opleg. Hij slaapt ook nog maar 1 keer op een dag, dat scheelt heel erg qua voorspelbaarheid.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar soms vraag ik me af of het niet onze eigen schuld is dat hij zo moeilijk doet met gaan slapen omdat we niet zo'n streng ritme hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |