Het is zeldzaam dat de voorzitter zelf haar hand opsteekt.quote:
Omdat het debat neutraal moet worden geleid. Maar omdat het een gewoon kamerlid is mag uiteindelijk natuurlijk gewoon meegestemd worden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:09 schreef Merode32 het volgende:
Hoezo heeft de voorzitter geen mening? Gerdie heeft een aantal keer meegestemd
Laten wij het hopen. Het is al walgelijk dat ze in het parlement zit, laat staan voorzitter.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, het wordt Arib niet. Er is te weinig enthousiasme voor haar. Onder meer VVD en D66 zien haar niet zitten. Niet voor niets heeft Elias zich alsnog gekandideerd.
Luister nu eens goed. Het is ook inhoudelijk. Juist die combinatie maakt het een sterke kandidaat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:11 schreef Breekfast het volgende:
Tja, heel leuk hoor die comedy, maar dat geeft eigenlijk al aan dat hij zichzelf ook niet erg kansrijk acht.
Die humor heeft hij altijd gehad als kamervoorzitter.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:11 schreef Breekfast het volgende:
Tja, heel leuk hoor die comedy, maar dat geeft eigenlijk al aan dat hij zichzelf ook niet erg kansrijk acht.
hoe harder het tegengeluid van dit neppaerlement.. hoe groter het aantal zetels voor pvvquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:11 schreef Breekfast het volgende:
Jaja ik snapte hem wel, maar ik vind die zin volledig onzinquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De voorzitter is dan ook gewoon Kamerlid, en dus met stemrecht. Maar je kunt geen debat leiden op basis van je eigen mening. De voorzitter is dus voor geen enkele portefeuille de woordvoerder.
Ik denk het juist wel. Want in sommige gevallen bereik je met een grap en een grol uiteindelijk meer.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:11 schreef Breekfast het volgende:
Ja, dit mag.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:13 schreef Onnoman het volgende:
mag een voorzitter eigenlijk tijdelijk de hamer neerleggen om het debat aan te gaan zodat de vice voorzitter het overneemt?
Je bedoelt dat nepparlement dat Bosma met alle geweld moet voorzitten volgens de fanboys hier?quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:12 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hoe harder het tegengeluid van dit neppaerlement.. hoe groter het aantal zetels voor pvv
Zeker. Ik heb Elias gehoord, dat was gortdroog.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
Het is echt een genoegen om naar Bosma te luisteren, vergeleken bij de andere drie.
Je kunt niet tegen het EU-voorzitterschap zijn. Het overkomt je.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Bosma heeft het over EU-voorzitterschap. Lijkt mij een spagaat, aangezien Bosma zijn partij anti EU is.
Bosma is zelf pro europa anti europees rijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Bosma heeft het over EU-voorzitterschap. Lijkt mij een spagaat, aangezien Bosma zijn partij anti EU is.
nee het nepparlement van parlementariers die alles weren wat betrekking heeft met de PVVquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bedoelt dat nepparlement dat Bosma met alle geweld moet voorzitten volgens de fanboys hier?
Tsja, maar of dat een doorslaggevend criterium moet zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
Het is echt een genoegen om naar Bosma te luisteren, vergeleken bij de andere drie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |