Doe eens normaal johquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:38 schreef Confetti het volgende:
58 op Arib. Flikker toch op![]()
NEPPARLEMENT.
En die van Krolquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:38 schreef UltraR het volgende:
Bosma alleen stemmen van z'n eigen partij. Alle partijen stemmen dus om politieke redenen niet op de beste kandidaat.
nee op die van de CDAquote:
Ja, die mannen zullen haar ongetwijfeld beoordelen op haar karakter.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:37 schreef Lkw het volgende:
[..]
Omdat veel mannen op verkeerde vrouwen vallen? Thieme is namelijk een enorme bitch. Blijkbaar vinden mannen dat lekker. Of in elk geval onderdanig aangelegde mannen.
Ja, en dat terwijl de PVV al 41 zetels had, hoorde ik afgelopen zondag.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:38 schreef Janneke141 het volgende:
16 voor Bosma, dat is wel erg triest.
Zo hoort het niet eigenlijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:39 schreef timmmmm het volgende:
Ik hd niet op zoveel stemmen voor Arib gerekend. Links staat arm in arm in dezen, vermoed ik
4 boven verwachting lijkt me.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:38 schreef Janneke141 het volgende:
16 voor Bosma, dat is wel erg triest.
Want?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:39 schreef rubbereend het volgende:
Bosma dus niet alle PVV'ers achter zich?
Nee, het is tot de komende verkiezingen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:39 schreef KetchupFTW het volgende:
Als de volgende verkiezingen de PvdA 0 zetels heeft, mag Arib dan als zij gekozen wordt aanblijven of niet?
dacht van welquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:39 schreef KetchupFTW het volgende:
Als de volgende verkiezingen de PvdA 0 zetels heeft, mag Arib dan als zij gekozen wordt aanblijven of niet?
Deze termijn is tót de volgende verkiezingenquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:39 schreef KetchupFTW het volgende:
Nee, handje klap tussen de politieke partijen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:40 schreef BlackLining het volgende:
Als Arib het zou worden omdat ze de beste kandidaat is, vooruit. Maar met dat gehakkel, onduidelijke mening, constant door laten schemeren van de mening omtrent het dubbel paspoort issue (net als Bosma overigens), is het veruit de slechtste.
Wat een aanfluiting. Positieve discriminatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |