Nouja, ik hou het niet zo lang volquote:Op maandag 18 januari 2016 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
Amsel, ik ga je badtip trouwens proberen, dank je. Ik hoop echt dat het over gaat
En wat betreft het huilen met naar bed gaan, dat is hier ook ineens. Alleen is het dan na een paar minuten vaak wel stil, echt van de een op de andere seconde bam, stilNet als toen ze nog een minibaby was, en ik door het bovenraampje naar binnen ging gluren om te kijken of ze nog wel leefde
Houdt ze het lang vol?
Hier vier boventanden en twee ondertanden, en drie kiezen die er al maaaaaanden over doen om door te komen. Ik weet niet hoe snel ikzelf tanden kreeg, maar met wisselen was ik laat. Of nouja, ik ben er nog niet klaar mee, ik heb nog een hoekmelktandquote:Op maandag 18 januari 2016 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
gaan jullie kinderen nu ook Mauw allemaal inhalen met het gebit?
Die sjokt straks echt met alles achter de meute aan![]()
(okee, behalve qua peuterdriftnijd, daar is ze nog wel vroeg mee)
Sterkte JM, hopelijk zijn ze snel door!
Ik heb de mijne vorige week ingeschreven op een basisschool, da's pas grootquote:Op maandag 18 januari 2016 12:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij kregen net een bevestiging dat ze officieel ingeschreven is op de psz.. mijn kleine wordt groot
Oe, doe voorzichtig!quote:Op maandag 18 januari 2016 13:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo, ik ben me net een hoedje geschrokken. Tilde A. naar beneden en was even vergeten dat ik de wasmand onderaan de trap had gezet. Dus daar ging ik onderuit, met A. in m'n armen. Gelukkig kon ik er voor zorgen dat zij goed neerkwam, alleen maakte ik zo'n gekke draai dat heel m'n bekken nu nog meer pijn doet dan normaal. Dus na de lunch A. in bed gemikt en nu zelf even met paracetamol op de bank. Hopelijk trekt 't snel weg. Ik zit alleen nog te bibberen. A moest ook heel hard huilen omdat ik zo schrok. Pffff..
Oh, de spenenpolonaisequote:Op maandag 18 januari 2016 13:36 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nouja, ik hou het niet zo lang volIk trek het gewoon zelf niet om haar lang te laten huilen, ik ben een softie
Ze valt ook niet zonder speen in slaap, en mikt dat ding dus ook bewust uit bed, zo van "Zo, ik ga lekker wakker blijven, puh!"
[..]
Hier vier boventanden en twee ondertanden, en drie kiezen die er al maaaaaanden over doen om door te komen. Ik weet niet hoe snel ikzelf tanden kreeg, maar met wisselen was ik laat. Of nouja, ik ben er nog niet klaar mee, ik heb nog een hoekmelktand
[..]
Ik heb de mijne vorige week ingeschreven op een basisschool, da's pas groot
En rot van je hondjes zegHoop dat ze een mooi huisje vinden!
Ik zou ha even bellen. Als vlekjes door de prikjes komen kan je daar toch niks aan doen. Tand door de tong denk ik ook niet, maar dat lijkt mij een grotere issue dan vlekjesquote:Op maandag 18 januari 2016 14:40 schreef Hilmo het volgende:
Bedankt! Bloeden is gestopt. Nee de vlekjes zitten in de huid. Google zegt bloeduitstorting maar wel altijd bellen... Kan misschien door inenting nog komen? Eens kijken of ik HA of CB ga bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door JufMariska op 18-01-2016 15:05:29 ]Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Radyhyn op 18-01-2016 15:11:48 ]Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |