Zolang hij geen afstand neemt van 'nepparlement' is hij dat wmb zeker niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vriend en vijand zijn het erover eens dat Bosma bijzonder geschikt is.
Er zijn er ook genoeg die Arib het prima vinden doenquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook. Maar sommige mensen kunnen dat kennelijk niet los van elkaar zien.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt. Ik kots op de PVV maar onderken Bosma's geschiktheid. Mag het best worden
Eens met jullie.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook. Maar sommige mensen kunnen dat kennelijk niet los van elkaar zien.
Wat dus een uitstekend argument is tegen Bosma als voorzitter, want die zal als voorzitter toch echt wel eens tegengas tegen Wilders moeten geven.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, het is zijn consigliere. Maar Geert is nog steeds God binnen de partij. Die mag niet in het openbaar worden afgevallen of in twijfel worden getrokken.
Dat vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Maar was deze pauze dan bedoeld zodat de partijen elkaar konden proberen om te kopen?
Wie geen Nederlands spreekt en de Marokkaanse nationaliteit heeft hoort wat mij betreft niet thuis in het parlement. Dit toont al aan dat het een nepparlement is.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Er zijn er ook genoeg die Arib het prima vinden doen
Als neutraal parlementslid is hij best geschikt. Het feit dat hij hoort bij een partij waar, op z'n zachtst gezegd, staatsrechtelijk nogal wat gekke uitspraken vandaan komen, zoals "nepparlement", maakt het wel een makkelijke stok om mee te slaan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iemand die de intellectuele brein achter een partij is die een volstrekt democratisch orgaan als 'nepparlement' wegzet is natuurlijk totaal ongeschikt om een dergelijk functie uit te voeren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wij begrijpen e;laarquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gezien de stemverhoudingen komt er geen meerderheid. Elias en van Toorenburg samen is ook geen meerderheid.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Maar was deze pauze dan bedoeld zodat de partijen elkaar konden proberen om te kopen?
Omdat het niet los van elkaar te zien is in het geval van Bosma en zijn afkeer tegen de parlement en alles wat er in de Nederlandse politiek speelt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zit er bij de PVV niet ook iemand met een dubbel paspoortquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wie geen Nederlands spreekt en de Marokkaanse nationaliteit heeft hoort wat mij betreft niet thuis in het parlement. Dit toont al aan dat het een nepparlement is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |