Lekker kortzichtigquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik kan zo'n papzak niet serieus nemen.
Je moet mensen niet op uiterlijk beoordelen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik kan zo'n papzak niet serieus nemen.
Onder het fatsoenlijk spreken van een taal valt ook het formuleren van duidelijk zinnen en niet steeds ehh herfomuleren, opnieuw beginnen met geherformuleerde, beginnen met nieuwe zinnien.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haar Nederlands is toch prima? Weinig grammaticale fouten hoor.
Hmja. Maar als iemand zo kortademig is, is dat ook niet echt handig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet mensen niet op uiterlijk beoordelen.
Dat ademen tussen de zinnen door is anders ook behoorlijk storend. Maar je hebt gelijk, het formuleren van de zinnen ging vrij moeizaam.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Onder het fatsoenlijk spreken van een taal valt ook het formuleren van duidelijk zinnen en niet steeds ehh herfomuleren, opnieuw beginnen met geherformuleerde, beginnen met nieuwe zinnien.
De inhoud heb ik het even niet over he, maar dit is toch vele malen beter te volgen dan dat warrige verhaal van net?
Jij hebt de wijsheid wel in pacht he?quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Sorry, ik weet dat je lid bent van de Elias-fanclub
Ik weet het niet..quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De huidige voorzitter zou ook prima kunnen blijven zitten ja. Wil ze dat niet?
De PVV niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
D66 is te klein om een lid te missen. Zou niet handig zijn.
Nee hoor, ik vind het inhoudelijke verhaal bij een voorzitter gewoon niet zo interessant. Veel belangrijker dat iemand gewoon goed en duidelijk kan interrumperen en normaal en kalm blijft.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:25 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Jij hebt de wijsheid wel in pacht he?
Eens, tis ook onzin. Iedereen weet bij voorbaat al wie hij/zij kiest. Tijdverspilling dit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het inhoudelijke verhaal bij een voorzitter gewoon niet zo interessant. Veel belangrijker dat iemand gewoon goed en duidelijk kan interrumperen en normaal en kalm blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |