Heeft ze dat aangekondigd? Was even eten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, daar gaat ze niks over zeggen.
Hahaha, je zou bijna zeggen dat het bewust gedaan is ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat is precies waar ik op wacht. Weten de producers van de Tweede Kamer ook wel: anders zou niemand kijken. Die doen ze lekker als laatst
Nee, maar dat verwacht ik.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:16 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Heeft ze dat aangekondigd? Was even eten.
Dat heeft ze dan gemeen met Van Toorenburgquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:16 schreef superniger het volgende:
Arib is niet prettig om naar te luisteren.
Dan heb je alsnog een niet-Nederlands sprekende voorzitter.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zou ik helemaal prima vinden, maar dromen mag.
Neuh bosma maar elias word hetquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
Overigens is degene die als eerste mag speechen zwaar in het nadeel. Iedereen is Van Toorenburg alweer vergeten, terwijl die denk ik de beste kandidaat zou zijn.
Jep, eens.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Slechte beheersing van de Nederlandse taal valt wel mee, maar als je daadkrachtig op moet treden moet je in ieder geval minder stotterig uit je woorden kunnen komen ja.
Valt me wel de laatste tijd op dat er veel Nederlandse Kamerleden zijn met een duidelijk hoorbaar accent.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog een niet-Nederlands sprekende voorzitter.
Onzin, 99% weet voor het debat al wie ze kiezen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
Overigens is degene die als eerste mag speechen zwaar in het nadeel. Iedereen is Van Toorenburg alweer vergeten, terwijl die denk ik de beste kandidaat zou zijn.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:18 schreef Szura het volgende:
Had gehoopt op 17.30u stemming, dat gaat hem niet worden
Ik hoorde net dat het debat van 19:00 uur word uitgesteld ivm dinner psuzequote:Op woensdag 13 januari 2016 17:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hoelaat zal het worden voor iedereen geweest is? Wil zo gaan eten.
Het zijn dan ook vertegenwoordigers van het Nederlandse volk. Niet van Haarlem en omstreken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Valt me wel de laatste tijd op dat er veel Nederlandse Kamerleden zijn met een duidelijk hoorbaar accent.
Haar Nederlands is toch prima? Weinig grammaticale fouten hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:19 schreef BlackLining het volgende:
Dat verhaal van de PVV dat een voorzitter geen tweede paspoort heeft daar kun je voor of tegen zijn en lang of kort over discussiëren, en dat is op zich best interessant.
Maar dat een voorzitter fatsoenlijk Nederlands spreekt, dat lijkt me wel een acceptabele eis.
Ja, natuurlijk, maar ik bedoel meer dat er altijd zo gehamerd wordt op de slechte baankansen die mensen met een accent hebben, niet dat ik me er aan erg.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het zijn dan ook vertegenwoordigers van het Nederlandse volk. Niet van Haarlem en omstreken.
De huidige voorzitter zou ook prima kunnen blijven zitten ja. Wil ze dat niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:20 schreef Lkw het volgende:
Wel heerlijk als de huidige voorzitter aan het woord komt en er opeens gewoon rustig en gecontroleerd zinnen worden gemaakt.
Of het is gewoon een kermis voor niksquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:20 schreef Keyos het volgende:
Als niemand vragen heeft zegt dat vaak al genoeg over je verhaal.
Veel klemtoonfouten en veel zoeken naar woorden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haar Nederlands is toch prima? Weinig grammaticale fouten hoor.
Zoeken naar woorden heeft vooral te maken met de vele vragen en de korte tijd om er over na te denken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:21 schreef Lkw het volgende:
[..]
Veel klemtoonfouten en veel zoeken naar woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |