Lekker kortzichtigquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik kan zo'n papzak niet serieus nemen.
Je moet mensen niet op uiterlijk beoordelen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik kan zo'n papzak niet serieus nemen.
Onder het fatsoenlijk spreken van een taal valt ook het formuleren van duidelijk zinnen en niet steeds ehh herfomuleren, opnieuw beginnen met geherformuleerde, beginnen met nieuwe zinnien.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haar Nederlands is toch prima? Weinig grammaticale fouten hoor.
Hmja. Maar als iemand zo kortademig is, is dat ook niet echt handig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet mensen niet op uiterlijk beoordelen.
Dat ademen tussen de zinnen door is anders ook behoorlijk storend. Maar je hebt gelijk, het formuleren van de zinnen ging vrij moeizaam.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Onder het fatsoenlijk spreken van een taal valt ook het formuleren van duidelijk zinnen en niet steeds ehh herfomuleren, opnieuw beginnen met geherformuleerde, beginnen met nieuwe zinnien.
De inhoud heb ik het even niet over he, maar dit is toch vele malen beter te volgen dan dat warrige verhaal van net?
Jij hebt de wijsheid wel in pacht he?quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Sorry, ik weet dat je lid bent van de Elias-fanclub
Ik weet het niet..quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De huidige voorzitter zou ook prima kunnen blijven zitten ja. Wil ze dat niet?
De PVV niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
D66 is te klein om een lid te missen. Zou niet handig zijn.
Nee hoor, ik vind het inhoudelijke verhaal bij een voorzitter gewoon niet zo interessant. Veel belangrijker dat iemand gewoon goed en duidelijk kan interrumperen en normaal en kalm blijft.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:25 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Jij hebt de wijsheid wel in pacht he?
Eens, tis ook onzin. Iedereen weet bij voorbaat al wie hij/zij kiest. Tijdverspilling dit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het inhoudelijke verhaal bij een voorzitter gewoon niet zo interessant. Veel belangrijker dat iemand gewoon goed en duidelijk kan interrumperen en normaal en kalm blijft.
De D66-fractie heeft recent maandenlang zonder Vera Bergkamp gedaan (die zat in de FYRA-commissie) en bleef gewoon naar bijna alle debatten gaan. Slechts heel af en toe werd een minder belangrijk zorgdebat overgeslagen. Kan dus prima.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De PVV gaat naar heel veel debatten niet toe. D66 probeert wel alles mee te pakken.
Ja als alle fracties al achter hun eigen man staan (opzich logisch) dan wordt het een stuk minder spannend. Maar toch zouden die speeches nog wel invloed kunnen hebben op de D66 en CDA-fracties.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:29 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Eens, tis ook onzin. Iedereen weet bij voorbaat al wie hij/zij kiest. Tijdverspilling dit.
Wordt die zetel dan niet opgevuld door een ander lid van die partij?quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De D66-fractie heeft recent maandenlang zonder Vera Bergkamp gedaan (die zat in de FYRA-commissie) en bleef gewoon naar bijna alle debatten gaan. Slechts heel af en toe werd een minder belangrijk zorgdebat overgeslagen. Kan dus prima.
Verder klopt je quote hierboven trouwens gewoon hoor. Ik spreek alleen tegen dat die fractie te klein is om een voorzitter te leveren (en dus een actief Kamerlid te missen).
Nee, je blijft als voorzitter gewoon meestemmen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wordt die zetel dan niet opgevuld door een ander lid van die partij?
Bovendien gaat de verkiezing beslecht worden op basis van de 2e voorkeur van diverse fracties en die is zeker nog niet overal bekend. De uitslag staat nog niet vast.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja als alle fracties al achter hun eigen man staan (opzich logisch) dan wordt het een stuk minder spannend. Maar toch zouden die speeches nog wel invloed kunnen hebben op de D66 en CDA-fracties.
Nee, de voorzitter blijft immers lid van de TK (en stemt ook), alleen doet die niet langer mee aan de debatten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wordt die zetel dan niet opgevuld door een ander lid van die partij?
Wat is dan het probleemquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, je blijft als voorzitter gewoon meestemmen.
Dat is niet helemaal waar. Je mag nog steeds meedoen aan de debatten. Dan moet je een ondervoorzitter vragen om het debat over te nemen. In de praktijk zie je dit echter zelden of nooit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, de voorzitter blijft immers lid van de TK (en stemt ook), alleen doet die niet langer mee aan de debatten.
Hij zet wel in op zijn feitenkennis. Hij schermt er zelfs mee. Op zich slim, want het is wel degelijk van groot belang.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
Opzich zal hij inhoudelijk best goed zijn, maar ik zie hem echt niet als voorzitter.
Ik heb een enorme hekel aan haar. Maar als voorzitter deed ze het goed ja. Maar god, wat heb ik een hekel aan haarquote:
True, maar ik denk dat Madeleine dat ook wel heeft. *team Madeleine*quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:34 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hij zet wel in op zijn feitenkennis. Hij schermt er zelfs mee. Op zich slim, want het is wel degelijk van groot belang.
Lang genoeg naar Elias blijven kijken. Dan vergaat je de eetlust vanzelf.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:32 schreef KetchupFTW het volgende:
Verdomme straks moet ik eten als Bosma aan de beurt is.
Volgens mij speelt Elias bewust een beetje in op dat sentiment. Gerdi is de laatste kamervoorzitter die het goed deed. Het doet mij denken aan Republikeinse presidentskandidaten in de VS die om de haverklap de naam Reagan laten vallen.quote:
En terecht.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
Op de facebookpagina 'Liefde voor Holland'![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |